The sole responsibility for the content of this presentation lies with the Clean Fleets project. It does not necessarily reflect the opinion of the European.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
The sole responsibility for the content of this document lies with the authors. It does not necessarily reflect the opinion of the European Communities.
Advertisements

Intergenerationele en interculturele communicatie tot stand brengen en beroepsvaardigheden transparant maken Final confere 011 in Sofia 1.
EEN PRESENTATIE Hoe ziet er een presentatie (niet) uit? Wat zijn de hulpmiddelen? H v BreugelA vdr Coelen ZWIJSEN COLLEGE VEGHEL Wat zijn de soorten?
The document reflects the author's views. The INTERREG IVA 2Seas Programme Authorities are not liable for any use that may be made of the information contained.
Legal disclaimer: The sole responsibility for the content of this presentation lies with the authors. It does not represent the opinion of the European.
De digitale coach Het verbeteren van een plan van aanpak Steven Nijhuis, coördinator projecten FNT Deze presentatie staat op:
Who are stakeholders? Financiele gegevens? Omroep?
Mobiliteit bij lokale overheden. Ferranti Koen VerbeeckRaf De BackerEnterprise Architect 03/ /
EUROPEES PROJECT ASINP With the financial support from the Prevention of and Fight against Crime Programme of the European Union European Commission –
‘Geef uw team vleugels’
Public Design Technologisering Paul van Den Hogen Martino Wullems.
Jaap van Lakerveld Directeur
Training Rolmodellen.
I made this presentation, which will not been published, for those who like soft music. Enjoy it. I maakte deze presentatie, die niet gepubliceerd wordt,
English and IPC How to teach content through English.
EUROCITIES-NLAO is supported under the European Community Programme for Employment and Social Solidarity (PROGRESS ). The information contained.
Deltion College Engels B1 En Spreken/Presentaties [Edu/006] Thema: “The radio station“ can-do : kan een publiek toespreken, kan verzonnen gebeurtenissen.
Wat staat er achter de blokjes? Vlgnd. dia Instructie: 1.De maker plaatst foto’s achter de blokken van elke dia. Om te spelen: 1.Bedenk (eenvoudige)
Tienerdienst 29 mei 2005 GOAL !!! Thema:.
The sole responsibility for the content of this presentation lies with the Clean Fleets project. It does not necessarily reflect the opinion of the European.
Factor4, Charles-Henri Bourgois, Johan Coolen Brussel, 2 April 2015.
The sole responsibility for the content of this presentation lies with the Clean Fleets project. It does not necessarily reflect the opinion of the European.
The sole responsibility for the content of this presentation lies with the Clean Fleets project. It does not necessarily reflect the opinion of the European.
Test Tender module Stap 1 Klik op het gewenste object.
The sole responsibility for the content of this presentation lies with the Clean Fleets project. It does not necessarily reflect the opinion of the European.
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie 1/3 I WILL DANCE, I WILL SING (Undignified ) (Matt Redman) I will dance, I will sing To be mad.
Criteria for Invasive management Acute Coronary Syndromes (ACS) in patients presenting without persistent ST-segment elevation Eduard van den.
Deltion College Engels B2 Gesprekken voeren [Edu/007] thema: ‘With this mobile you can…’ can-do : kan op betrouwbare wijze gedetailleerde informatie doorgeven.
Question tags.
Onderzoek in beweging in de klas en in de lerarenopleiding
Didactisch materiaal bij de cursus Academiejaar Tel: 09/ Fax: 09/
Kom, ga met ons mee Come, go with us. ‘Wij vertrekken nu naar het land dat de Heer ons beloofd heeft. Ga met ons mee! Je zult het goed hebben bij ons.
Spelen Instructions: 1) Verdeel klas in teams. 2) Stel een vraag aan een team. 3) Bij een goed antwoord mag er aan het rad gedraaid worden. 4) Typ het.
Vragende/ontkennende zinnen. 1.Met behulp van to do Betalen wij de rekening? Do we pay the bill? Wij betalen de rekening niet. We do not pay the bill.
1 EUROCITIES-NLAO is supported under the European Community Programme for Employment and Social Solidarity (PROGRESS ). The information contained.
G2020 Dr. T.G.J. Derks, kinderarts metabole ziekten Prof. Dr. DJ Reijngoud, biochemicus Duurzame Zorg/Intramurale Zorg
Gemakkelijker onderzoekend leren in de klas dankzij de online leermiddelenbank van Scientix.
Project Architectuur en Beheer BI2-DT en Inf2-DT Module CMIPRJ25DT Groepsnummer : Groepsleden: x x Template studiejaar 2010/2011 Uitwerking opdracht 3.
EPALE Vlaanderen INFOSESSIE Europese subsidieprogramma’s 14 januari 2016 Brugge Boeverbos With the support of the Erasmus+ Programme of the European Union.
EPALE Vlaanderen INFOSESSIE Europese subsidieprogramma’s 27 oktober 2015 Gent With the support of the Erasmus+ Programme of the European Union.
Introductie SW-Vircamp / VIRCLASS Remmelt Veenkamp, INH This presentation reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible.
EContentplus Chris De Loof Europeana en zijn sattelietprojecten Jubelparkmuseum, Brussel 8 januari 2009 Nationale ATHENA Workshop België.
NEXT LW 2 Bijv.nw. 3 Zelfst. nw. 4 PV 5 Ond Taal Team 1 Team 2 Team 3 Team 4 Team 5 Team 6.
Module 2 Handreikingen voor trainers 1.
Fiscaal juridische aandachtspunten scheiden wonen en zorg Activiteiten en structuren Marc van Dijl Hans Linders
Hoe lang nog fossiele brandstoffen? Henk Grootveld, Hoofd Trends Investing & fondsbeheerder Rolinco Amsterdam, maart
EPALE With the support of the Erasmus+ Programme of the European Union Wat? Voor wie? Waar? Waarom? Hoe? En jullie?
Guides for gutter Text colours R 27 G 66 B 152 R 0 G 0 B 0 R 127 G 127 B 127 Background.
02_05_2009 mama dank je voor wie ik ben dank je voor alle dingen die ik niet ben vergeef me voor de onuitgesproken woorden en voor de keren.
Vereniging Compliance Officers Bestuurdersaansprakelijkheid Brechje van der Velden Bas Jennen.
Wies Vullings, Wageningen University and Research
Jaap van Lakerveld Directeur
Key Process Indicator Sonja de Bruin
Het ontwikkelen van een REDD+ nationale visie en strategie
Werkwijze Hoe zullen we als groep docenten te werk gaan?
Onderzoekend leren Hoe ondersteunen we onderzoekend leren?
Tool WB-1: Natuurwetenschappen in de beroepspraktijk
De taaltaak
Sculpting 3D.
Tool IE-1: Het verkennen van onderzoeksopdrachten en -activiteiten
Vergadering Personeelsdienst
Verlangen naar God Longing for God
Welkom bij Workspace 365, kunnen wij ergens bij helpen
Onderzoekend leren in de natuurwetenschappen
Tool WD-2: Verbinden van opdrachten aan de beroepscontext
Tool WD-3: Verbinding met de wereld van de tuinbouwindustrie
2 Corinthians 4:5-7 “For what we proclaim is not ourselves, but Jesus Christ as Lord, with ourselves as your servants for Jesus' sake. For God, who said,
A National Strategy for Public Libraries in the Netherlands
Living in the Promised Land Leven in het Beloofde Land
Transcript van de presentatie:

The sole responsibility for the content of this presentation lies with the Clean Fleets project. It does not necessarily reflect the opinion of the European Union. Neither the EACI nor the European Commission are responsible for any use that may be made of the information contained therein. MODULE 5: KENNIS OVERDRAGEN WAT ZIJN DE BELANGRIJKE PUNTEN? HOE GA JE ZE OVERDRAGEN?

CONCLUSIES Hoofdpunten over het kopen van schone wagenparken  In toenemende mate mogelijk – meer technische opties  Het kan voordelig zijn voor transportbedrijven en publieke organen  Heeft organisatorische toezeggingen en beleid nodig, en effectieve aankoopbenaderingen  De RSV heeft zijn zwakheden maar is flexibel – en deze flexibiliteit moet gebruikt worden  Vele bronnen zijn beschikbaar om inkopers bij te staan

OVERBRENGEN VAN KENNIS Denk na over de volgende punten  Hoofdpunten & stijl (Wie is je publiek, wat zijn hun motivaties en doelstellingen, waar zullen ze op willen focussen?)  Hoe inkopers te overtuigen om schone voertuigen te kopen, terwijl effectief de uitvoering van de RSV wordt overgedragen (Opvattingen en barrières, kennisgebieden die ontbreken?)  Hoe interactieve elementen te gebruiken (Hoe ze betrokken te houden, wat zullen ze in detail willen onderzoeken?