Inhoudstabel Inleiding Doelstelling Doelgroep Strategie Communicatiemiddelen Budgettering.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Crossmedia Strategie en concept.
Advertisements

•Groei in smartphone gebruik •Smartphone altijd bij de hand •Steeds sneller mobiel internet •Eenvoudige en snelle communicatie.
Trends in Dienstenmarketing
Concept Voorstellen. De Concepten  Website & QR Code  Website & Mobile App  Website & Advertising.
Bavaria Serveerdesk Zo. kan het ook!
Ledenvergadering 23 september Agenda Wat is Rhode? Ontwikkelingen Doel/Missie werkgroep Te ontwikkelen beleid Huidige status.
Businessclub DZOH samen trefzeker Programma  Welkom  Presentatie  Bezichtiging betreffende ruimte  Pauze  Vragen  Netwerken.
Arteveldehogeschool Office management
Nieuw relatiemanagement, SCRM
Nieuw relatiemanagement / scrm
Social media in de Zorg Evert Jan de Voogt.
3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 factoren die de Ranking bepalen: “ Goede content “ 2. Duur op website + social media knoppen 3.
Hoe wordt de ranking bepaald?. 3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 hoofdfactoren die de Ranking bepalen 2. Duur op website + social.
anno 1995 realisatie concept Marketing Creative strategie websites animaties Direct Online brand activation.
Docent Ontwikkelteam Nederlands
EMEG-LIJST BEZOEK DE SITE WAT IS Een site waar je allerlei informatie kan vinden overal alles wat ook maar een beetje.
DE GROTE REGIOBEURS Stadskanaal. TRENDS Vergrijzing Vergrijzing Social media Social media Mobiele telefonie Mobiele telefonie.
Canvasmodel Bol.com.
Communicatieplan.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Workshop Sponsorwerven. Fondsenwerven Geweldig! Jij kunt door middel van deelname en fondsenwerven het leven van Amsterdamse dakloze honden aanzienlijk.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Outdoorpark Reusel.
Nieuw relatiemanagement SCRM Nieuw relatiemanagement SCRM.
KOOKEILAND Culinaire Events Onze locatie KOOKEILAND Kasteel Bisschoppenhof Suzanne Spanhovenstraat Deurne 03/
Uitleg van de Mobiele App van het spel Golddigers.
4. Online strategie Internet scorecard
Inleiding Concept Product Marketing Vragen? INLEIDING.
Ingelmunster 5 Groep 5. Ingelmunster DoelstellingenMiddelenBudgetPlanning.
Presentatie Buutvrij Nikki van Outheusden Ruud Leuverink Kaz Paul.
Politiek 2.0 Obamanomics. Obama for America Acquisition Activation Advocacy.
Pitch Sell it Mobiele escape room Team 17.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
Robin Schoew, John Frederiks en Bas van der Hoeven.
Exclusive Sneakerstore SYMEN DODEMONT 1MEBC. marktanalyse  Concurrenten vaak niet al hun schoenen in alle maten  Er zijn veel concurrenten op de markt.
Eindpresentatie Digital Marketing
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Hoe kan je > voor KiKa ophalen? ●Plan van aanpak. ●Begin zo vroeg mogelijk. ●Welke acties passen bij jou? ●Blijf dicht bij jezelf!!! ●Commitment.
Rijksbreed Kennisnetwerk Social Media Studiereis NYC 22 – 25 februari 2016.
Historie 1e festival 12 april 2002Boogie Bar1100 bezoekers (uitverkocht) 2e festival 26 april 2003De Muzeval1350 bezoekers (uitverkocht) 3e festival.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Zakelijk twitter inzetten Zakelijk Twitter inzetten.
Yanick, Lygia en Janelle Drinken-eten. Indeling Concept Persona Doelgroep Moodboard Social Media Benchmark Online strategy map Top 10 zoekwoorden Customer.
Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.
Sociale media bij HR & jobs
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Digitale dienstverlening gemeente Oss Resultaten van het digitaal Burgerpanel September 2012 Team Onderzoek & Statistiek.
Facebook. Agenda Cijfers Facebook Facebook pagina – Likes & checkins – Resultaten – Tips Facebook berichten – Afbeeldingen / video’s – Evenementen / aanbiedingen.
Middenstand en horeca Wat kun je zelf met het evenement? Ideeen?
Gemaakt door: Zoë van Aken MCE2D.
Entree en restaurant Uitgiftebalie 2014
Doelgroep: producent van communicatiemiddelen
Een succesvol community project
Facebook Jeroen van Ittersum.
SPONSORPLAN POLAR TRIATHLON 2017
NAAM DOCENT | CURSUSNUMMER
Sociale media.
Direct 3. Direct Marketing Media
Sociale Media.
Dinsdag 10 juli 2018 Haarlem EventStreet |.
Minor Digital Marketing
Breng uw zaak naar de smartphone wereld
Aimane Ejjarmouni MTD1A4
Social Media Eindcriteria SM-plan
Het nieuwe Meldpunt.
Workshop Verander en blijf trouw aan jezelf !
Naam docent | cursusnummer
VIDEOPRESENTATIE 2, CONCEPTONTWIKKELING Naam: Faustina Maia Gomes Rebelo Goncalves Studentnummer: Opleiding: Ad ondernemen Klas: 1F Docent: Evers,
Transcript van de presentatie:

Inhoudstabel Inleiding Doelstelling Doelgroep Strategie Communicatiemiddelen Budgettering

Inleiding

Sexyer maken Brand Activation Doel

Strategie (jaar 1)

Strategie (jaar 2)

Strategie (jaar 3)

In de 5 Vlaamse provinciehoofdsteden Duur: 2 weken Laagdrempelig Hapjes Cocktails Unieke inrichting (hout) Pop-up MVSA Bar

Exclusiviteit “Gouden kurk” Locatie: Antwerpen Uniek: koken met Wout Bru, “cocktailbuilders”, vuurspuwers, … “Once in a lifetime” Event

Venues (Apéreau, Bal du Zoute, Baouzza, …) Clubs (Versuz, Carré, Noxx, …) Cocktails (Aperol, …) Restaurants Partnerships

Gouden Fles Locatie verschillende pop-ups Pushberichten App

Storytelling Sociale media  kosten drukken Create a myth Advertising

Via website : tabblad pop-ups Facebook Communicatiemiddelen