Marketing H4 Macro-omgeving Junior Accountmanager.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De marketing-omgeving
Advertisements

Project Bedrijf Presentator
Gerjan, Marijke, Boris, Sam en Mathein
Retailmarketing hoofdstuk 1, paragraaf 1.7
Strategische Marketing Planning
Hoofdstuk 10 Concurrentievoordeel creëren
Verandermanagement. Een integrale aanpak
Hoofdstuk 2 - Strategy Wat is een strategie?
Marketing 2.4 Marktonderzoek.
Opdracht Strategieontwikkeling
Hoofdstuk 3 Externe analyse, omgevingsdiagnose
Ondernemingsplan.
S.O.R. Strategische Oriëntatie Ronde
Hoofdstuk 4, Interactieve marketing
Hoofdstuk 10 Concurrentievoordeel creëren
Business model puzzle Leer de mechaniek, ken je flexibiliteit.
Commercieel jaarplan Commercie:
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
Marketing voor verkeerskunde Ir Adriaan Walraad MBA.
Business Marketing Management
De Toekomst Marketing.
SLC periode 2 Week 1 Evaluatie
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
Projectwijzer 3 H1 Accountmanagement en CRM Middenkader Engineering.
College 2 Marketingomgeving
Elobase Kerntaak 2, Hoog Omgevingsanalyse
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
CRM H1 Accountmanagement en CRM Commercieel medewerker.
Projectwijzer 5 H3 Account- en marktanalyse Middenkader Engineering.
Projectwijzer 7 H1 Klantenbinding en loyaliteit
Commercieel beleid 1 H4 Vestigingsplaatsonderzoek
Accountmanagement H4 Kengetallen Junior accountmanager.
Bedrijfseconomie H3 Omzet en marge Junior accountmanager.
Accountmanagement H2 Prognoses Junior accountmanager.
Marketing H3 Strategisch managementplan Junior Accountmanager.
Bedrijfseconomie H4 De functie van begrotingen Junior accountmanager.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Commercieel beleid 1 H4 Vestigingsplaatsonderzoek Filiaalmanager.
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Strategische Businesspartner
Informatie management HC2
Organisatie en Beleid Bijeenkomst 2 Werken in een Organisatie II Hafida El-Gharbaoui Kamer
Casebespreking startups Groep 7; Jehan van Iersel Dennis de Bruyn Erwin van Helden.
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Beroepsproduct H&M Is H&M nog onderscheidend genoeg van de concurrenten? Loran Woudenberg, Raymond Willersen, Shelton Jones, Wouter Hidma en Louise Bakker.
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
Hoofdstuk 4 Marketingomgeving Video’s: Kotler en anderen Vragen bespreken Onderzoek Marketingomgeving MKB 2011 en 2012 Theorie hoofdstuk 4 Marketingomgeving.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
College 2 Marketingomgeving Video’s: Kotler en anderen Vragen bespreken Onderzoek Marketingomgeving MKB 2011 en 2012 Theorie hoofdstuk 4 Marketingomgeving.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Titel van uw ondernemingsplan Qui volore imagnihillit que la nimolora vellorendemporaecab imperit harum que dolor mint faccabori inveles et fugitibus dioris.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Marktanalyse voor fysiotherapeuten. Marktanalyse voor fysiotherapeuten.
Project Bedrijf Presentator
Project Naam van bedrijf Presentator
Ondernemerschap E43.
Hoofdstuk 1 De marketing van diensten – inleiding
Indeling van hoofdstuk 2
Marktanalyse.
SWOT-analyse = kijk naar de sterke en zwakke kanten in je plan
Marketing les 4 Koopgedrag en marktaandeel Product-levens-cyclus
Marketing Week 2, les 2.
Marketing Week 7 les 2 Extra: Omzetberekening ‘Kledingwinkel’
Bedrijfseconomie H3 Break-even Junior accountmanager.
Examen SPL kerntaak 1 Periode 7 Marketing.
Marktonderzoek Marktonderzoek.
Projectnaam | Bedrijfsnaam | Naam presentator
International Business Practice
Vakman ondernemer – Commercieel plan
Transcript van de presentatie:

Marketing H4 Macro-omgeving Junior Accountmanager

DESTEP-methode Marketing | Junior Accountmanager

Concurrentieanalyse Wie zijn je concurrenten en hoeveel zijn dat er? Waar zijn je concurrenten gevestigd ten opzichte van jouw bedrijf en ten opzichte van elkaar? Welke sterke en zwakke punten hebben de concurrenten en jouw bedrijf? Maak een schatting van de omzet van je concurrenten. Marketing | Junior Accountmanager

SWOT Marketing | Junior Accountmanager

Vijfkrachtenmodel Porter Marketing | Junior Accountmanager

Bedrijfstakenanalyse Marketing | Junior Accountmanager

Productlevenscyclus Marketing | Junior Accountmanager

BCG-portfolio-analyse Marketing | Junior Accountmanager

Product-marktmix Marketing | Junior Accountmanager