Cross Media. Functies binnen team Strategie Voorbereiden van debriefings Op de hoogte blijven van (markt) ontwikkelingen van klanten / concurrenten Adviseren.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Vooronderzoek visual knowledge building Op welke manier construeren leerlingen kennis aan de hand van beelden?
Advertisements

1 Samenwerkend leren met Google Docs Werking en mogelijkheden van online tekstverwerken.
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
‘Groot ICT project’ Een leerlijn mediawijsheid.
> Volgende week krijgen jullie het eindcijfer > Beoordeling uitsluitend door opdrachtgever > Voor begin pitch: lever in pitchdocument en reflectie (met.
Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
VANDAAG Wat ik wil bespreken: BRIEFING – de punten Budgettering.
Compressie: het plan Overdragen 2009/2010 Groep 5.
3 interactive marketing communications.
Een moodboard?.
Kernproject V1 College 1 31 Januari 2008 Instituut voor Interactieve Media.
Kernproject V1 College 1 9 februari 2009 Instituut voor Interactieve Media.
Debriefing 24 januari 2012.
Cross Media.
Cross Media. Rondje! Waar heb je stage gelopen? Wat heb je gedaan tijdens je stage ?
Marketing Werkgroep 6.
‘Je begrijpt toch wat ik bedoel’ Interactieve tekst.
Van mediatypes naar mediastrategie
Using Media ’09/’10 Blok 2 Werkcollege 1. OPDRACHT 1-Presenteer je magazine Iedereen heeft 1 minuut om het magazine te presenteren (40 minuten) Bladerkwartier;
‘Je begrijpt toch wat ik bedoel’ Interactieve tekst.
Ideeontwikkeling Werkcollege 1: -Context -Probleem.
Cross Media.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 3.
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 5.
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
Media & Creativiteit Jaar 1 les 8 Het creatieve proces.
Jaar 1 les 8 Het creatieve proces
Medmec03 les 1 Co-creatie.
Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 8
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 2.
Welkom! Media & Creativiteit Les 7. Wat is er in het nieuws?
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Wiki: Medmec04 les 6 (lesweek 7) Engagement The game called life
Wiki: Medmec04 les 4 Engagement The game called life
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Welkom! Media & Creativiteit Les 2
Media & Creativiteit Pia Terstroet
Februari 2010 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
MEDMEC – JAAR 1 – Q1 PLANNING Les 1 - 2/9: uitleg vak medmec en kennismaking Les 2 - 9/9: creatief denken en proces Les /9: divergeren en convergeren.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
[passende afbeelding]
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 2, Winter 2008 Co-creatie Experience Economy Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
Planning Dinsdag 4 september 10:00-11:30 Kick Off en Briefing Little Chicken (GDD), Butterfly Games (GAR), IJsfontein (IAD) Woensdag 5 september 11:30-13:00.
Het portfolio van een Educatief Multimediaal Ontwikkelaar
Social Media Door Dyonne en Yanthe
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 1.
Aanpak BBC lichting 1/1/2014 opmaak meerjarenplan/budget.
Medialandschap Blok 2, week 5 College #4. Wat gaan we doen? - ordenen = schrappen - hoe staat het met de bezoeken? - ordenen, hoe gaat dat? - opdracht.
10 nov. MedMec01 les 5 DT Mail: Wiki: vakgroep: Media.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Cross Media. Vandaag Creatieve ontwikkeling Het kruisbestuivingselement – het mediumspecifiek naar elkaar verwijzen binnen een concept Hier onderscheidt.
Cross Media. Opdracht 40 min In 2, of 3 groepen bij elkaar Flipover, stiften, post it’s Blauw positief, rose negatief Presentatie per groep aan andere.
College 2 – 28 april 2010 Academie voor Deeltijd – Minor Media Management 2009/2010 – Thema Basiscommunicatie – Marcel Jansens WEBCOMMUNICATIE Minor Media.
Team Creja. Wie zijn wij? Renske BorstProjectleider Amber QualmVormgever Jill de LeeuwVormgever Christopher PendersMarketingman Eliel VicenteProgrammeur.
Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.
Les: Ondernemings plan LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Men vraagt zich af waarom …??
Social Media Eindcriteria SM-plan
NETWERKWEEK HEALTH and HAPPINESS 3 – 6 dec 2018
Transcript van de presentatie:

Cross Media

Functies binnen team

Strategie Voorbereiden van debriefings Op de hoogte blijven van (markt) ontwikkelingen van klanten / concurrenten Adviseren en sturen Kritisch kijken naar de wens van de klant Begroten en factureren Project coördinatie Voorbereiding presentatie

Copywriter en creatief die samen met de artdirector in staat is een briefing te vertalen naar een creatief concept. Iemand die zowel strategisch als conceptueel kan denken. En het ook heerlijk vind om regelmatig uitvoerend bezig te zijn en sterke tekst te schrijven.

Art Je vertaalt briefings naar creatieve concepten in beeld. Je bent verantwoordelijk voor de visualisatie en stijl, van de ontwerpfase tot aan de omzetting en realisatie van een idee voor de feitelijke uiting. Bij alles wat je maakt staan de doelstellingen van de cliënt voorop, nooit art om de art. Je valt op door een veelzijdige interesse en een bovengemiddeld voorstellingsvermogen

Vandaag Presentaties –Moodboard –Omgevingsanalyse –Debriefing

Volgende week Huiswerk! Presentatie versie 1 plan! Omgevingsanalyse, doelgroepen, doelstelling, strategie. (4 sheets!) Iedere groep krijgt 10 minuten. Lezen: –Hoofdstuk 7 en 8 (doelstelling en strategie) –Social Media: –"Ken je alle logo's die daar staan en snap je waarom ze op deze manier zijn gegroepeerd?" Iedere groep verzamelt 1 vraag over het marketingfacts bericht en stelt die tijdens het hoorcollege. Weblog bijhouden

Events 212 Amsterdam 9 september Cannes Lions 15 september Picnic academy 26 september en en

Vragen?