Periode opdracht 1 innovatie: Trend: Trends en innovaties ”High Beer”

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
The customer centric software company
Advertisements

Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
Hoe presenteer ik mij in de markt Mijn website als visitekaartje
Welkom!. Even voorstellen Wie zijn we?. Petra (teamleider). Chaline (contact voor ouders). Jolien (wachtlijst & nieuwe leden). Jasper (financien). Bas.
Online Personeelsregistratiesysteem
AUTOMOTIVE roc ter AA Commerciële opleiding Automotive
Marketing introductie
Introductie tot de Horeca en Hospitality Industrie
Facility Management & Ideamanagement A PERFECT MATCH René Blok
Best Business Reservations Hotels
Marketing Opportunities. Nieuwe Positionering/Merkmissie Living Technology.
Basis van digitaal collectiemanagement
Peter Dirven WELKOM Innovatie ?
De Rosep Hotel Restaurant Feesten en partijen Vergaderen.
Marketingmix & Concept
Marketing PFS Access Management SEPA: Het einde van een commodity tijdperk ? Peter Devlies 30 mei 2006.
© 2005 natuurlijke partner voor jongerenmarkten Products, services & marketing for sustainable [youth]markets ¤
Presentatie nieuwe media
Retailmanagement hoofdstuk 1, paragraaf 1
Automotive ROC Ter AA Helmond
Paragraaf 3+4. Hoe kan het dat je besluit een nieuwe telefoon te kopen?  De mening van vrienden en familie  De eigen smaak en leeftijd  De financiële.
Malgrat de mar.
27 januari 2011.
Presentatie Themafeest Back to the sixties
Consument Onderdeel marketing. Wat is marketing?.
Workshop Marketing voor Dorpshuizen. Training Marketing voor dorpshuizen Landelijk project ‘Meer dan stenen’
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
20 juni t/m 21 juni 2015 Locatie: Ernst Sillem Hoeve, Den Dolder.
Morgen is groen bij AOC Oost!
Ochtend indeling Tussen 7 en 8 opstaan/aankleden. Vanaf 8 uur ontbijten tot 9 uur. En brood klaar maken vertrekken naar belfort (uitzicht over de.
Houd uw winkel in de hand met. Strategie Wat heeft u in de hand? Uw inkopen (u koopt alleen in wat nodig is) Uw verkopen (u rekent snel en efficiënt.
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
Welkom op het Virtualisatie Seminar Hotel Mitland, 8 Oktober 2009.
Commercieel beleid en recht
Charlie’s Eetcafé Bastien Wusten.
Heeft de Geefwet effect op fondsenwerving door culturele instellingen ? Onze eerste assumpties 25/09/2014 Saskia Franssen
DELTA HOTEL. GESCHIEDENIS Geschiedenis. Het hotel. Ligging Personeel Inrichting Menukaart Trends. Innovaties.
Pasta & Go. inhoudsopgave 1. Onderneming 2. Bedrijfsactiviteit 3. Sterke punten 4. Taakverdeling en outsourcing 5. Doelgroep 6. Concurrentie 7. Klanten.
Social media.
Sociale Hygiëne Les 1.
TSM Adviseurs In opdracht van GreenWorks
Kwaliteit. Theorie en Toetsing Theorie is te vinden op Wordt vandaag klassikaal.
Service Blue Print Student aan het woord Dave Caljouw.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Dienstenmarketing Week 4.
T Shirts bedrukken T shirts laten bedrukken wordt gedaan omdat het voor veel verschillende doeleinden gebruikt kan worden. Bijvoorbeeld door bedrijven.
Masterclass Marketing voor kleinere zorgorganisaties 2013 Jan Verschuren BTN Saskia ter Kuile In voor zorg!
KENGETALLEN in de horeca
“MEET & MATCH” DOOR : JAN MENSINK. VOORSTELLEN  JAN MENSINK  NIJVERDAL  LEEFTIJD 57 JAAR  GETROUWD  2 KINDEREN.
Vernieuwing in het VMBO
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
WELKOM! bij de kick-off van het toeristisch jaar 2016 in Salland!
Klanttevredenheidsonderzoek
Gemaakt door: Zoë van Aken MCE2D.
Succesfactoren voor werk Motivatie, kennis en vaardigheden
H5 Wie heb je nodig?.
Een product of dienst verkopen
What will you do to change the
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Les 1: Introductie Marketing
Jasper van de Loo Joris Slomp Jihane Bellamdini Daisy van den Bogaard
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Examen SPL kerntaak 3 Periode 7 Marketing.
AFDELING 2 marketingbeleid.
Examen SPL kerntaak 1 Periode 7 Marketing.
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Snel en gemakkelijk eten.
VIDEOPRESENTATIE 2, CONCEPTONTWIKKELING Naam: Faustina Maia Gomes Rebelo Goncalves Studentnummer: Opleiding: Ad ondernemen Klas: 1F Docent: Evers,
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

Periode opdracht 1 innovatie: Trend: Trends en innovaties ”High Beer” “Friends for Friends”

Inhoudsopgave: Voorblad Inhoudsopgave Algemene trends in de horeca. Zichtbare trend “Friends for Friends” Zichtbare innovatie “High Beer” Bedrijfsformule. Bedrijfsformule: “personeel” Bedrijfsformule: “product”en “plaats” Bedrijfsformule: “presentatie” Bedrijfsformule: “plaats” en “promotie”

algemene trends in de horeca tapas & all you can eat "Hollandse korst" samenwerking tussen bedrijven "Feedie App"

zicht bare trend: "Friends for Friends" “Friend for Friends” welkomst drankje Lopend buffet diverse hapjes dj met swingende muziek Kennis maken met het bedrijf. Vrienden van het bedrijf of personeel.

zichtbare innovatie: "High Beer" “High Beer” bieren: Leffe Blond Leffe Tripple Leffe Bruin “High Beer” hapjes: mini broodje hamburger broodje knackworst bitterballen verschillende soorten kaas en worst nootjes mini carpaccio mini saucijsjes bittergarnituur Lust u de bieren niet? Geen probleem u kunt ook normaal bier bestellen.

Bedrijfsformule: “het Wapen van Marion” onze Producten zijn: Hotel kamers restaurant + braserie zalen Bedrijfsformule: “het Wapen van Marion” Prijs is gemiddeld. Personeel is laag in opleiding. Promotie is voldoende: Social media website e-mail booking sites veilingsites de plaats ligt tussen strand en duingebied. De presentatie is natuurlijk en industrieel.

Bedrijfsformule: personeel Directeur: Jan van Marion Administratie: Els management Technische Dienst: Bas Chefkok: Peter F&B Manager: Huib Sales & marketing: Miranda Frontoffice manager: Patricha Rene Maikel Receptie medewerkers Pauline & Leontine keukenpersoneel Fulltimers Nacht portier Partimers Ambulanten Ivon Stagaire`s Stagaire`s Houskeeping

Bedrijfsformule: Plaats: Product: Omgeving: Logies verstrekkend: - strand, duinen en bos Activiteiten: - mountainbiking - scootertochten - wandel routes - varen enz. Logies verstrekkend: - 101 kamers - comfort - standaard - suite - uitzicht op land, duin of natuurgebied. Food & Beverage: - brasserie / restaurant - bar / lounge - 12.00/21.30 keuken - 06.00/01.00 brasserie + bar/lounge. - zelfde kaart in de brasserie en in het restaurant. Zalen: - 7 zalen - reserveren van 5 tot 400 personen - vergaderingen - conferenties - trainingen en cursussen - bruiloften enz.

Bedrijfsformule: Natuurlijk en industrieel: Bedrijfskleding: Presentatie: Natuurlijk en industrieel: Bedrijfskleding: Zwarte broek paarse blouse Zwarte sloof zwarte schoenen

Bedrijfsformule: Prijs: Promotie: Prijsklasse: middel Eigen website Social media Booking sites Veiling sites Strippenkaart actie Eigen e-mail bestand