Wie zijn wij? 1. Wij geloven erin dat succesvolle innovaties gepaard gaan met het nemen van de juiste beslissingen 2.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Nut en noodzaak van evaluatieonderzoek
Advertisements

Self Supporting Groups DOEL WAT WIE WANNEER. Self Supporting Groups DOEL De mogelijkheden van het internet leren kennen en benutten voor mijn zaak. Wat.
Het Techniek- en MotivatieKompas Leerlingen in hun kracht brengen.
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
Homcom Leden vergadering 22 – Nieuws Bing de zoekmachine voor Yahoo EU keurt akkoord tussen Microsoft en Yahoo goed Verhoogt aandeel van Microsoft.
De kracht van it suits IT Als groothandel of brandowner in fashion bent aan het juiste adres voor automatisering en professionalisering van al uw – generieke.
Interest Groep 1 Voorbereiden op de Praktijk De Nederlandsche Bank Piet Mosch NIOC 8 april 2011 Disclaimers Presentatie op persoonlijke titel Chinese muur.
Jan Willem Boissevain Directeur S&BD Logica 29 januari 2010.
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
ADHD bij kinderen.
handreiking social media bij de Vlaamse overheid
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
Wat is Customer Relationship Management?
Nieuw relatiemanagement, SCRM
STADIUM 1STADIUM 2STADIUM 3STADIUM 4 aandacht beheerst aandacht verspreid  aandacht getrokken en vastgehouden   aandacht gevangen  pathos.
14-1 Copyright © 2005 Prentice-Hall Hoofdstuk 15 Een machtsbasis creëren Managementvaardigheden, 2/e editie door Phillip L. Hunsaker Copyright © 2005 Prentice-Hall.
ZELFEVALUATIE van EUROPESE PROJECTEN
MVO en intern management
CRM Laura Nunes Carvalho, Jonathan Mathyssen, Jens Van den Driessche en Ruben Junius.
1 Publiek Management Institutionele Onzekerheid Albert Meijer 30 maart 2012.
Wanneer doelen doelloos blijven. Over weerstand en doelen
Duurzame innovatie leiderschap en maatschappelijke legitimatie Inleiding door Leo Lenssen Boardroom 21 januari 2010.
Marco Gala 14 mei 2014.
Basis communicatieplan
Public Design Technologisering Paul van Den Hogen Martino Wullems.
Data Maarten Terpstra en Peter le Clerq. 1.Wij denken dat bedrijven in toenemende mate data gebruiken voor toepassingen in marketing, sales, service,
De Subsidie Informatie Groep
Een positieve studiehouding bij de bovenbouwleerling
De bedrijfsopvolging goed geregeld?! 8 juni 2004 Den Haag.
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
Succesvolle bedrijven © 2011 | Noordhoff Uitgevers bv.
BrabantZorg Het creëren van een innovatief klimaat.
Inleiding Deel I Waardecreatie Wat is innovatie Waarom innoveren we
Het innovatieboek Inleiding Deel I Waardecreatie 1.Wat is innovatie 2.Waarom innoveren we Deel II Innoveren 3.Het innovatieproces 4.Dromen 5.Denken 6.Durven.
Inleiding Deel I Waardecreatie Wat is innovatie Waarom innoveren we
Het innovatieboek Inleiding Deel I Waardecreatie 1.Wat is innovatie 2.Waarom innoveren we Deel II Innoveren 3.Het innovatieproces 4.Dromen 5.Denken 6.Durven.
Het innovatieboek Inleiding Deel I Waardecreatie 1.Wat is innovatie 2.Waarom innoveren we Deel II Innoveren 3.Het innovatieproces 4.Dromen 5.Denken 6.Durven.
Training voorbeeld voor
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
De kunst om een klant of prospect een dienst van SNS Bank te laten kopen SNS Programma voor Ondernemende Helden Sales training Verkoop adviseur Docent:
1)Wat is de duurzaamheidsdiscussie? 2)Kloppen de aannames achter deze discussie? 3)Wat betekent dat voor ons denken (en doen)? Bekijk de dia’s later op.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Honoursprogramma BML Februari Een verzameling activiteiten om je verder te ontwikkelen bovenop je bachelor-opleiding. In ieder geval ontwikkeling.
KWALITEIT EN ORGANISATIE WEEK 2 Schpa 2.57.
Wat zijn volgens jou de meest in het oog springende innovaties die van invloed kunnen zijn op opleiden en een leven lang leren ? Welke bedreigingen en.
Het innovatieboek Inleiding Deel I Waardecreatie 1.Wat is innovatie 2.Waarom innoveren we Deel II Innoveren 3.Het innovatieproces 4.Dromen 5.Denken 6.Durven.
Kennismaking M&O “Een eerste indruk”. Onderwerpen.  Persoonlijke ervaringen.  Motivatie  Beweegredenen.  Verwachtingen  Leervraag.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Het innovatieboek Inleiding Deel I Waardecreatie 1.Wat is innovatie 2.Waarom innoveren we Deel II Innoveren 3.Het innovatieproces 4.Dromen 5.Denken 6.Durven.
Special. Startpagina Profiel.
Het innovatieboek Inleiding Deel I Waardecreatie 1.Wat is innovatie 2.Waarom innoveren we Deel II Innoveren 3.Het innovatieproces 4.Dromen 5.Denken 6.Durven.
Het innovatieboek Inleiding Deel I Waardecreatie 1.Wat is innovatie 2.Waarom innoveren we Deel II Innoveren 3.Het innovatieproces 4.Dromen 5.Denken 6.Durven.
Terugblikken en vooruit kijken Irene van Bokhoven & Nienke Foolen invoerteam Richtlijnen jeugdhulp en jeugdbescherming Jeugd in Onderzoek 2016.
SFEERIMPRESSIE TRAININGEN Wij geloven dat het echt anders kan! Wij, Mariel Koopmans en Jan Wijnand Hoek, oprichters van TrainingenLean.nl, werken dagelijks.
Komt dit beeld u bekend voor? Quality Manager Of dit?
Profileren via sociale media Anita Boerema. Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst.
17 november 2011, welkom op onze informatieavond Slim Fit, unit onderbouw slimme fits in het anders organiseren van onderwijs.
Nieuwe opzet onderwijs. Huidige situatie onderwijs op Commanderij College: Methode bepaalt grotendeels: Welke onderwerpen worden behandeld Op welke wijze.
6/3/ Waarom Facebook? Wie zit er op? Grootste sociale netwerk in België Bijna 4,5 miljoen accounts in België Sneeuwbaleffect Opleiding: Facebook.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
#GoldenRules themacampagnes GERICHT OP EEN BLIJVEND bewustZIJN VAN DE Gouden regels Ondersteunend materiaal implementatie- Juli 2017.
Media is er altijd en overal
IPadje op iPadje af 22 april iPadje op iPadje af 22 april 2016.
Interactief oefenen, formatief toetsen
Media is er altijd en overal
Interactief oefenen, formatief toetsen
Zorg jij voor gezelligheid in onze huiskamer?
Sociale media Beeldgebruik
Transcript van de presentatie:

Wie zijn wij? 1

Wij geloven erin dat succesvolle innovaties gepaard gaan met het nemen van de juiste beslissingen 2

 Kennisniveau verhogen van invloedsfactoren gedurende beslissingen, verhoogt bewustzijn, en hierdoor zijn bedrijven meer in staat de juiste beslissingen te nemen 3

InnoConsult wil dit bewustzijn vergroten door aandacht te besteden aan de volgende onderwerpen: ◦ Mindfulness/Mindlessness ◦ Sensemaking ◦ Management Fads ◦ Bandwagon Effect ◦ Structuration Theory 4

Creëren van Innovatief Oplossend Vermogen middels ICT-tools Werkwijze -Interactief kennis delen op kritieke keuzemomenten Customer Benefits: -Juiste informatie op het juiste moment krijgen -Gevaren van innoveren leren herkennen -Invloeden van gedrag leren herkennen -Interpretatieverschillen leren verklaren 5

 Intakegesprek  Workshops gebaseerd op planning en innovatieproces van de klant ◦ Probleem en inleiding ICT-enabled services ◦ Mindfullness vs. Mindlessness, Sensemaking ◦ Bandwagons, management fads/fashions ◦ Structuration Theory ◦ Implementatie van een oplossing  Afronding  Extra mogelijkheid: Workshop innovatief denken 6

Inspirator Anton Post Bestuurder Jorrit Bohyn Coördinator Bas Ridder 7

 Toepassing: Wibiya Toolbar ◦ Google +1 ◦ LinkedIn ◦ Twitter ◦ Facebook ◦ Foursquare  Onze “Gouden Regels” 8

9