Een dag voor uw reputatie! Neem even de tijd voor het opmaken van de balans. Hoe staat het met uw reputatie? En wat is uw persoonlijke strategie: waar.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Startbijeenkomst Leren Leren in een professionele oefencultuur
Advertisements

In 48 uur de wereld rond De integrale organisatiediagnose in 48 uur
Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
Uw medewerker in de schijnwerper Regie op de Zaak John van Hoof algemeen directeur Tinguely Netwerk.
Ontwikkelmij ontwikkelt zijn klant
Workshop Social Media Laat jij jouw bedrijf op z’n kop zetten door Social Media ?
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
KICK-OFF PROJECT HVA APPS B.V.
Vitaal langer doorwerken… Werkgever en werknemer aan zet voor een leven lang werkplezier en resultaat Dennis Lindeboom 20 september 2011.
Procenten. Schattend rekenen 19% van % van % van % van % van 839.
Jongeren communicatie Jet Centeno – Human Capital Water programma.
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
Interne Communicatie Masterclass NFK 24 november 2012 Marjan Engelen.
Onderneem, exploreer, groei! Business Angels coachen Groeigazellen Antwerpen, 5 december 2012.
Hoofdstuk 2 - Strategy Wat is een strategie?
Efficiënt besturen in de social profit
BUSSINSSPLAN Anabel D’hulster Sophie Tavernier Eline Vandenberge
Het ondernemingsplan en Meet&Greet 4-FM 27 januari 2011.
Overtuigend communiceren Hans Hoeken. Programma Werving Sponsoren Deelname aan verenigingsactiviteiten 2.
Hans Siepel, 28 maart  Antwoorden geven  Ongebruikelijk onderzoeksmethodiek  Vraagt iets van jullie?  Luisteren zonder mening!
Oplossingsgericht coachen
A CCELEREREN NAAR DE TOP V AN IN 3,8 SECONDEN Marcel Broersma Efactor E.vent,
De impact van nieuwe & social media
De kracht van GAC Business Solutions
Wat is een communicatieplan?
Marketingplanning en strategie
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 27 maart 2009.
SCHOLEN KRIJGEN ENERGIE
De kracht van informatie voor beleidsontwikkeling
Groepsouderavond 10 september. Agenda uurkoffie en thee uurWelkom door directeur Korte inleiding uurBezoek in de klas van uw kind
Een vader naar Gods hart
Nieuw! Zet goede voornemens voor 2015 nu al om in een krachtig reputatie & profiel plan!
Nulmetingen Bureaucratie en Oudertevredenheid NRO-bijeenkomst
Stelt u zich eens voor….. …er is een probleem in uw bedrijf…
NETWORK MARKETING. KOPER Aangebracht 1 ste level Aangebracht 2 e level Aangebracht 2 e level 3e level Aangebracht 2 e level Aangebracht 2 e level Aangebracht.
Les 4 – Kan ik meer met media?. Inhoud van de les Invullen werkblad Wedstrijd: de ‘Media challenge’ Presentatie plannen Beoordeling Invullen van de mediacompetenties.
Elobase Kerntaak 2, Hoog Omgevingsanalyse
Visie & Strategie.
“Krachtig bestuur in Brabant” een project van provincie en VBG
Huiswerk maken Uw kind helpen bij het maken van schoolopdrachten.
Francis Bolle Senior adviseur public affairs V&VN
Organisatie analyse en concrete vervolgstappen
Philips Launch Event Hartelijk welkom Introductie Philips Sopho IPC systeem.
Smart.pr Mark Walschot – Algemeen directeur
De kunst om een klant of prospect een dienst van SNS Bank te laten kopen SNS Programma voor Ondernemende Helden Sales training Verkoop adviseur Docent:
Marketing Strategie Lukas Vandecruys&Maxim Oeyen.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Credit Management Cyclus 26 mei – Sessie Euler Hermes A corporate view on credit management.
Workshop Verkiezing student-ondernemer maart 2013 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel. 070 – (ma en do)
Workshop verkiezing student-ondernemer 2014 maart/april 2014 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel
Verkiezingen Beste Strandpaviljoen Doelstelling De strandpaviljoens langs de Nederlandse kust te promoten en het imago te versterken.
Tijs van Ruiten, directeur. Nationaal Onderwijsmuseum. Grootste collectie ter wereld; bezoekers in museum; bezoekers buiten museum;. Sterk.
© OECD/IEA 2012 Energie Beleid van IEA lidstaten In-Depth Review Nederland 2014 Discussie bij de Sociaal- Economische Raad (SER) Maria van der Hoeven Den.
Duurzaamheidbalans Oisterwijk Wat waren we van plan? 2006: Resultaten meten van deze coalitieperiode: beginstand en eindstand.
Het is een noodzaak voor het bedrijfsleven om online aanwezig te zijn Maar veel kleine bedrijven zijn terughoudend om dit te doen, als gevolg van de tijd.
Naar een professionele communicatie cultuur en profilering van de school.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
THE TYLER GROUP opzetten-van-een-bedrijf-in-spanje/
De marketing van kennis
Campagne “Positive Belgium” Briefing Woensdag
Inspiratiesessie privacy in het sociale domein Welkom namens:
Resultaten gedragsstijlen
Wat wil ik, en wat heb ik daarvoor nodig…?
SWOT-analyse = kijk naar de sterke en zwakke kanten in je plan
Creativiteit op X11 Sigrid Loenen en Pascal Marsman, 16 november 2010
planning analyse voorbereiding actie
Winstcoëfficiënt.
E-learning, E-health & Domotica
Zichtbaarheid Creëren
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
Transcript van de presentatie:

Een dag voor uw reputatie! Neem even de tijd voor het opmaken van de balans. Hoe staat het met uw reputatie? En wat is uw persoonlijke strategie: waar wilt u als bestuurder, topmanager, directeur, professional en mens naar toe groeien in 2015? Werk planmatig aan uw reputatie en het profiel dat uw strategie laat slagen!

Nieuw! Zet goede voornemens voor 2015 nu al om in een krachtig reputatie & profiel plan!

Oele Steenks Oele Steenks heeft 18 jaar een directiefunctie bekleed in een Amerikaans concern en rapporteerde rechtstreeks aan de ‘board’ in New York. Tevens was hij het publieke gezicht van de onderneming in de Benelux. Hij heeft persoonlijk als crisismanager gevoelige kwesties voor het voetlicht gebracht en ontwierp de communicatiestrategie voor topbestuurders van Philips International, Korn Ferry, GTI en Reader’s Digest. Hij heeft zich bewezen als betrouwbare persoonlijk adviseur van topmensen en voelt zich comfortabel bij de opdracht om hun prestaties de juiste glans te geven!

Strategie & Reputatie Methodische versterking van reputatie en professioneel profiel

Reputatiemanagement Statuscheck Potentieel Bedreigingen Ambities Strategie  Reflectie op reputatie  Onderscheidend zijn!  Social media, codes  Gewenst imago  Planning succes-profiel

Eindejaars Actie! Agenda een dag of dagdeel schoon voor focus op uw reputatie! Analyse en eerste conclusies als afsluiting Verbeterplan op schrift Actiepunten in checklist Prijs 1495 euro excl. btw

Maak snel aan afspraak! Kantoor: Noordsingel 52, 8255 AN Swifterbant. Telefoon: Website: