HAPPY MEMORY DIT CONCEPT IS INTELLECTUEEL EIGENDOM VAN: CHRIS EIBES Goodness for betterness.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De collectieve vraaglijn
Advertisements

Klik voor de volgende dia
Spelbegeleiding Zaalhockey Jongste Jeugd
Vriendschap voor het leven
De historie & de toekomst
Workshop fotografie Kees van Houwelingen 4/3/2017.
Workshop fotografie Arjan Geurts.nl 4/4/2017.
Vrienden van Oranje Kroningsdag 2013 Informatie voor de Kinderen van “De Eshoek”
Wat is/Wat doet het Sterrenfonds? • Voor kinderen < 16 die een steuntje in de rug nodig hebben • In Nederland • Laat kinderen stralen door materiële.
Klik voor de volgende dia
Facility Management & Ideamanagement A PERFECT MATCH René Blok
‘Het podium op voor Villa Joep!
Conditietest als basis voor samenwerking. De conditietest is een hulpmiddel voor vrijwilligersgroepen om: de huidige kwaliteit van de groep te meten en.
levenslessen 7 % Steeds even klikken om verder te gaan !
Ja maar, bij ons gaat alles goed Wij hebben geen problemen Ik heb een idee! Zullen we het zo doen? Andere prioriteiten, geen tijd Dat willen we nietPast.
Gemaakt door: Idiophine, Ashwin, Acelya & Lynn M3a
Inhoud presentatie  Problematiek  Doel “PB-inkoopshop”  Het concept  Conclusies  Planning.
Van aanbodgestuurd naar vraaggestuurd: ondernemerschap vereist
Onderwerpen van deze presentatie
Eindopdracht Fotografie (1ste periode) Analyse eigen foto’s
Manager Penningmeeste r Inkoper Verkoper willemijn bram.
Carnaval Wat is de succes factor van carnaval?
Marketing Werkgroep 6.
Agenda  Les 15  wkn 14 2e  hs 2.6 winst & verlies
Zingen Vers 1 Lof zij de Heer, de almachtige Koning der ere.
Klik voor de volgende dia
Wie geef jij een glimlach?
Ouderavond Kindcentrum De Schutsluis 7 februari 2012.
JUNIOR Mijn vriend.
Branche in Zicht Kantoorpresentatie Juli september Inhoud  Wat is Branche in Zicht (BiZ)?  Wat levert BiZ ons kantoor op?  Wat levert.
Branche in Zicht (BiZ) Kantoorpresentatie Maart
Playstation 3 Gepresenteert door: IO42B Niels Priester Robert Maes.
Met handen en voeten geloven 1
Ontwikkelingen arbeidsmarkt en houding en gedrag essentieel onderdeel van personeelsplanning Business strategy Business results Talent strategy Talent.
Armoede in België Enkele armoedecijfers in het kader van de actie ‘Rode Centjes’.
2 DE LEERJAAR VERSIE 1 Woordpakket 8 Kijk goed en schrijf het woord. www. Sclera.be.
Stel je voor, je bent weer kind…. En de wereld mag lekker helemaal om jou draaien.
Strategisch belang van de internaten en opvangcentra GO!
Activatie in een recessie 20 januari 2009
Welkom op de app van MasterIce Deze PowerPoint is speciaal gemaakt voor extra informatie over MasterIce- Winkel.
IPadTips en trucs De iPad is een in 2010 geïntroduceerde tablet-pc van het Amerikaanse elektronicabedrijf Apple. Net zoals de iPhone en iPod.
Deltion College Engels A1 Spreken/Presentaties[Edu/002] thema: Welcome… can-do : kan een korte, vooraf geoefende mededeling doen aan een groep © Anne Beeker.
Identiteit van de divisie Zorg & Gezondheid
Vodafone simkaarten. Kwaliteit A: Onze Prepaid is gemaakt van plastic in dit plastic zit een chip deze zijn vaak gemaakt van chipplaten. B: We verwachten.
EEN LES VAN DE GANZEN Auteur Hotze ♫ Zet het geluid aan!
Werkvakantie Bulgarije 20 juli tot en met 1 augustus 2015 Jongeren zetten zich in voor weeskinderen in Vratza - Bulgarije.
24 november 2015 Op bezoek bij de stichting Jarige Job in Rotterdam. Met Femke, Nino, Noa, Chloë, Gabriella, juffrouw Jolanda en juffrouw Irene.
Opvoeden.
Niertransplantatie bij leven Screening en begeleiding van de kandidaat-donor door de maatschappelijk werker.
Welkom in de Christelijke Gereformeerde Kerk Enschede West.
Mijn Leefstijl. EVEN VOORSTELLEN… Kan je een inschatting maken van de prijs van een product. Besef je dat reclame invloed heeft op wat je besteedt. Weet.
Mid-market servercampagne – Thru Partner- presentatie: Dia voor presentator: niet laten zien Spreker: Partner Titel van de presentatie: We geven u het.
Werkgroep Communicatie/BioPassie Willemien van den Broek, WB.. Stylist Food Henk Gerben, consument Evelyn Muller, Estafette/Odin Daniëlle Schols, projectmanager.
Bijeenkomst aandachtsfunctionarissen Sociale netwerk versterking - Sociaal kapitaal - 10 maart 2016 PF Gezin & Omgeving.
Bestuurlijke conferentie jeugdzorg Gelderland Workshop 2. Specialistische (bovenlokale) Jeugdzorg op nieuwe leest Inleiding van Mw. Van de Maat bestuurder.
DE RANK CHRISTELIJKE BASISSCHOOL Open dag Woensdag 17 februari van 9.00 u. tot u. U bent van harte welkom met uw kind!
IK en WIJ ontwikkeling De weg naar autonomie in verbinding Jale Simsek
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
De Amsterdamse vrijwilligersorganisatie De Regenboog Groep.
EEN LES VAN DE GANZEN AUTEUR ONBEKEND Klik voor de volgende dia ♫ Zet je sprekers aan! ♫ Zet je sprekers aan!
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Flexplek Kleine Zaal Stichting jongerencentrum Number One
Welkom havo 3..
Leiden, 21 november 2016 De missie van Astrid Poot
Flexplek Kleine Zaal Stichting jongerencentrum Number One
Kerstactie ALC 2017 Harteweek maandag 18 december t/m vrijdag 22 december.
Wat heb je nodig? Een idee en een fototoestel of digitale camera
voorbeeld volgende bladzijde terug
Vriendschap voor het leven
Transcript van de presentatie:

HAPPY MEMORY DIT CONCEPT IS INTELLECTUEEL EIGENDOM VAN: CHRIS EIBES Goodness for betterness

MAATSCHAPPELIJK DOEL Een geldinzamelingsconcept ontworpen voor op festivals voor een goed doel. Afleidende activiteiten organiseren voor ziekenhuiskinderen zodat zij net als de festivalbezoeker ook even kunnen ontsnappen aan de dagelijkse routine (van het ziek zijn.) Beleef zelf een happy memory en geef een ziek kind er ook één, is de motto van de actie.

OMSCHRIJVING: Happy Memory zet verschillende verkoopactiviteiten in waarbij festivalbezoekers producten kopen met consumptiemuntjes. Dit is een van de unieke aspecten van waar Happy Memory zich mee wilt onderscheiden van de conventionele verkoop. Ook het aanbod aan producten is creatief onderscheidend. Een ander onderscheidend aspect is dat Happy Memory zijn eigen filantropische activiteiten organiseert. Hiermee wordt de donateur de garantie gegeven dat de nettowinst wordt uitbesteed voor de realisatie van het maatschappelijk doel.

ACTIVITEITEN: Posters&Photos “Happy Memories” Goodiebags “Goodiebags of Hapiness” Alcoholische Shotjes “Shots of Donation” Opmerking : Achter Happy Memory schuilt een bron van collectieve creativiteit waardoor er continu nieuwe verkoopactiviteiten kan worden ontwikkeld.

POSTERS & PHOTOS “HAPPY MEMORIES” Posters & Pictures. Een verkoopactiviteit gericht op fotografie en printmedia. Met kwaliteit wordt er printmedia tot A2 formaat geprint. Deze worden opgestuurd naar het huisadres. Daarnaast zijn er verschillende fotografeermogelijkheden. Bij Posters & Photos behoren ook de volgende activiteiten: Posterbooth. A2 posterfotos met een greenscreen achtergrond. Team Polaroid. Polaroidfoto’s met een speciaal feestkader eromheen. Een klein maar fijn en tijdsbestendig aandenken aan het festival. Selfietower +. Een hoogwerker omgebouwd tot een fotobooth. De Selfietower+ is er één met een Go Pro Hero 3 camera erop geïnstalleerd met en een groter staoppervlak. Opmerking : Printer is een A2 printer van Epson voor Kwaliteitgarantie voor zakelijk gebruik. De polaroidfotos worden op een Polaroid Z430 geprint met de milieuvriendelijke ZINK technologie en beschikt over een 14MP camera. Een Go Pro Hero 3 is een Ultra HD videocamera en fototoestel in één. Deze beschikt ook over WIFI.

GOODIEBAG “ GOODIEBAG FOR HAPPINESS ” Deze goodiebag slaan twee vliegen in één klap, een echte win-win situatie. De festivalganger koopt festivalgoodies en wordt daar blij van en tegelijkertijd doneert hij/zij wat blijdschap aan een ziek kind. SHOTJES “ Shots for Donations ” Shots verkopen om geld in te zamelen dat is de functie van dit concept. Dit kan vanaf een stand maar ook via de mobiele verkoop.

In de toekomst streven wij naar meer activiteiten zodat wij meer zieke kinderen een happy memory kunnen geven in een periode van ernstig ziek zijn. Wij moedigen samenwerking in de vorm van creatief samenwerken, schenkingen en sponsoring aan en zijn bereid om het concept strategisch aan te passen als daarmee het resultaat hoger wordt.