College 3 Consumentengedrag Nieuwe conservatieven

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Informatie over voeding zoeken en bespreken
Advertisements

TIEN TIPS “An apple a day keeps the docter away, maar je moet wel goed kunnen mikken !!”
Bidt; geef ons heden ons dagelijks brood
Voorlichting over overgewicht voor leerlingen van het VJM College
Over consumenten, gedrag en marketing
Goudsmidatelier Jaasma De strategie – deel 1. Wat hebben we vorige week besproken?  De vraag en uitdaging  Hoe ziet u zichzelf als goudsmid?  Waarom.
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
College 5 Ethiek en business.
Waarom een Award?  Doel: toekomstige food managers bewust maken van de aspecten gezondheid en meerwaarden van voedsel.
Interpersoonlijke stimulie
VOORBEELD Waarderingsrapport Doe-het-zelf Merken Voorjaar 2009
De hoeveklant doorgelicht. Luc Van Bellegem, marketingadviseur VLAM Zwevegem, 13 mei 2006.
Gezonde voeding bij tieners
Product, merk en assortiment
Schoolgruiten Hannie Poletiek, GGD Groningen 13 september 2010.
Projectgroep: CM³-K (groep 14)
ONZE TOP 3 PRODUCTEN DIE WIJ VERHANDELEN. 1. Vee  Je moet natuurlijk wel te eten hebben, kies daarom voor vee van Casence! Ook te gebruiken als grasmaaier!
Duurzaam voedsel, een gezonde keuze (?) Louise O. Fresco 4 april Duurzaam voedsel, een gezonde keuze (?) Louise O. Fresco 4 april 2013.
Voedingscentrum Bachelors Award 2011 Datum:……. Opleiding:….
Thema 2: Voeding en Vertering
Kies uit één van de vijf recepten uw nieuwe uitdaging! 1. Lichaam en geest Rust in het hoofd en een goede lichamelijke conditie. 2. Bewegen met plezier.
Kies uit één van de vijf recepten uw nieuwe uitdaging! 1. Lichaam en geest Rust in het hoofd en een goede lichamelijke conditie. 2. Bewegen met plezier.
CREATIVE MARKETING jaar 2, Winter december 2009 Me, You and Me Brand Activation! Dimitri Hubregtse Saskia Best.
De PABO student, die de juiste voeding kent!
Waar maak jij je druk over?. Zoek jij het koninkrijk?
De voedsel en kracht quiz
College 3 Consumentengedrag
Lifestyle Voeding.
College 3 Consumentengedrag Opwaarts mobielen
Eten in verschillende culturenBeroepen Gezond of ongezond? Wat zit er in mijn brooddoos? Mijn lievelingseten (LEER-) ACTIVITEITEN middelen – tools - werkvormen.
Van missie naar markt De drie belangrijkste vragen voor succes.
Les 3 Je bent wat je eet Waar staat er bij jou op het menu?
Loopbaan oriëntatie en begeleiding Stellingwerfcollege voorlichting decanaat.
Loopbaan oriëntatie en begeleiding VWO6
Symposium: (Geen) zorgen om leegstand #bbdebat. Co Verdaas, adviseur, kwartiermaker omgevingswet OMGEVINGSWET EN LEEGSTAND BB 24/9.
Op zoek naar een cadeau voor iemand die alles al heeft? Schenk hem of haar een cadeau van onschatbare waarde en help kinderen in nood. HappyPack Het geschenk.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 1 Vraag en aanbod.
Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015 WebToPrint Waar staan we nu?
Narinder Doerga Voedingscoach
Geef voor gezond eten! Veel kinderen zijn ondervoed door eenzijdig voedsel: rijst.
Werkgroep Communicatie/BioPassie Willemien van den Broek, WB.. Stylist Food Henk Gerben, consument Evelyn Muller, Estafette/Odin Daniëlle Schols, projectmanager.
Taak 2: Fokdoel & erfelijkheidsgraad Fokkerij 2. Wat is een fokdoel? Beschrijving van de eigenschappen die je moet verbeteren om tot de ideale veestapel.
Printshop Services Online Copyshop, Printshop, Printen.
Eten ontdekken met al je zintuigen!
Geef voor gezond eten! Veel kinderen zijn ondervoed door eenzijdig voedsel: rijst.
Wij hebben een infographic gemaakt om de mensen bewust te maken van hoeveel Co2 uitstoot er in hun eten zit. Deze kunnen we bijv. flyeren. Wij hebben.
Lokaal voedsel VVSG, Gent, 30/9/ Lokaal voedsel Trends Hoe en waar? Waarom doen landbouwers mee? Wat kunnen steden en gemeenten doen?
Introductieworkshop Rinelle van den Top. Een opwarmer!
VOEDING !Hierboven klikken voor een stukje Nieuws uit de natuur!
Intelligent Consumer Systems
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
Inleiding Stofwisseling
Growshop Online
Manon Henzen.
Natuurvoeding heeft levenskracht
IBS 2 de verpakking Lesweek 2..
Lifestyle Voeding.
Annick, Amber, Ilsa en Melanie
Samenwonen met volwassen kinderen met beperking: woon- en zorgaspecten
Afzet = Aantal verkochte producten
Mijn Positieve Gezondheid
Consumenten-gedrag Referentiegroepen
Als je er graag toe doet en wat wil dóen!
Niet alleen op de wereld
HOE SCOOR JIJ? Naam deelnemer: Leeftijd: Project: Datum:
HET CONSUMENTEN ACTIVATIE CANVAS
Eens / oneens HET EERSTE IDEE IS VAAK HET BESTE IDEE
[Voeg eigen informatie over uw gemeente en/of de collecte toe]
Transcript van de presentatie:

College 3 Consumentengedrag Nieuwe conservatieven

Nieuwe conservatieven - Idealen Gelukkig gezinsleven Levenswijsheid De top bereiken Intelligent zijn

Nieuwe conservatieven- Voeding Gaan bewust met voedsel om; “door gezond te eten blijf ik gezond” Eten is een sociale gebeurtenis. Deze groep maakt meer dan gemiddeld gebruik van recepten. Op zoek naar de beste kwaliteit en koopt bij voorkeur bekende merken en authentieke producten. Er worden minder aardappels geconsumeerd. Nieuwe conservatieven gaan bewust met voedsel om; “door gezond te eten blijf ik gezond” is het credo. Ook is eten een sociale gebeurtenis; een goede gelegenheid met vrienden samen te komen. Er wordt meer dan gemiddeld gebruik gemaakt van een recept om de maaltijd te bereiden. Dit milieu is op zoek naar de beste kwaliteit en koopt bij voorkeur bekende/ merken (A-merken) en authentieke producten. Er worden minder aardappels geconsumeerd; wel wordt er vaak een wijntje gedronken. Ook karnemelk is relatief populair bij dit segment.