Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoofdstuk 8 Relatiemarketing
Advertisements

Ondernemen in de praktijk
De marketing-omgeving
Hoofdstuk 17 Persoonlijke verkoop en sales promotion
Wat is interactieve marketing?
Vraag en aanbod H1. Vraag van de consument Over het algemeen geldt dat consumenten minder gaan kopen van een product als de prijs hoger wordt. Er bestaat.
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
Business Marketing Sabine Vermuyten
Hoofdstuk 5 Sportsponsoring en direct marketing
Agenda  Les  wkn  hs 2 2 marketing
Marketing presentatie
Hoofdstuk 7 Anderen motiveren
H1 – Welkom in de marketingwereld WAARDE CREËREN EN LEVEREN
Inleiding tot marktonderzoek
Inleiding tot marktonderzoek
02/ / 18 Kwaliteitsmanagementprincipes -Algemeen- Om een organisatie met succes te kunnen leiden en te laten functioneren is het nodig deze.
Marketing vandaag en morgen
Inleiding in de marketing Cursus VMO introductiecollege.
detaillistenpromotie
Steeds Vaardiger: Marketing&Communicatie VWC conferentie 7 oktober 2008.
Commercieel beleid 2 H1 Assortimentbeleid Filiaalmanager.
Consument Onderdeel marketing. Wat is marketing?.
Projectwijzer 3 H1 Accountmanagement en CRM Middenkader Engineering.
Commercieel beleid 1 H1 Marketing voor de winkelformule en retailmix
CRM H1 Accountmanagement en CRM Commercieel medewerker.
PLUK Motivatie 2. Over Nike 3. Doelgroep 4. Boodschap 5. Doelen 6. Tools 7. Marketingvormen 8. Strategie 9. Waarde-oordeel 10. Bronnen.
Nike Supply Chain Management
Commercieel beleid 2 H1 Assortimentbeleid Ondernemer detailhandel.
De markt veroveren GETTING THE MARKET MARKET GETTING MARKETING.
Marketing H2 Marketingmix Junior Accountmanager.
Hoofdstuk 1 Lisa & Janne.  Draait om klanten  Opbouwen van klantenrelaties op basis van klantwaarde en klanttevredenheid.  Klanten behoeften bevredigen.
Marketing H4 Macro-omgeving Junior Accountmanager.
Commercieel beleid 1 Filiaalmanager
Commerciële Processen Presentatie bijeenkomst 3 26 mei 2012.
Commercieel beleid en recht
Accountmanagement H4 Kengetallen Junior accountmanager.
4. Online strategie Internet scorecard
Marketing H2 Marketing Commercieel medewerker. Alle activiteiten van een bedrijf die tot doel hebben de (huidige en verwachtbare) wensen en behoeften.
Projectwijzer 8/9 H5 Webcare Middenkader Engineering.
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 12 Promotie.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
Van Zelfbeschikking tot Toekomstperspectief 8 oktober 2015.
Marketing Hoofdstuk 5 Communicatiemix.
Hoofdstuk 1 Wat is marketing? § 1.1De betekenis van marketing § 1.2Commerciële economie of marketing? § 1.3Het marketingconcept § 1.4 De rol van marketing.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Hoofdstuk 4 Marketingomgeving Video’s: Kotler en anderen Vragen bespreken Onderzoek Marketingomgeving MKB 2011 en 2012 Theorie hoofdstuk 4 Marketingomgeving.
Internationale marketing
Jouw bedrijf in 10 seconden 1 Aleid Overbeek | Businesscoach 45+ | jouwbedrijfin10sec6okt2015.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Marketingstrategie.
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Een goed product maken is niet genoeg …
Klanttevredenheidsonderzoek
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
2017 – Digital Pixel Marketing
Doelen behalen met activiteiten
Hoofdstuk 8 Relatiemarketing
Marketing in het Verzetsmuseum Wat is marketing Marketing in Verzetsmuseum Doel van de marketing Eerdere doelen PR vragen Doel, strategie Marketing.
Les 2: Van productie tot verkoop
What will you do to change the
Internetmarketing en oefentoets
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Les 2: Van productie tot verkoop
Direct marketing.
Transcript van de presentatie:

Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager

Wat is marketing? Alle activiteiten van een bedrijf, die tot doel hebben de wensen en behoeften van afnemers op een korte en lange termijn te bevredigen met als doel inkomen te verwerven. Marketing| Junior Accountmanager

Marketingvormen Marketing| Junior Accountmanager

Marketingomgeving De interne marketingomgeving bestaat uit onderneming en de afdelingen. De externe marketingomgeving bestaat uit klanten, concurrenten en distributeurs. Marketing| Junior Accountmanager

Marketingconcept Marketing| Junior Accountmanager

Vormen van marketing Er zijn verschillende vormen van marketing: Actiemarketing Direct marketing Loyaliteitsmarketing Experience marketing Sociale marketing Virale marketing Neuromarketing Relatiemarketing Guerillamarketing Marketing| Junior Accountmanager

Actie marketing Actiemarketing is gericht op het op korte termijn beïnvloeden van het gedrag van de doelgroepen. Dit zijn bijvoorbeeld interactieve marketing, eventmarketing of marketing-pr. Marketing| Junior Accountmanager

Directe marketing Marketing| Junior Accountmanager

Loyaliteitsmarketing De ondernemer probeert de loyaliteit van klanten te beïnvloeden of te verkrijgen. Denk bijvoorbeeld aan het sturen van kortingsbonnen bij een bestelling. Het doel is dat klanten: Meer (gaan) kopen Vaker terugkomen. Marketing| Junior Accountmanager

Experience marketing Deze marketing richt zich het creëren van belevenissen rondom de dienst of het product, zoals reclame of bijzondere herinneringen aan een aankoop. Marketing| Junior Accountmanager

Sociale marketing Sociale marketing is gericht op het bereiken van positieve maatschappelijke of sociale veranderen, bijvoorbeeld campagnes zoals de BOB. Marketing| Junior Accountmanager

Virale marketing Marketing| Junior Accountmanager

Neuro marketing Marketing| Junior Accountmanager

Relatiemarketing Bij relatiemarketing is een aanpak die erop gericht is een langdurige relatie met de klant in stand te houden, zoals het sturen van relatiegeschenken. Marketing| Junior Accountmanager

Guerrilla-marketing Bij deze marktingsvorm probeer je met beperkte middelen en weinig kosten een groot resultaat te behalen. Het doel is om zoveel mogelijk media-aandacht te krijgen. Marketing| Junior Accountmanager