Project ‘The medium is the message’

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Groepje: Alissa Beijdorff Mark Aarden Maurice America Brad Bijtjes
Advertisements

Henk en Monique, Albeiro, Juan David, Alberto. WELKOM THUIS !!!!
Wij maakten een uitstapje naar: Het Centraal Station.
Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne.
Welkom op de jaarvergadering van 4 februari 2014
BattleBots The school battle.
Trends Tevredenheidenquête Deelnemers DoelpubliekAantal VP’s (NL+FR)52 Consulenten FR198 Consulenten NL552.
PUBLIC DESIGN Bas van der Lans, Henno van de Hee en Sanne Schumacher.
Mr. Guide Zoek, vind en vergelijk je avond uit… Human Technology – Hanzehogeschool Groningen.
Sportiviteit & Respect Just do it!
Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
NS biedt “Slimme Tijd”! Conceptpresentatie: Willeke van Wijk.
Into the jungle Zaterdag 18 mei 2013 Gallerie Café CHV-Noordkade Veghel 19:30 – 00:30.
PowerPoint presentatie Project Kampvuur Afrikaanse muziek
JONGEREN.
Nike maximum dreams Beleef het zaterdag 17 juni van 10:00 – 17:00 uur Schouwburgplein Rotterdam sport gratis clinics bekende sporters modeshow dj/muziek.
I-Communicatie Case Presentatie - TDI3 Rianne Robin Duy.
Informatie avond nieuwe leden 12 juni 2013
Wie zijn wij & wat doen wij? 2 e jaar studenten SCW Evenement management  Project V Samenwerking  NAC, Playing for success, Radar, The Popcorner.
Jazz Festival Breda Florentijn Marinissen & Sjors IJspelder.
Leerlingenraad… eventjes de ouders informeren
Sleutels van het koninkrijk Onbewust asociaal: laat die ander eerst eens naar zichzelf kijken! GKv van glashelder -> naar ??? Wie zegt dat we de waarheid.
Middengebied Vlissingen. Wie Zijn Wij? Jongeren uit het Middengebied Wij werken samen in en voor onze wijk Zijn ontstaan vanuit het BOS-project.
AA OPTIMAAL VAN BUITEN NAAR BINNEN. Inhoud Welkom Inhoud presentatie -Korte introductie -Onderzoeksopzet -Huidige situatie -Onderzoeksresultaten -Belemmeringen.
Guerrilla Marketing Een originele invulling van de P van promotie
Jazz avond Hall OF Fame Tilburg
Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan. Inleiding Probleem Doelgroep Doelstelling Boodschap Communicatieconcept Verwachte respons mediakeuze.
Anita Meulenbroeks Mannus Menting
Workshop Vrijwilligerswerk Het hoe en wat Door Timbo.
Presentatie studiecoaching
Battle of the radio’s. Vergelijking Jeffrey van den Wildenberg - CO1B2 - Aanbod - Doelgroep - Variatie - Onderscheid / uniek.
Crossmediale Communicatie
Omgevingsanalyse, doelgroepen, doelstelling, strategie, moodboard
Enquête-uitslagen PowerPoint Fanfare Sint Caecilia 2011.
PRESENTATIE ROLSCHAATSEN
Gyor, Joyce, Sherida, Michael & StephanCMD1C. Muzikanten Voetbalfanaten Fotografen Doelgroep Enquêtes >Weinig respons Nieuw idee: Poster.
Wat is een campagne? Kort gezegd; een campagne is het ondernemen van acties en eventueel producten uitdelen om een product, idee of persoon te promoten.
Public Design Technologisering Paul van Den Hogen Martino Wullems.
The medium is the message
Wij hebben het beste idee van Nederland
Project presentatie 1. Even voorstellen - Niek Storm - Manoli Tsigonakis - Kevin de Groot - Boudewijn de Jong.
Social media presentatie
Gedaan door: Harsh Jethwani en Jared Helligar. Inhoudsopgave Het Eiland De school Introductie Het vliegveld De cultuur en toerisme Enquetes Overeenkomsten.
Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan. Inleiding Probleem Doelgroep Zender Doelstelling Boodschap Mediakeuze Communicatieconcept Verwachte respons.
The Creative ones 3 concept ideeën David Kimpel Laura Prins
PROJECT DATUMKLAS MED1F B-Creative Concept Presentatie.
Cocooning & Gedachtegoed ‘Ons merk roept het thuisgevoel op, niet alleen thuis maar ook buitenshuis en visa versa’ Als je een van onze producten koopt.
UITGAAN & ZINLOOS GEWELD
Wat zijn de verwachtingen van de doelgroep vooraf en in hoeverre zijn die uitgekomen?  Welke verwachtingen hadden de bezoekers?  Hoe goed heeft de organisatie.
Op zoek naar emotie. Hoe belangrijk is muziek op dit moment t.o.v. het verleden? Technologie is veranderd VB: Slaven, Grieken. Meerdere stijlen ontwikkeld.
Musix Top 15 Elke vrijdag tussen 16:00 en 17:00 Musix Music for the millions Erik van Roekel Vanaf binnenkort… Geef ons door! Geef onze website aan iedereen.
PROJECT DATUMKLAS MED1F B-Creative Concept Presentatie.
Pitch: Open Dag INHolland Mounir Essiad | Djanomi Traxel | Ferdinand van Wijnen © 2009.
Good energy Gemaakt door : Jelle Verheul, Mitch Bosman, Guillermo Entzinger.
Week 3  Inleiding attitude interview  Oefenen met attitude interview a.d.h.v. de practicum-vragen.
Mapping the field. ALEX KLAASEN Eigen website Beginpagina is stijlvol en nodigt uit om verder te kijken op de site. Helaas is de inhoud.
Historie 1e festival 12 april 2002Boogie Bar1100 bezoekers (uitverkocht) 2e festival 26 april 2003De Muzeval1350 bezoekers (uitverkocht) 3e festival.
LEZEN 4.2 BETOOG, SOORTEN ARGUMENTEN EN KRITISCH LEZEN VAN EEN BETOOG.
Opvoeden met respect Opgroeien met liefde GGD Amsterdam 5 januari 2011 Jale Simsek.
Nieuwe technologische toepassingen in de zorg.
Presentatie de markt voor Acht
Vrije ruimte Leerjaar 2.
Presentatie supermarkt in acht
Nieuwe technologische toepassingen in de zorg.
Presentatie: wat is WE CAN Young?
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Bob D’hondt, Laura Van Endert & Alessandro Royens
SYTYCD “Team Floes” Datum 11 mei 2017 Groepsleden Damylle Tiara
Philadelphia Stand van zaken
Transcript van de presentatie:

Project ‘The medium is the message’ Nilgün Turkay & Jeroen Davidse

Inleiding: Ons gekozen thema is: Muziek luisteren in het openbaar

Idee: Festival MUSICPEOPLE Gratis en openbaar Onbekende en bekende artiesten 20.000 mensen op het Jaarbeursplein Utrecht Zaterdag 8 mei van 12:00 tot 00:00

Doelstelling: Waarom: Campagne Enthousiast maken over het luisteren naar openbare muziek Aansporen tot gezelliger gedrag in het openbaar Festival Gezellige sfeer waarin iedereen zich thuis voelt Besef van gezelligheid creëren Respect voor verschillende stijlen Waarom: Meer respect voor elkaar Minder asociaal gedrag en geweld Gezelligere sfeer

Doelgroep: Waarom: Campagne Jongeren van 12 t/m 25 jaar Zorgen voor de meeste overlast in het openbaar Festival Ook mensen buiten de campagne doelgroep 25 t/m 50 jaar Multicultureel Waarom: Meer respect voor elkaar Minder asociaal gedrag en geweld Gezelligere sfeer

Response: Onderzoek naar meningen Interviews en enquêtes Korte sketch van bekende artiest Hieruit kunnen wij een conclusie trekken.

Mediamix: Guerrilla actie Promotie ( USB sticks ) Website Trein bestickering Abri’s op het station en steden