Lesopdracht les 04: Visuele identiteit

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Beeldaspecten.
Advertisements

Photoshop Blend Modes Multiply, Screen, Overlay, Color, Luminosity.
VALKPARKIETEN HOBBYKWEKERIJ
Workshop fotografie Kees van Houwelingen 4/3/2017.
Workshop fotografie Arjan Geurts.nl 4/4/2017.
Corporate Guidelines.
HTMLHTML UITLEG & CURSUS. Inleiding HTML: Hyper Text Mark-up Language.
Werkervaring bij … Beschrijf hier je werkervaringen. Op vakantie naar… Beschrijf hier je vakantie/reiservaringen. Hobby’s / Favorieten Beschrijf hier je.
Eindopdracht Fotografie (1ste periode) Analyse eigen foto’s
SISO Deurne Korte kapsels.
… on the wild side! “The Black Panthers” Class Shoe Ware.
Fotografie: Josse Flion
Kunst omdat het moet… Mijn Droomhuis Bianca Niessen MV1C
1.Deze foto is zorgvuldig geënsceneerd. Leg dit uit.
Een tekenles over:.
Kunst met jonge kinderen
Voorbereidende les Praat je Plaatje
Kleuren van het spectrum. 2. van voorwerpen. 3. Einde.
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Huiswerk voor vandaag les 4
Huiswerk voor vandaag Boek: hoofdstuk 2 creatief denken rode gedeelte: oefen je 5 basisvaardigheden voor creatief denken, maak uit elke categorie 1 opdracht.
LED’s.
Kleuren Kleuren.
Frankrijk Door Jannis en Thomas.
= de visuele presentatie van een organisatie
KUNST Er zijn heel veel soorten kunst,
Van P apier tot P aal Het beeldend proces van Walter Schmitz 1Gs
Zelfstandig werken Groepen 3.
Lisanne van marrewijk Annop Catsman Devron hasselnook Robin heester
Design?.
oefenuurtje begrippen H3 V3: compositie licht kleur
blij,boos,bang,verdrietig.
Logo strijken: bij ons kunt u zelf een logo ontwerpen, laten maken, en zelf op uw kleding strijken, ook voor bv carnaval! Op kunt.
Embleem Ontwerpen doe je het snelst en goedkoopst bij Op kunt u binnen enkele minuten zelf met een paar muisklikken.
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
Logo Borduren: mooier, beter én goedkoper dan geborduurde logo's! Op logoborduren.org kunt u met een paar muisklikken stoffen logo's van foto kwaliteit.
Corneille Guillaume Beverloo
Opzet.
Zorg en Welzijn Door floor.
En rekenen met variabelen Bijzondere producten. Variabele: rekenen met variabelen een variabele is een letter die een getal voorstelt. de letters a, b,
KLEDINGCOMMISSIE Welke eisen stellen we aan het tenue? Kleuren, logo, vormgeving Pasvorm Prijs/kwaliteit Aankoopgemak Kledingsoorten Baan wedstrijd pupillen/jeugd.
Workshop Portret Fotografie. Tips voor betere portretfoto’s 1. Stel scherp op de ogen 2. Gebruik een grote diafragma opening 3. Fotografeer op ooghoogte.
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
Hoe maak je een mooie foto?
Hoofdstuk 6 ‘Licht’ Paragraaf 6.1 antwoorden.
IFA Opdracht maart 2015 IFA Opdracht maart 2015.
Basis-workshop fotografie. Ken uw camera Belangrijke zaken Scherpe foto’s Compositie Hoe verder.
Een polo bedrukken als bedrijfsuniform Uniformen worden al snel geassocieerd met het leger of de politie, of met bijvoorbeeld schooluniformen. Voor een.
Voorlezen in de kinderopvang Training Voorleescoördinator Bijeenkomst 1.
Schoollogo’s Gespreksvorm
Basketbal Powerpoint Isa en Rand. De bal van basketbal Je hebt verschillende kleuren. Zoals oranje met zwarte strepen of blauw met witte strepen. Soms.
Geloven in God Drie-enig is ons leven
Wilt u uw kleding uit Spijkenisse bedrukken?
Kleur….
een raadselliedje met de vormen van de logiblokken
Paragraaf 2 – Van infrarood tot ultraviolet
Vormgeving Roy de Bakker 3VTK.
Blokje aan de veer Uitrekking (cm) Gewicht (N)   Meting 1.
Wilt u uw kleding uit Brunssum bedrukken?
Wilt u uw kleding uit Zwaagdijk-Oost bedrukken?
Michelle Langhout klas mm1a
Welkom bij workshop Stilleven fotografie
De geschiedenis van Sint en Piet.
Dit was Piet Mondriaan. Hij is een hele beroemde Nederlandse schilder
blij,boos,bang,verdrietig.
Wat doet media? Hoe wordt media gebruikt?
“Knuffels” kleuren digibordpeuters.
Piet Mondriaan.
MOODBOARD TER INPUT tbv ontwikkeling van het PAAP® merk
Presentatie verpakking
Transcript van de presentatie:

Lesopdracht les 04: Visuele identiteit

//Touchpoints van HEMA Het straalt vooral duidelijkheid Goedkoop Betrouwbaar Vers brood Taartjes Rookworst Simpel Kleurrijk( velle kleuren) Typisch Nederlandse uitstraling Vrolijke uitstraling Logo(simpel/in kapitaal letters/kleur: rood-wit-blauw/vierkant Bijzondere eenvoud Normale mensen op(folders/webpage/brochures) Hier krijg je alles te vinden maar voor een goedkope prijs Familie(vooral baby's, kinderen) Logo meteen herkenbaar

//Fotografie compositie Compostitie: Lachende mensen Licht belicht Strakke, duidelijk vormgegeven Simpel,leuke kleding Jong/student

Foto 2 Compostitie: Kleurrijk) Vrolijk(door kleur combinaties Vel belicht Duidelijke gefotografeert lage prijzen worden groot aangegeven in rood en wit. Achtergrond wit/ less is more hierbij valt het product meteen op.

//HEMA kleurenpalet