'Créateur D'automobiles' 1 Herpositionering Renault.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Cursus SPD week 2 hoofdstuk 4
Advertisements

Employer Branding Rabobank
Welkom VCMB Verbond van Credit Management Bedrijven.
Marketingplanning en -strategie
Marketing Communicatie Strategie
Marketing voor verkeerskunde
Gerjan, Marijke, Boris, Sam en Mathein
SDP-Segmentatiemodel
VANDAAG Wat ik wil bespreken: BRIEFING – de punten Budgettering.
4 P´s en 3 R-en MK01.
MCM WEEK 7 oktober 2013 HFTST 7 & 8 e.v..
Hoofdstuk 13 Marketing van diensten
Marketing presentatie
Herpositionering Renault
Integrale kwaliteitszorg (IKZ)
H12 Internationale marketing
Hoofdstuk 7 Anderen motiveren
MCM LES 9 HFTST 8,10, 13, 14, 23.
MCM WEEK 7 oktober 2013 HFTST 7 & 8 e.v..
Marketing 1 Marketing is te belangrijk om aan een Marketing afdeling te geven!
02/ / 18 Kwaliteitsmanagementprincipes -Algemeen- Om een organisatie met succes te kunnen leiden en te laten functioneren is het nodig deze.
Beleidsvoering naar groei
Product/marktmatrix Producten en markten waarop we actief zijn
Hoofdstuk 12 Productontwikkeling en levenscyclusstrategieën
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen
Basisboek marketingcommunicatie
Marketingplanning en strategie
Cursus VMO week 2 hoofdstuk 4
Marketingplanning en strategie
Schitterende Organisaties®
Marketing Organisatie Marketing Product product TW positionering Klant doelgroep Promotie promotie Omzet.
Steeds Vaardiger: Marketing&Communicatie VWC conferentie 7 oktober 2008.
Marketing voor verkeerskunde Ir Adriaan Walraad MBA.
Marketing voor verkeerskunde
Kwaliteit begint vanaf de bodem
Business Marketing Management
Communicatieplan.
Consument Onderdeel marketing. Wat is marketing?.
Projectwijzer 3 H1 Accountmanagement en CRM Middenkader Engineering.
College 5 Video Kotler (10 min) Bespreken video (10 min)
International Business Adviser
[Productnaam] Marketingplan
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
CRM H1 Accountmanagement en CRM Commercieel medewerker.
Strategievorming en implementatie Rob Kamphuis, 18 mei 2005.
Detailhandelsmarketing
MARKETINGMIX.
4. Online strategie Internet scorecard
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
Congres Vebon-AVc Tracking & Tracing 9 oktober 2006.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
Marketing Strategie Lukas Vandecruys&Maxim Oeyen.
Casebespreking startups Groep 7; Jehan van Iersel Dennis de Bruyn Erwin van Helden.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Sales 2.
De 25 beste ideeën voor een meer inspirerende planning en control Henk Doeleman Jean-Pierre Thomassen.
Indeling van hoofdstuk 4
Het beeld scherp stellen ©: Pearson: Solomon: Marketing Real Life.
Het beeld scherp stellen ©: Pearson: Solomon: Marketing Real Life.
Titel van uw ondernemingsplan Qui volore imagnihillit que la nimolora vellorendemporaecab imperit harum que dolor mint faccabori inveles et fugitibus dioris.
H7 – Het beeld nog scherper stellen
Presentatie en marketing Hoofdstuk 5 Winkelformule.
Kansen en bedreigingen Interne analyse
Marketingstrategie.
Naslagwerk data analyse per branche
Affiliate Marketing Vince Vince en Robin.
Jaarvergadering Florian Stiller.
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
Marktanalyse.
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
Transcript van de presentatie:

'Créateur D'automobiles' 1 Herpositionering Renault

'Créateur D'automobiles' 2 Welkom Wouter Huigen Denise Dupiré

'Créateur D'automobiles' 3 Structuur Externe analyse Interne analyse Marketing doelstellingen Marketing doelgroep Marketing strategie Herpositionering Vragen

'Créateur D'automobiles' 4 Externe analyse Markt Prijsontwikkeling Rendementsontwikkelingen bij dealerorganisaties Afnemers Concurrenten

'Créateur D'automobiles' 5 Interne analyse Eigenschappen:familie auto, kwaliteit, comfort, veiligheid en design Verkopen:Renault: Volkswagen Opel: Peugeot:39.390

'Créateur D'automobiles' 6 Marketingdoelstellingen Verbeteren/ontwikkelen reputatie. Harder groeien in 2006 dan de markt (> 2,5 %). Een top twee positie behalen voor meest verkochte merken 2006 (t.o.v 4 de in 2005).

'Créateur D'automobiles' 7 Marketingdoelstellingen De totale markt voor het merk vergroten. Dit kan gerealiseerd worden door onderliggende doelstellingen; Terugwinnen van ex-klanten. Nieuwe klanten (doelgroepen) aantrekken.

'Créateur D'automobiles' 8 Marketing doelgroep Onderscheid in drie hoofdgroepen. Sportief segment. Gezinssegment Alleenstaanden of stellen zonder kinderen.

'Créateur D'automobiles' 9 Marketing strategie Stimuleren dealernetwerk d.m.v. bonussen. Specifiekere reclame-uitingen i.p.v. algemene eigenschappen. Duidelijker toespitsen op één segment bij benadering.

'Créateur D'automobiles' 10 Herpositionering

'Créateur D'automobiles' 11 Herpositionering

'Créateur D'automobiles' 12 Herpositionering

'Créateur D'automobiles' 13 Vragen?