Presentatie Agrio ‘’Verrijk jezelf & klanten van meer kennis over online”

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Premium Video Advertising Netwerk Sanoma Media & SBS
Advertisements

Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Bouwbeurs Wat is NBD-online? •NBD-online, de meest volledige en actuele kennisbank met product-, leveranciersgegevens en vakinformatie.
GOALS STRATEGIES MEASURES DASHBOARD ACTION PLAN (WHO, WHEN)
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
De website
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
MMT.
DSH : praktische afspraken Leuven 2 februari 2009.
Workshop ter voorbereiding van de 2 e Beursvloer IJmond Noord 15 november 2012.
Internet door de jaren heen. Beginsituatie •Wij werken met WPS in Adobe readers, dit wordt op de computer gelezen •De lesstof is erg verouderd en teveel.
1euroCPM.nl CRAZY RICH MEDIA DEAL versie: juli 2009 EUROforische PRIJSKRAKER.
Saleskit digitale mogelijkheden LINDA.. saleskit digitale mogelijkheden LINDA.
Digitaal Presenteren Publiek boeien Aandacht vasthouden s.
Vervolgbijeenkomst 2 Procesfasering bij Leren Leren.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 2: Doelen en doelgroepen.
 QI&feature=related QI&feature=related.
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
Aandachtspunten Voldoende en duidelijke informatie
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
© BeSite B.V www.besite.nl Feit: In 2007 is 58% van de organisaties goed vindbaar op internet, terwijl in 2006 slechts 32% goed vindbaar.
Versus Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers.
Welkom bij workshop IV Hoe zorg ik voor voldoende opdrachtgevers?
PRESENTEREN.
AO 2 december 2009 Voorfase en startfase AO & Op weg naar ons eigen AO en Ons eigen ontwerp.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
In het eerste scherm altijd de gemixte versie (luisteren) én een karaoke-versie (zingen) in een eenvoudig te bedienen player. Extra partijen en korte speelstukjes.
10 redenen om facebook zakelijk in te zetten Anne Raaymakers.
Succesvolle websites Van bezoekers naar klanten. Hoe succesvol is uw website?
Basis vaardigheden PowerPoint
S&D Interactive Media Workshop Google AdWords, 8 maart
MM2 webcommunicatie Mijn gegevens:
ARJAN EN ERIK Online advertising. Inleidend Wat is Online Advertising? Soorten advertising Bedrijven.
X-stream les 4 WELKOM. Wat gaan we deze les doen?  Korte terugblik vorige les  Doelen van deze les  Digitale identiteit  Online samenwerken  Eindopdracht.
1 i-Learn 2 Inloggen via ilearn.fopas.be met uw InFoPas codes.
RAAR of WAAR Mediabegrip week 41/42.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,

NIEUW: Doorlopende leerlijn Klik hier voor de lessen. Doorlopende leerlijn Mediawijsheid voor groep 1 t/m 8 Gratis toegang tot materiaal na aanmelding.
EJP accountants & adviseurs Casebespreking: Consultancy rapport Groep 7 Dennis de Bruyn Jehan van Iersel Erwin van Helden.
BEHAVIORAL TARGETING PROJECTGROEP 7. INHOUDSOPGAVE. - Definitie behavioral targeting - Analyse behavioral targeting & aangrenzende onderwerpen - Advies.
Natuurmonumenten test Jeroen ‘s-Gravendijk (The New Media Factory)
If you are looking for a perfect and reliable copyshop and printshop services in Nederland, then your search is complete.
Hoofdstuk 18 Direct en online marketing: directe klantrelaties opbouwen.
Maak je website toegankelijk voor alle doelgroepen.
U bevindt zich op de website gbkwaliteit.nl. U kunt hier uw project beoordelen met de digitale scoreformulieren van Preffi 2.0 of het EKI. Maar: hoe werkt.
Gebruik alleen kleine letters en kies voor Opslaan als. Sla daarna bijvoorbeeld op als frans.html.
WebdesignWebdesign, linkbuilding, zoekmachine marketing en het ontwerpen van webshopslinkbuilding zoekmachine marketingwebshops.
Copyright 2008 – Morningstar Systems – All rights reserved 1.
 Blogs  Toepassing  Goede/slechte blogs  Kosten  Samenvatting.
Online Marketing Plan OW 3 Display Advertising. Opdracht in duo’s Onderzoek de online advertentiemogelijkheden van: - Groep 1: Facebook - Groep 2: Sanoma.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Multimediale technieken Banners en Buttons Elize Diepeveen, Annika Timmer en Kim Ellerman.
Online Marketing Plan Search Engine Advertising (SEA) OW 3.
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Inbound marketing en bloggen
Onlinehulptoepassingen in OCMW’s
Stap 1: stel een doel Welke doel wil je Ga verder met je doel.
Les 3 Affiliate Marketing
Affiliate Marketing Vince Vince en Robin.
Van Opdracht tot Website
Internetmarketing en oefentoets
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Planning zorgcampagne
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Zoeken naar informatie op het Internet.
EXPERIMENT SHEET A/B TEST
Marketing en zoekmachines
Direct marketing.
Transcript van de presentatie:

Presentatie Agrio ‘’Verrijk jezelf & klanten van meer kennis over online”

Wat is online (adverteren)? Maak mensen bekend met online –Digitaal –Op internet een advertentie plaatsen –Gericht adverteren op een specifieke doelgroep Wat is het verschil met print –Digitaal –Online is goed te specificeren op doelgroep –Crossmediale mogelijkheden zijn super, dus print en online

Hoe kan ik online? Middels de mogelijkheden die Agrio websites biedt –Flash banners op websites (voorbeelden, klik hier)voorbeelden, klik hier Rectangle, leaderboard Halve rectangle, fullbanner Floor-ad (voorbeeld)voorbeeld Layer-ad (voorbeeld)voorbeeld –Nieuwsbrief –Advertorial –Logolink Welke manieren van verkoop zijn er? Fixed price of CPM?

Online uitleggen aan klanten? Wat wil de klant bereiken? –Branding –Leads (clicks) Wat doet de klant nu om traffic op z’n site te krijgen? Maak een voorbeeldbanner om klant over te halen en te prikkelen voor online. –Bv. aan de hand van z’n website. Aandachtspunten –Goede visuals, korte teksten, goede landingspage –Frequentiecap (wat is dit?), irritatiegrens

Offerte maken? Standaard opzet

Opdracht en hoe verder? Maak een opdracht aan –Zeno –Planning Laat traffic contact opnemen met de klant –Zij verzamelen materiaal –Maken voorstel banner (of ander item) –Plaatsen het online in juiste periode

Wat kan ik met banners? Standaardformaten –Leaderboard –Rectangle Expandable banners –Uitklapbare banners die groter worden Extra mogelijkheden –Contactformulier –Video –Quiz –Game

Rapportage? Campagne afgelopen? -> rapport opvragen of rapport wordt naar je toegestuurd. –Bespreken met klant –Overhalen om opnieuw te adverteren Wat betekenen de rare woorden? –Views, Clicks, Clickrate Goede campagne of niet? –Hoe hoger de clickrate hoe beter de campagne gedraaid heeft. –Aantal clicks is belangrijk afhankelijk of het een lead of brandingcampagne is geweest.

Case Elke week stelt iedereen een plan op voor online voor een klant. –Wekelijks bespreken van de case –Uiteindelijk klant benaderen Meer beweging in online op deze manier –Crossmediale pakketten verkopen

Zijn er vragen?