Thema werken De woorden die je vandaag leert:

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Deze presentatie gaat over:A.D.H.D
Advertisements

Veilig Internet Geef antwoord op de vragen en ontdek of jij veilig gebruik maakt van het internet!
Een van de medewerkers legt uit over het bedrijf.
Kunst Gemaakt door mila.
INSTRUCTIE 1: Verzamel zoveel mogelijk verschillende soorten gekleurd papier en pakpapier. Vergeet geen zwart en wit papier. Zorg dat ieder van jullie.
M IJ N I M M E R S I V E S P A C E ( s y n o p s i s )
PowerPoint.
Voor je iets zegt tegen iemand ,vraag jezelf drie dingen af :
Gemaakt door Suzanne Koene-Jurgens
Mijn hobby gaat over:vrachtwagen tuning
Mijn werkverslag Inhoudsopgave Wat hebben we allemaal gedaan
Naam: Mijn hobby: Klik op “Naam”. Vul je naam in .
Wat maakt het leven zo waardevol
Paasdecoratie.
De akker oprapen besturen de landbouw plukken de vrachtwagen graven het werktuig zagen de machine.
De oplossing optellen oefenen doorwerken verbeteren de oefening het huiswerk verkeerd.
Gevaarlijk Jong Dag van de Cultuureducatie Antwerpen, 24 januari 2012.
Mondeling Nederlands Cursus 3 – Module 1 Dag 1.
M IJ N I M M E R S I V E S P A C E ( Scenario ). Beschrijf de wereld die je wilt maken Wat is jouw visie op die wereld? Wat wil je overbrengen? Maak je.
Beroepen.
PowerPoint presentatie Gemaakt door Marjolein en Charlotte Natuurkunde.
De apotheek de bezoeker het bedrijf de camera hetzelfde de supermarktde telefoon kosten het product het huiswerk de machine de fabriek.
Het verschil tussen telefoon en . Telefoon Telefoon is het communicatiemiddel waarmee je elkaar met een telefoon kan oproepen en zo met iemand kan.
Gemaakt door Patrick Snijders en Joris van Beek
Wat doet een magneet?.
Aanvraag jeugdparlement 2015
Wanneer je... PPS creation “Stientje 6 september 2005”
Shake Song Fort van de Verbeelding Bovenbouw Groep 7 en 8 (en soms ook groep 6)
Magazine.  Waar gebruik je je oren voor?  Oefening!  De route van geluid  Gehoorschade  MP3-spelers en tips  Beroepen en oordoppen  Vragen?
Uiltje maken Leven van een juf.
Workshop INFORMATIEVAARDIGHEDEN Samen sterk met.
Wenboekje Speelzaal Haasje Repje. Als je bij ons komt spelen mag je je jas aan de kapstok ophangen. Daar kan je zelf bij. Jas aan de kapstok.
Trillingen Klik op de pijltjes van je toetsenbord om naar de volgende of vorige dia te gaan. Hallo allemaal, we gaan het hebben over: dubbelklik.
Survive The Wild Een aantal korte pagina’s vol informatica!
Meubelzaak. 1. De meubels 2. Materialen 3. De oprichting 4. Wat doe het bedrijf zelf? 5. Filmpjes 6. Slot/Bedankjes Inhoudsopgave.
Sok poppen maken THTEX.
Kunstlied 1 Zoek wat oude spullen, in je vaders schuur
Mooi mens! Genesis 1:26-28 & 31 “God zei: ‘Nu wil ik mensen maken. Ze moeten op mij lijken. Ze zullen de baas zijn over de vissen in de zee en de vogels.
Xperience Liefde en relaties
Les 8 Meten en meetkunde in huis
Praktische opdracht Thema 3: Ecologie
Stempelen op stof Opdracht:
Laat je vlieger opstijgen
Vis in het water Genesis 1:20-23
Havo-4 Les 1 Wie ben ik? Keuzebegeleiding.
Thema 3 mijn school Week 2.
LOB zeven stappen naar succes
Hoofdstuk 9 M&O + in groepjes Havo3 iPad.
“De vrucht van de Geest is liefde, vreugde, vrede…”
Zandtekening Genesis 13:14-16 “De Heer zei tegen Abram: ‘Kijk eens goed om je heen, naar het noorden en het zuiden, naar het oosten en het westen. Al het.
Matteüs 5:1-16 Jezus zag heel veel mensen naar hem toe komen.
Groentestempels Opdracht: (Let op: Kinderen kunnen deze opdracht niet alleen doen.) Hier gaan we stempelen met groente en fruit! Neem de Chinese kool,
Mozaïek Opdracht: Lees de Bijbeltekst hierboven.
Duif Lucas 3: "Heel het volk liet zich dopen, en toen ook Jezus gedoopt was en hij aan het bidden was, werd de hemel geopend en daalde de Heilige.
KEUZE OPDRACHT Kies een van de afbeeldingen uit en teken ze volgens de opdrachten op het werkblad die je van de docent hebt gekregen.
Het hele verhaal Genesis 2:1
Mode en Design Creativiteit
blok 2 les 4: contact met elkaar
Ik heb mijn boek uit… Wat nu?.
Mondeling Nederlands Cursus 3 – Module 1 Dag 1.
Programma Wat kan je doen? Knutselen en oefenen Afsluiting/ Vragen
blok 1 les 4: samen praten samen leren
Wat hebben de kabouters in hun hand?
voorbeeld volgende bladzijde terug
Klik hier om verder te lezen
volgende bladzijde terug
voorbeeld volgende bladzijde terug
volgende bladzijde terug
voorbeeld volgende bladzijde terug
Meetkunde Verzamelingen Klas 8.
Transcript van de presentatie:

Thema werken De woorden die je vandaag leert: Woordenschat les 1.6 Thema werken De woorden die je vandaag leert: knippen oefenen meten timmeren de telefoon knutselen plakken zagen het werktuig de opdracht uitvinden verven

Thema werken: knutselen Werken op school: de handvaardigheidsles

Iets met een zaag in stukken delen. zagen Iets met een zaag in stukken delen.

Een groot soort gereedschap. Het werktuig Een groot soort gereedschap. Voorbeelden hiervan zijn: een graafmachine en een zaagmachine.

Dit doe je om iets te leren. Je doet de oefening steeds opnieuw. oefenen Dit doe je om iets te leren. Je doet de oefening steeds opnieuw.

Een apparaat waarmee je over een afstand met iemand kunt praten. De telefoon Een apparaat waarmee je over een afstand met iemand kunt praten.

Met een schaar een snee in iets maken. knippen Met een schaar een snee in iets maken.

knutselen Voor je plezier handvaardigheid doen. Voor je plezier dingen van papier, hout….enz. maken.

Met een liniaal of meetlint kijken hoe groot iets is. meten Met een liniaal of meetlint kijken hoe groot iets is.

Een taak die je hebt gekregen. Deze taak moet je doen. De opdracht Een taak die je hebt gekregen. Deze taak moet je doen.

plakken Iets vastmaken met lijm.

timmeren Met een hamer en spijkers hout aan elkaar vastmaken.

Met een kwast en verf iets een andere kleur geven. verven Met een kwast en verf iets een andere kleur geven.

uitvinden Je komt iets te weten. Je bedenkt iets en maakt het, soms als eerste.