Marketing dag 1 Naran Bekh-Ochir, Lisa Hofman, Thomas Hermans

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Samenvatting H5+H6 Maak de opgaven (ook bouwstenen)
Advertisements

H 29: Kostprijs bij heterogene producten
Budgettering voor KMO’s: Agenda
“Hoe kom ik aan klanten?”
(heeft niet als doel om winst te maken = overheid)
Nationale rekening DEEL 1 Productie meten.
Opdracht Begroting - rekening.
Budgetlijn de verschillende combinaties van twee bestedingsmogelijkheden bij een bepaald budget.
20-03 Indelingen kosten.
Welkom bij de 4e workshop over:
Winst- & verliesrekening (of resultatenrekening of baten- & lastenrekening) Het Eigen Vermogen verandert als gevolg van de bedrijfsactiviteiten gedurende.
1 Starterslening gemeente Veenendaal. 2  Verkoop van grote projecten steeds lastiger  Perfecte woning en goede balans in aantallen  Van start tot 70%
De verschillende fasen in de elektronische noterings- procedure.
Bart Maes 2 Marketing Communicatieve vaardigheden.
H 27: Kostprijs bij homogene productie.
Voorraadwaardering LIFO FIFO GEMIDDELDE INKOOPPRIJS
Actie Zorgenkind 22ste EDITIE 16 oktober 2005.
Uitwerking opgave Johan van Velzen. Volgorde van behandeling  Uitleg bedrijf  Uitwerking deelvraag 1  Uitwerking deelvraag 2  Uitwerking deelvraag.
1 De handel Dominique Michel Gedelegeerd bestuurder.
Omzet.
Agenda  Les 13  wkn 13 2 e  hs 2.4 overige kosten  bestuderen tb 32 tm 47 maken 2.15 tm 2.20 (wb tm 84)
Verkoopresultaat Niveau 3 Kerntaak 5 Blz. 63.
6.1 Wat wordt de prijs? Winkeliers mogen zelf weten voor welke prijs ze hun producten verkopen. Hoe berekenen ze die prijs? Wat hebben vraag en aanbod.
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
© 2011 Graydon Nederland.
Control systems and transfer pricing
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Welvaart Hoofdstuk 2.
Vrouwen zijn veel meer waard !!!
Toegevoegde Waarde Productie = inkomen.
Hoofdstuk 5 “Een eigen bedrijf”
Vrouwen zijn veel meer waard !!! Sorry mannen, maar het is nu echt bewezen…
Wat moet je leren: Heel hoofdstuk 3, behalve paragraaf 5
Lesplanning 3.2 blz Binnenkomst Intro Nakijken 3.1, klaar? Dan alvast 3.2 maken Uitleg 3.2 Gezamenlijk lezen blz Zelfstandig werken,
Voorraadwaardering LIFO FIFO GEMIDDELDE INKOOPPRIJS of
Welkom bij de 4e workshop over:
Easykitchening. Inhoud Wat is Easykitchening? Hoe zijn we te werk gegaan? Wat zijn de behaalde resultaten? Wat hebben we geleerd?
CVO Step – Oef. Vak Didaktiek
RSI traders valuta Intraday trading.
Wat kost 1 hamer?.
Hoofdstuk 9 Werkkapitaalbeheer.
Hoeveelheidsaanpassing II
Evenementenorganisatie
Hoofdstuk 1 Waar blijft je geld?
Hoofdstuk 2.
NETWORK MARKETING. KOPER Aangebracht 1 ste level Aangebracht 2 e level Aangebracht 2 e level 3e level Aangebracht 2 e level Aangebracht 2 e level Aangebracht.
A B Laag Hoog Leverancierswaarde voor klant Segment 1 Segment 2 Segment 3 Segment 4 Hoog Klantwaarde voor leverancier Laag.
Nike Supply Chain Management
Catherine Ulenaers, Laura Van Baelen, Merel Van Praet, Hanne Kerckhofs
H.5 Winst en toegevoegde waarde
Guy Quaden – Nationale Bank van België ,7% sparen we -3% economische groei jobs verloren -6,1% begrotingstekort Inflatie 0% ,4% 1%
MARKETINGMIX.
Bedrijfseconomie H3 Omzet en marge Junior accountmanager.
Game till you shop Team 2 Joep Voorn Mike van Rossum
Zelfgemaakte wafel en appelcake Groepsopdracht “Marketing” 1 e semester.
Purchase 2 Pay Meer controle over uitgaven Vroegtijdig inzicht ‘Nog te besteden’ Verbetering accordering Betere FactFlow.
Catherine Ulenaers, Laura Van Baelen, Merel Van Praet, Hanne Kerckhofs
J. de Lange ECONOMIE HOE KUN JE DAT NOU MAKEN?. Winstberekening Belangrijk PROGRAMMA:
de boekhoudkundige verwerking van een economische cyclus:
Toepassingen 5L week 8: ‘Op de markt’
Kostprijs & verkoopprijs
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Hoofdstuk 11 De Break-Even Afzet (BEA). Wat kost internet ? Vroeger moest je internetkosten betalen per minuut. Dat ging via een vorm van bellen. Joep.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
omzet, inkoopwaarde, bedrijfskosten en nettoresultaat
Hoofdstuk 11 De Break-Even Afzet (BEA) Les
Break-Even Hoofdstuk 11 M&O.
Afzet = Aantal verkochte producten
BASISREKENVAARDIGHEDEN
BASISREKENVAARDIGHEDEN
Transcript van de presentatie:

Marketing dag 1 Naran Bekh-Ochir, Lisa Hofman, Thomas Hermans Lemonade stand Marketing dag 1 Naran Bekh-Ochir, Lisa Hofman, Thomas Hermans

LiNaT Marketing team Marketing Groepsopdracht 1ste semester

Inhoud * Doel *Onze aanpak *Ons product *Aankoop *Verkoop *Budget *Conclusie

Doel Leren verkopen Leren omgaan met klanten Leren werken in een groep Leren marketing doen Leren verkopen Leren omgaan met klanten Leren werken in een groep Winst maken voor een goed doel, nl. Vlaamse Liga tegen Kanker

Onze aanpak Verse producten kiezen Eerlijke & goede uitleg Naar klanten toe gaan Klantentevredenheid Zelf alles regelen en bespreken => facebookgroep => werkplatform

Zelfgemaakt, verse producten: Ons product Zelfgemaakt, verse producten: Wafels Appelcake

Aankoop Kosten: Leverancier: Bakker van dienst: familielid Sponsoring: Voordelen: Pas betalen na verkoop Betaalbaar Altijd vers Sponsoring: Servetten Aluminiumfolie Kosten: Appelcake (15 stuks): € 4,50 Wafels: € 0,30 Zakjes om mee te nemen: € 0,01

Verkoop Mogelijk om producten mee te nemen Verkoopprijs: Stukje appelcake: € 0,90 Wafel: € 0,70 Mogelijk om producten mee te nemen

Budget

Budget

Budget Totaal winst: € 290,00

Conclusie Een leerrijke ervaring Gemotiveerd op een marketingwereld Een goede verkoop Een leerrijke ervaring Gemotiveerd op een marketingwereld Laat de volgende maar komen

Bedankt voor uw aandacht! Zijn er nog vragen? Altijd welkom!