Marketing dag 1 Naran Bekh-Ochir, Lisa Hofman, Thomas Hermans Lemonade stand Marketing dag 1 Naran Bekh-Ochir, Lisa Hofman, Thomas Hermans
LiNaT Marketing team Marketing Groepsopdracht 1ste semester
Inhoud * Doel *Onze aanpak *Ons product *Aankoop *Verkoop *Budget *Conclusie
Doel Leren verkopen Leren omgaan met klanten Leren werken in een groep Leren marketing doen Leren verkopen Leren omgaan met klanten Leren werken in een groep Winst maken voor een goed doel, nl. Vlaamse Liga tegen Kanker
Onze aanpak Verse producten kiezen Eerlijke & goede uitleg Naar klanten toe gaan Klantentevredenheid Zelf alles regelen en bespreken => facebookgroep => werkplatform
Zelfgemaakt, verse producten: Ons product Zelfgemaakt, verse producten: Wafels Appelcake
Aankoop Kosten: Leverancier: Bakker van dienst: familielid Sponsoring: Voordelen: Pas betalen na verkoop Betaalbaar Altijd vers Sponsoring: Servetten Aluminiumfolie Kosten: Appelcake (15 stuks): € 4,50 Wafels: € 0,30 Zakjes om mee te nemen: € 0,01
Verkoop Mogelijk om producten mee te nemen Verkoopprijs: Stukje appelcake: € 0,90 Wafel: € 0,70 Mogelijk om producten mee te nemen
Budget
Budget
Budget Totaal winst: € 290,00
Conclusie Een leerrijke ervaring Gemotiveerd op een marketingwereld Een goede verkoop Een leerrijke ervaring Gemotiveerd op een marketingwereld Laat de volgende maar komen
Bedankt voor uw aandacht! Zijn er nog vragen? Altijd welkom!