Internet Standaarden WG5 “ Examinations are formidable even to the best prepared, for the greatest fool may ask more than the wisest man can answer. ”

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
HET DIGITALE ARBEIDSPLEIN Het Digitale Arbeidsplein is een website ontwikkeld in het kader van het project “Zelfmanagement van de eigen loopbaan” van MeijerConsult.
Advertisements

Waarom Edu-gaming? Presentatie over Edu-gaming door MAD multimedia.
Portfolio Website Tim Klijn Klas: MBI m1 Datum: 21 november 2007
Hogeschool van Amsterdam - Interactieve Media – Internet Development – Jochem Meuwese - -
Het klaslokaal 2.0.
29 mei voor uur Jaarverslag in tweevoud op papier Oh ja1, zet je naam en klas op de kaft. Oh ja2, zorg dat duidelijk is welke specialisatie je kiest.
Orde en structuur in de schooladministratie
XML in de praktijk Instituut voor Interactieve media.
HALLO OPLETTEN : Waarom sql DOEN : Introductie opdracht
OER 7 maart 2013 Jessica Wit Netwerkbijeenkomst HRO - Blended Learning.
Online Marketing in het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Blackboard als digitale toetsomgeving Nataša Brouwer AMSTEL Instituut Onderwijsmiddag OWI LAW, 24 mei 2005.
SLC, Hoe-wat-waar en SRP’s
Hogeschool van Amsterdam - Interactieve Media – Internet Development – Jochem Meuwese - -
Hogeschool van Amsterdam - Interactieve Media – Internet Development – Jochem Meuwese - -
The Next Generation Webpresentatietechniek nieuwe stijl
Hogeschool van Amsterdam - Interactieve Media – Internet Development – Jochem Meuwese - -
Hogeschool van Amsterdam - Interactieve Media – Internet Development – Jochem Meuwese - -
Hogeschool van Amsterdam - Interactieve Media – Internet Development – Jochem Meuwese - -
Hogeschool van Amsterdam - Interactieve Media – Internet Development – Jochem Meuwese - -
Hogeschool van Amsterdam - Interactieve Media – Internet Development – Jochem Meuwese - -
Download en installeer de gereedschappen
Hogeschool van Amsterdam - Interactieve Media – Internet Development – Jochem Meuwese - -
SQL & datamodelleren.
Hogeschool van Amsterdam - Interactieve Media – Internet Development – Jochem Meuwese - -
Hogeschool van Amsterdam - Interactieve Media – Internet Development – Jochem Meuwese - -
Opleveren –Intake-POP –IAM Brand Materiaal uitdelen –Manual blok 1 –Dummy –SBC manual & Opdracht kennismakingsgesprek –Rooster blok 1 Introductie –Propedeusejaar.
Hogeschool van Amsterdam - Interactieve Media – Internet Development – Jochem Meuwese - -
Hogeschool van Amsterdam - Interactieve Media – Internet Development – Jochem Meuwese - -
Hogeschool van Amsterdam - Interactieve Media – Internet Development – Jochem Meuwese - -
Hogeschool van Amsterdam - Interactieve Media – Internet Development – Jochem Meuwese - -
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 3.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet P. M.
Media en creativiteit 08 Engagement Virtual democracy Elske Revelman de Vries
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
MedMec Co-Creatie les 2 / Pia Terstroet P. M.
HALLO OPLETTEN : Waarom sql DOEN : Introductie opdracht
Ho 8: Portfolio.
Wat gaan we doen?  Iets over mij  Iets over leren van tools binnen IAM  Iets over gamemaker.
Het sectorwerkstuk Het doen van onderzoek in klas 4.
Sociale Media – Best Belangrijk Daniel
OFC28 mediawijsheid les 7 leren door te maken
Les 4 – Kan ik meer met media?. Inhoud van de les Invullen werkblad Wedstrijd: de ‘Media challenge’ Presentatie plannen Beoordeling Invullen van de mediacompetenties.
OFC28 mediawijsheid les 3.
Deltion College Engels B1 Lezen [no. 001] can-do : 2 products compared.
SBC V2 workshop minorkeuze minorkeuze wat gaan we doen minoren buitenland > M.L. Spier soorten minoren aan de HvA doorstroomminor.
Deltion College Engels B2 Lezen [Edu/003] thema: Topical News Lessons: The Onestop Magazine can-do: kan artikelen en rapporten begrijpen die gaan over.
Kennismakingsspel, pagina12
Hogeschool van Amsterdam - Interactieve Media – Internet Development – Jochem Meuwese - -
Hogeschool van Amsterdam - Interactieve Media – Internet Development – Jochem Meuwese - -
Internet Standaarden Practicum 1 ● toetsing vak ● werkwijze vak ● alternatief voor gevorderden ● contentmatrix ● drieluik ● oefeningen ● slot.
Les 6 Toetsbespreking Introductie eindopdracht. toets  Download goede antwoorden en vergelijk met je eigen score.  Cijfer < 5.5 = herkansing week 4.
Hogeschool van Amsterdam - Interactieve Media – Internet Development – Jochem Meuwese - -
IAM  V1 Kernproject Week 7. IAM - HvA Programm Case team Anneton 2 einddeliverables De begroting.
Hogeschool van Amsterdam - Interactieve Media – Internet Development – Jochem Meuwese - -
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
Spelen Instructions: 1) Verdeel klas in teams. 2) Stel een vraag aan een team. 3) Bij een goed antwoord mag er aan het rad gedraaid worden. 4) Typ het.
Gespreksvaardig-heden
Get the Best Copyshop and Printshop Online. Internet Copyshop in Utrecht, Nederland is een gevestigde, individuele drukkerij. Zij zijn een van de beste.
Spel Politiek Nederland
‘Mobile Guidelines’ DO’s
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Verkopen Les 3 Niveau 4.
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Marketing Week 2, les 1 Enquêtevragen maken.
Inspelen op Innovaties
Inspelen op Innovaties
DE NAYER INSTITUUT Hogeschool voor Wetenschap & Kunst
Taallab 3.0 Online geletterdheid
Transcript van de presentatie:

Internet Standaarden WG5 “ Examinations are formidable even to the best prepared, for the greatest fool may ask more than the wisest man can answer. ” Charles Caleb Colton ( ) 1 april Hogeschool van Amsterdam – Instituut voor Interactieve Media

Overzicht Week 4 CV in XHTML Week 5 Content- matrix, Sitemap Week 6 Wireframe Week 7 Portfolio ontwerp, structuur Week 8Week 9 Portfolio afronden Week 10 Beoordeling

Overzicht Week 4 CV in XHTML Week 5 Content- matrix, Sitemap Week 6 Wireframe Week 7 Portfolio ontwerp, structuur Week 8Week 9 Portfolio afronden Week 10 Beoordeling  Aanwezigheid verplicht  Vóór de les portfolio af én online

Vandaag  Criteria  Vragen en antwoorden  De volgende stap.iam.hva.nl  Werken aan porfolio 1 april 2015 Hogeschool van Amsterdam – Instituut voor Interactieve Media 5

Criteria

Criteria – minimaal voor een V  Het digitaal portfolio staat op de door de docenten aangewezen server (Stap) online en is zonder technische problemen te bereiken.  Het digitaal portfolio voldoet aan de CSS2 en XHTML 1.0 Strict standaard.  Het digitaal portfolio voldoet aan de basisprincipes van toegankelijkheid.  Het digitaal portfolio functioneert in de meest gebruikte browsers  Het digitaal portfolio ziet er grotendeels hetzelfde uit in de meest gebruikte browsers  Het digitaal portfolio is zonder CSS ondersteuning ook te gebruiken en te begrijpen.  De practicumopdracht is verzorgd en leesbaar opgemaakt (zowel de code als de vormgeving). Op de webpagina staat relevante inhoud in correct Nederlands.  (+ eigen criteria van je klas)

Vraag & antwoord

Vragen en antwoorden  Een kaartje met: Ik heb nog steeds een vraag over...  Een kaartje met: Ik weet hoe je...

Vragen en antwoorden Per groep kies:  De meest gestelde vraag  Het meest interessante 'weetje'

De volgende stap

De volgende stap.iam.hva.nl

Werken aan portfolio