De hangar. Het team Eelco Honingh Marian Alons Jesse Taat Ron Schonewille.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
FRIESE HOUTWALLEN SEM: SOCIALE MONITORING Lectoraat in Service Studies: duurzaam gedrag 7/9/20141 |
Advertisements

Communicatiestrategie
SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
Welkom bij Best Buddies Nederland
Experts/Blogs & Social Media Reed Business 29 augustus 2011 Alex Beishuizen.
Project Webontwikkeling IWT-TV Groep 5. Inhoud  Overlopen van de fasen  Live Demo  Vragen?
MAKEN VAN EEN WEBSITE Door het Ict-team : Claes -Van Damme- –Van Nyverseel Januari 04 (GEMSTAM)
Nieuws, activiteiten en meer. Wat is •Dorpsportaal •Informatie •Nieuws •Reportages •Aankondigingen •Dorpsagenda •Vermaak •Vereniging!
COVS en de website Presentatie voor VCN en districten 30 maart 2013.
De Pionier Koerier Digitaal persbureau 2.0 Pim Staals.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Natuurlijk Almere Door Anne Taverne, Rik Kapitein, Robert Pastoor en Kyra Dirksen.
Een EENVOUDIGE UITLEG van HET HEILIGDOM… Een EENVOUDIGE UITLEG van HET HEILIGDOM… HET HEILIGDOM Het Hemels Heiligdom in een “modern jasje”… © AGO 2013.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 2: Doelen en doelgroepen.
Generatie Y Een presentatie door: Wirjo Hardjono.
Delen van kennis Interactie Social Media TED Print 2.0 De trend 2.0 Print Het Concept Duurzame verandering.
Welkom. Debriefing -Doelgroep -Ondersteuning -Locaties -Opdrachten.
Structuurvisie 2035 en Woonvisie 2020 Raadspresentatie 10 maart 2011.
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
Nieuw relatiemanagement, SCRM
Wat als… Door Kenzo, Marcel en Menno. Product: History/Discovery channel programma (circa 35 minuten)
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Social Media. Vormen:  Fotosites: Fickr, Picasa, PhotobucketFickrPicasaPhotobucket  Microblogs: TwitterTwitter  Social Bookmarking: deliciousdelicious.
WAAROM SCHOOLRADIO? LEUK TIJDVERDRIJF COMMUNICATIEKANAAL.
Uitzending bijgewoond van een tv programma.
Kijk een week lang het NOS Journaal. Strengths NOS journaal vertelt je al het actuele nieuws. NOS herhaalt uitzendingen meerdere malen per dag. Het NOS.
NOS Journaal Kijk een week lang het NOS Journaal. Ga op zoek naar de succesfactor.
Jong NAS Presentatie over de vorderingen van het Jong NAS. Gepresenteerd door Leonie Boer en Izaak Frens.
NIEUW VLIEGVELD De Driehoek Ilona Duivenvoorde
Rekenen in het mbo het YouTube kanaal.
Commercieel beleid 1 H1 Marketing voor de winkelformule en retailmix
Grip op IT.
Omroep Flevoland helpt bij een vliegende start. Introductie Timo Jepkema, Yvette van Ek Eline Hoffman en Sven Jach Televisieformat Lelystad Airport Werkgelegenheid.
Programma vandaag Even voorstellen E-book Online Reputatiemanagement (ORM) Diverse casussen en discussie over ORM.
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
Commercieel beleid 1 Filiaalmanager
Commercieel beleid en recht
Billboard.com EMEG Music Iris Post. muziekplatform entertainment eigen magazine + website muziektrends, -nieuws, -informatie, interviews, video’s 10 miljoen.
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Sociale media in je les
De juiste student op de juiste plaats. Highlights presentatie werving & selectie We zijn begonnen met (de voorbereidingen voor) het nieuwe voorlichtingsplan.
TEAM TASTE Phillip Hannaart – Jesse Pesulima - Roy Osterholt - Jip van Zoest – Frans Jogchems – Anouck Steenken – Annieke den Boer.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Digitale media Rotterdam, 00 januari 2007 Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Inleiding digitale media Rotterdam, 00 januari 2007.
Minor Internet Marketing
Pitch Sell it Mobiele escape room Team 17.
Bevlogen “Zes Flevolanders typerend voor een groep, ieder met hun eigen beleving van de uitbreiding van het vliegveld. Maar één ding hebben ze gemeen:
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Historie 1e festival 12 april 2002Boogie Bar1100 bezoekers (uitverkocht) 2e festival 26 april 2003De Muzeval1350 bezoekers (uitverkocht) 3e festival.
Transities in de zorg Draagvlak, Bekendheid en Informeren.
> Instagram URL. Instagram URL uitleg Door de opkomende social media kan het handig zijn social media links op uw website te (laten) plaatsen. Maar wat.
Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.
Hoe werkt Kampong TV? Onderdeel van Team communicatie 100% vrijwilligerswerk Samenwerking studenten Hogeschool Samenwerking Kampong videoteam Faciliteiten.
Digitale dienstverlening gemeente Oss Resultaten van het digitaal Burgerpanel September 2012 Team Onderzoek & Statistiek.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 5 Winkelformule.
Internetmarketing in de toeristische sector TORECO
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Stap 1: stel een doel Doelen stellen. Stap 1: stel een doel Doelen stellen.
Wie is wie? Roze = Ik ben Laura Ophof – Bosch, Marketing- en communicatiemanager NPO Zapp en Zappelin Geel = Ik ben Liesbeth Demmenie – Lergner, Productmanager.
Pinterest URL >.
H2 Soorten media.
Minor Digital Marketing
Verkoopt en handelt verkoop af
Hoofdstuk 5 Het marketingplan
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

De hangar

Het team Eelco Honingh Marian Alons Jesse Taat Ron Schonewille

Doelgroep Flevolanders jaar. Informeren welke gevolgen de uitbreiding van het vliegveld met zich mee brengt

Uitleg programma Hangar Maquette Op locatie

Gasten - Architect - Natuurbeheerder - (Lid ondernemerskring) - (Omwonende)

Unique selling point De veranderingen op twee manieren visueel maken voor de kijker.

Crossmediale mogelijkheden Uitzending gemist Volledige interviews website Verwijzen naar website Kijkers kunnen reageren via social media en de website Youtube kanaal met filmprijs

Vragen Jesse Taat Ron Schonewille Eelco Honingh Marian Alons