Proces presentatie: StopBS Karst Hoogsteen & Tim Joosten.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
NLT Feest zonder katers.
Advertisements

Eindpresentatie Project Verkoopuwbootsnel.nl
Online Marketing in het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Wesley Dekkers # Vondelpark Presentatie. Inhoud - 6 Locaties - Locaties selecteren - Media kunst - Onderzoeks verslagje.
Briefing V1, blok 3 Case CC.
Karen van Oyen Renate Klaassen Sofia Dopper
Praktisch met PowerPoint
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
Online Marketing voor het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Deel 3 (individueel) visionboard 90 minuten Character in visionboard.
E-Collage presents.
Debriefing 24 januari 2012.
Cross Media.
Versus Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers.
Marketing Werkgroep 6.
Van mediatypes naar mediastrategie
Using Media ’09/’10 Blok 2 Werkcollege 1. OPDRACHT 1-Presenteer je magazine Iedereen heeft 1 minuut om het magazine te presenteren (40 minuten) Bladerkwartier;
Using Media ’09/’10 Blok 1 Werkcollege 4. OPDRACHT 1-communicatiecampagnes (60 minutes) Vorm groepjes van 4 personen (met dezelfde case/opdrachtgever)
Cross Media.
Medmec04 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer.
Media & Creativiteit Pia Terstroet wikipagina:
MedMec01 les 5 Mail: Wiki: vakgroep: Media en creativiteit.
Media & Creativiteit Pia Terstroet
Reclameontwerp: boodschapstrategieën en creatieve uitwerking
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Media & Creativiteit Pia Terstroet
het bouwen van een website
Student Vol Talent Maak jezelf bekend en upload je talent! Campagne Student Vol Talent.
Waarom won CAW Metropool de prijs voor de ‘beste interne campagne’ 2010? BViC Wintercheck.
Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan. Inleiding Probleem Doelgroep Doelstelling Boodschap Communicatieconcept Verwachte respons mediakeuze.
Anita Meulenbroeks Mannus Menting
Crossmediale Communicatie
Wat is een campagne? Kort gezegd; een campagne is het ondernemen van acties en eventueel producten uitdelen om een product, idee of persoon te promoten.
Het sectorwerkstuk Het doen van onderzoek in klas 4.
Medmec04 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer.
Het maken van een spreekbeurt
Media en creativiteit Herfst les 3.
Agenda Wat is het campagne idee / concept? Welke media worden ingezet?
Cross Media. Functies binnen team Strategie Voorbereiden van debriefings Op de hoogte blijven van (markt) ontwikkelingen van klanten / concurrenten Adviseren.
W.I.M Stefan Roest Rick van der Heiden Samentha van der Weiden
Medmec04 les 1 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Kick-off o Inleiding module & werkwijze o Formulering individuele leerdoelen.
(Her)Schrijven voor het web Is schrijven voor het web anders? Voordat we schrijven… Basisprincipes schrijven voor het web.
Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan. Inleiding Probleem Doelgroep Zender Doelstelling Boodschap Mediakeuze Communicatieconcept Verwachte respons.
Using Media Blok 2 Werkcollege 1 Joyce Barnhoorn
10 nov. MedMec01 les 5 DT Mail: Wiki: vakgroep: Media.
Karst Hoogsteen & Tim Joosten.  Werkgevers van bedrijven waar de medewerkers muziek luisteren die onbedoeld ook door de omgeving gehoord kan worden (bijvoorbeeld.
Praktijkonderdeel: Zelfportret
Cross Media. Opdracht 40 min In 2, of 3 groepen bij elkaar Flipover, stiften, post it’s Blauw positief, rose negatief Presentatie per groep aan andere.
Ingelmunster 5 Groep 5. Ingelmunster DoelstellingenMiddelenBudgetPlanning.
Deel 7 (team) productvoorstel 100 minuten
Boek Presentatie. Mijn Boodschap Door het lezen van dit boek….
Campagne presentatie: StopBS Karst Hoogsteen & Tim Joosten.
Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.
Romantic Rotterdam Michelle Plaiser Mark Van Der Weijden Tim Barendrecht Jan Essenstam Renske Borst.
Letterlijk door én voor patiënten uit deze doelgroep.
SOCIAL WORK naam: Martine Bink med: med.hro.nl/binmd kamer: L
Campagne-middelen Hoe in te zetten? Yvonne Polman Relatiemanager.
WELKOM.
Ketenmanager & Innovatiemakelaar
Direct 3. De DM-cyclus 30/07/2018 Direct 3. De DM-cyclus.
Direct Uitwerken concept DEM
Minor Digital Marketing
Online Marketing voor het MBO
Poster ontwerpen Opdracht fictie klas 1.
Tussenpresentatie project 3: tas
Product van TU Delft, SEC
Gemaakt door Thijmen Tavenier mtd1a4
Product van TU Delft, SEC
Transcript van de presentatie:

Proces presentatie: StopBS Karst Hoogsteen & Tim Joosten

Visueel verslag verschillende media 10 verschillende media vormen Week 1

Onderzoek Projectplan Visueel verslag van 5 campagnes Samenwerkingscontract Week 2

Uitgeschreven doelstelling. Collage van gekozen doelgroep in tekst en beeld. Uitwerking van de gekozen boodschap in tekst en beeld. Week 3

Tussenpresentatie communicatieconcept Week 4

Ontwerpen gemaakt Week 5

Site opbouw gemaakt Week 6

Realisatie media Proces presentatie Campagne presentatie Week 7

Einde! Zijn er nog vragen?