CRM H3 De klantgerichte organisatie Commercieel medewerker.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Marketing & Sales Systems 2000 CKC Van CRM naar eCRM
Advertisements

Business mapping Business model canvas.
H1 wikken en wegen Paragraaf
Weten wat je verkoopt Niveau 2 Kerntaak 2.
Bijeenkomst Fairtrade Gemeenten Het benaderen van bedrijven
Zaakgericht Werken.
KWALITEIT  ENKELE BEDENKINGEN  
Business Modeling Koppeling - SharePoint & CRM. Value Proposition Breed inzetbare koppeling met veel mogelijkheden, hierdoor is geen maatwerk nodig. Deze.
Kwaliteitszorg als meerwaarde
Gemeentelijke implementatie GFO Zaken
1 KWALITEIT EN CAPACITEIT DE PLANNING EN DE UITVOERING.
Klantgericht werken, Kanalen in balans
Klachtenbehandeling Niveau 2 Kerntaak 2.
Logistiek management: begrippen en principes
Jeroen Meurs 3 BO.
Hogeschool van Amsterdam Interactieve Media
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
Wat is Customer Relationship Management?
Figuur 4.2 Het molecuulmodel van Shostack: het vervoer van vliegtuigpassagiers
02/ / 18 Kwaliteitsmanagementprincipes -Algemeen- Om een organisatie met succes te kunnen leiden en te laten functioneren is het nodig deze.
Benchmark september 2006 Michal Kleinhans Christel Koman
Marketing 1.1 Introductie 12 november Marketing Wat is marketing? Schrijf voor jezelf 5 kernwoorden op die te maken hebben met marketing.
Wat levert het op? George Witte 1.
Presentatie CabFaB Open podium 16 maart Bedrijven praten weliswaar steeds vaker over klantgericht werken, de praktische invulling is nog altijd.
Onthaal en service.
Projectwijzer 3 H1 Accountmanagement en CRM Middenkader Engineering.
Marketing H3 Marketingmix Commercieel medewerker.
CRM H4 Kwaliteitszorg Commercieel medewerker.
CRM H1 Accountmanagement en CRM Commercieel medewerker.
Klantgerichtheid: pull vs pushstrategie
Sales H2 Acquisitie en verkoop
Sales H4 Onderhandelen en offreren
Sales H1 Koopgedrag Commercieel medewerker binnendienst/buitendienst.
Projectwijzer 8/9 H3 Kwaliteitszorg Middenkader Engineering.
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
CRM H5 Klachten Commercieel medewerker.
Bedrijfseconomie H3 Omzet en marge Junior accountmanager.
Commercieel beleid en recht H9 Offertes Certificeerbare Eenheid Ondernemershap.
Projectwijzer 7 H2 De klantgerichte organisatie Middenkader Engineering.
alles over merk gekeurd
Goederenverwerking H25 Relaties Manager Handel.
Commercieel beleid en recht
Projectwijzer 8/9 H5 Webcare Middenkader Engineering.
Online kansen in de Automotive Aftersales markt
Bestand in een map opslaan. Stap 1 Waar klik ik?
Datum Naam Mobiele telefoons uit aub Stel vragen tussendoor aub v v Naar de agenda Krachtige CRM oplossingen Van harte welkom CRM Online Sales & Marketing.
ATAG ETNA Pelgrim Home Products B.V.
De kunst om een klant of prospect een dienst van SNS Bank te laten kopen SNS Programma voor Ondernemende Helden Sales training Verkoop adviseur Docent:
Werken in een arbeidsorganisatie
Hoofdstuk 6 Service.
Het coachende functioneringsgesprek
Presentatie titel Logistiek College 3 Rotterdam, 00 januari 2007.
Hostmanship Wat is het? Waar gaat het om?
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
Vraag 1 Van deze bijeenkomst heb ik hoge verwachtingen.
Op naar een STER bestuur… Avond 1: De meerwaarde van een Bestuur. Avond 2: Hoe organiseren we een Scouting Vereniging. Avond 3: Vinden, Binden, Boeien.
Les 1. Wat voor les krijgen we nu? Tijdens de lessen over hoofdstuk 9, 10 en 11 krijg je op een andere manier les. Het doel is om je zelfstandigheid te.
Ondernemerschap E43.
Voeg hier een foto van het product in
HOE OPTIMALISEER JE DE (B2B) CUSTOMER JOURNEY?
Examen SPL kerntaak 3 CM JAM
Werken in een arbeidsorganisatie
Hoofdstuk 3 Wat kom ik tegen tijdens het verkoopgesprek?
Commercieel beleid en recht
De supermarktmedewerker
Klantgericht werken StudyEvent Mobiliteit in Beweging
Klachtenbehandeling.
Customer service & Relatiemanagement
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

CRM H3 De klantgerichte organisatie Commercieel medewerker

Customer service After sales Servicebeleid Klantenservice 2 CRM | Commercieel medewerker De klantgerichte organisatie

Bedrijfsproces Afdeling binnen een organisatie 3 CRM | Commercieel medewerker Customer service

Verkrijgbaarheid Levertijden Leveringsbetrouwbaarheid Aanpasbaarheid product of dienst Constante kwaliteit Aftersales 4 CRM | Commercieel medewerker Beoordelen customer service

Service voor de koop Service tijdens de koop Service na de koop 5 CRM | Commercieel medewerker Customer service als bedrijfsproces

Elementen servicebeleid 6 CRM | Commercieel medewerker

Altijd telefoon opnemen Maak waar wat je belooft Luister goed Behandel klachten goed en leer van klachten Klantgericht en klantvriendelijk Verwijs op de juiste manier door Zet die extra stap Doe eens iets extra’s 7 CRM | Commercieel medewerker Regels klantenservice