Wie zijn wij? 1
Wij geloven erin dat succesvolle innovaties gepaard gaan met het nemen van de juiste beslissingen 2
Kennisniveau verhogen van invloedsfactoren gedurende beslissingen, verhoogt bewustzijn, en hierdoor zijn bedrijven meer in staat de juiste beslissingen te nemen 3
InnoConsult wil dit bewustzijn vergroten door aandacht te besteden aan de volgende onderwerpen: ◦ Mindfulness/Mindlessness ◦ Sensemaking ◦ Management Fads ◦ Bandwagon Effect ◦ Structuration Theory 4
Creëren van Innovatief Oplossend Vermogen middels ICT-tools Werkwijze -Interactief kennis delen op kritieke keuzemomenten Customer Benefits: -Juiste informatie op het juiste moment krijgen -Gevaren van innoveren leren herkennen -Invloeden van gedrag leren herkennen -Interpretatieverschillen leren verklaren 5
Intakegesprek Workshops gebaseerd op planning en innovatieproces van de klant ◦ Probleem en inleiding ICT-enabled services ◦ Mindfullness vs. Mindlessness, Sensemaking ◦ Bandwagons, management fads/fashions ◦ Structuration Theory ◦ Implementatie van een oplossing Afronding Extra mogelijkheid: Workshop innovatief denken 6
Inspirator Anton Post Bestuurder Jorrit Bohyn Coördinator Bas Ridder 7
Toepassing: Wibiya Toolbar ◦ Google +1 ◦ LinkedIn ◦ Twitter ◦ Facebook ◦ Foursquare Onze “Gouden Regels” 8
9