LES 6. glusyndicates.nl DIKKE VETTE VIEZE GROFFE EINDOPDRACHT Max €10.000,-

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Informatie over het Voortgezet Onderwijs
Advertisements

WELKOM Zet je naam in deze dia. Stel jezelf voor en vertel wat over jezelf. BV: Waarom werk je bij de NHS? Wat heb je zelf met het hart? Vertel ook waarom.
K!X is een project van. Wat is K!X? K!X is een project waarin je op een leuke, boeiende en actieve manier met een groep jongeren een promoteam vormt om.
“Ontwerp een eigen school” Leerarrangement KC Macht en Regels
GAME THEORY Les 6: Usability.
De bovenbouw van het VMBO op het IJburg College
Schuldpreventie Martijn Schoeman, preventiemedewerker armoedebeleid
H 44: Investeringsselectie
Gezonde voeding.
<Naam spreker en school/ gemeente
Meer dan Voetbal 17 november 2010 VSG Zuid De maatschappelijke rol van voetbal.
Schoolkorfbal Iedereen doet mee!.
Expertisegroep Haptotherapie en Topsport (Sjoerd van Daalen), voor NOC*NSF, 3 april 2013.
Leren omgaan met geld Olaf Simonse
Het Nibud Geldexamen voor alle basisscholen in Amsterdam
Wist u dat … Meer dan 10% van de jongeren in het voortgezet onderwijs drugs gebruikt? Er meer dan 74% van de kinderen onder de 16 jaar alcohol heeft.
[In de voor u liggende presentatie zijn de foto’s verwijderd. Het beeldboekje met foto’s verschijnt in het najaar 2010] Presentatie beeldboekje: inspirerende.
Voorbeeld uitwerkingen SPBS 2.0
Licenties Pedagogische wetenschappen Algemeen opzet Scriptiesemiaries.
Kunstgeschiedenis werkgroep, week 7, blok 3.
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Medmec04 les 5 Engagement.
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
Medmec04 – Engagement Les 5
Media en creativiteit Identiteit
Amanda Schneiderberg Angela Qureshi Karin de Bruin Michelle de Kort
Introles: Opstarten + intro:
Wat is Ethiek? Les 1.
De tafel van:.
Lesplanning – paragraaf 7 blz. 38 Binnenkomst Intro Vragen huiswerk Uitleg docent Zelfstandig werken, met radio?? Afsluiting van de les. Lokaal verlaten.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 1, jaar 2, Herfst 2008 Creative Branding – De maakbaarheid van onweerstaanbare merken Docent Saskia Best.
Welkom in klas VQ Mentoren:
Medmec04 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer.
Mijn computer is leuk! ©pharos Bij voorleesboekje + handleiding van ‘Mijn computer is leuk’
Exploitatiebegroting Deel 2
PRAKTIJK ONDERDEEL TOEGEPASTE KUNST.
MEER LLN KIEZEN VOOR HET WERKEN IN DE TECHNIEK IN FRIESLAND.
Hoofdstuk 8: The game is made for a player. Ken de spelers  Einstein: Leer luisteren naar je publiek en weet wat je doet.  Project yourself: Plaats.
LES 3. Serious games Applied games ”a mental contest, played with a computer in accordance with specific rules that uses entertainment to further government.
Les 2:Vriendschap, relatie en seksualiteit
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Het perspectief van de oudere
SKILLS KWARTAAL 4 Kwartaal 4 les 1. Indeling kwartaal 4 WeekInhoud les Week 1Canvas business model en oefenen Week 2Theorie over schrijven technisch paper.
Vrijwilligersstage 2. BASISHOUDING EN CONTACT MAKEN.
Les 7 Verantwoorden, legitimeren en professionaliseren.
EVEN VOORSTELLEN… Je kan een inschatting maken van de prijs van een product. Je beseft dat reclame invloed heeft op wat je besteedt. Je weet wat een.
Opdrachten en eindopdracht
Studieloopbaancoaching
Sowebatraining bovenbouw. Doel van de Sowebalessen! Het aanleren van sociaal competent gedrag en de daarbij behorende vaardigheden Het aanleren van sociale.
Kiezen voor keuzedelen
Les 5 gamen CLIËNT EN MEDIA WIJSHEID//. Wie gamet er regelmatig? Ken je mensen die verslaafd zijn aan gamen? Wat zijn de gevolgen van game verslaving?
Je hebt iets te kiezen op het mbo!
Een gezonde kijk op je werkomgeving
Communicatie 3e les.
Een “gezonde kijk” op je werkomgeving
Mens & Maatschappij D-Toets

Het doel van SLIMCirculair
Mens & Maatschappij D-Toets
Het doel van SLIMCirculair
Methodisch handelen Week 1. Methodisch handelen Week 1.
NETWERKWEEK HEALTH and HAPPINESS 3 – 6 dec 2018
Hoe speel je de Pizza Game?
E health, Domotica en E-learning
SEL Les 1: kennismaking.
ADL Les 1.
HOE BLIJF JE IN BALANS? LES 6: KLEVEND IN BALANS.
Ontwikkelingspsychologie
EEN REKENSPEL ONTWERPEN
Transcript van de presentatie:

LES 6

glusyndicates.nl

DIKKE VETTE VIEZE GROFFE EINDOPDRACHT Max €10.000,-

Gezondheid- Studenten op het VMBO stimuleren meer te bewegen Gezondheid- Studenten op het MBO bewust maken van gezond en ongezond voedsel Gezondheid- Jongeren tussen de 16 en 24 jaar bewust maken van gevaren van verslaving Gedrag - Voor basisschoolkinderen leren omgaan met elkaar en het maken van vriendschap Gedrag - Middelbare scholieren leren inzicht te krijgen in groepsdruk en daarmee omgaan Gedrag - MBO/HBO studenten leren een goede planning te maken Gedrag - Kinderen uit groep 7,8 leren omgaan met geld Gedrag- Jongeren tussen de 16 en 24 leren omgaan met verdriet en somberheid Gedrag- Kinderen uit groep 7,8 leren omgaan met verlies en afscheid ONDERWERP (RANDOM) €250,- KEUZE ONDERWERP

SPELERS (RANDOM) €300,- KEUZE PLAYERS Player vs Game €150,- Player vs Player €150,- Multilateral competition €250,- Multiple Individuals vs Game €450,- Unilateral Competition €550,- Co-op €250,-

BESCHRIJF JE SPEL ADHV DE FORMAL ELEMENTS Wat waren ze ook alweer? players

BESCHRIJF JE SPEL ADHV DE DRAMATIC ELEMENTS Wat waren ze ook alweer?

APPLIED GAME -Beschrijf kort de inhoud van jouw onderwerp; wat kan je hierover vinden? -Hoe leert de speler van jouw game? -Welke game mechanic stimuleert dat leren specifiek? -Waarom kiezen jullie voor dit speltype? -Hoe zorgen jullie er voor dat de speler daadwerkelijk inzicht krijgt in het onderwerp?

ETHIEK Beschrijf welke ethische bezwaren er mogelijk aan jouw onderwerp kleven Beschrijf kort hoe je hier mee omgaat in je game en waarom je dat zo doet.

MAAK EEN (PAPER) PROTOTYPE.

OPDRACHT (SAMENVATTING) Je krijgt of kiest een thema en een indeling van spelers, en daar ontwerp je een applied game voor. Je omschrijft je game adhv dramatic elements Je omschrijft je game adhv formal elements Je omschrijft je game vanuit het kader ‘applied game’ Je omschrijft je game vanuit het kader ‘ethiek’ Je maakt een (paper) prototype BONUS Je maakt de vormgeving

€500,- BONUS CASH! VOLLEDIGE VORMGEVING UITWERKEN