Het community platform bestaat net als een winkelstraat of (vak)beurs uit belevingsvolle en inspirerende bedrijfspresentaties.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Inleiding Youtube Google Overname Adverteermodel Viral Video Zoekmachine Picasaweb KPN Videosite Inleiding Presentatie waarover?
Advertisements

Lindenhout gaat 2.0, jij ook?
Leads voor boekhouders, administratiekantoren en accountants
DÉ PORTAL VOOR ISOLEREND NEDERLAND
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Een blog waarop je allemaal dingen kan posten (filmpjes, foto's, muziek enz.) Beetje overrated + wordt heel snel saai, maar het kan voor een tijdje leuk.
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Workshop Zoekmachine optimalisatie workshop internet marketing
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Welkom bij de presentatie van Onlinezeilen.nl. - Gratis online boekingssoftware - Automatisering voor zelfstandige schippers - Onafhankelijke platform.
1. Introductie 2. Wat kunt u verwachten? 3. Voordelen Uw bedrijf lokaal vindbaar Waarom Tegenwoordig heeft bijna de helft van alle Nederlanders een Smartphone;
“MINI” (???) SOCIALE KAART TIENERZWANGERSCHAPPEN
Wat is affiliate marketing? Affiliate marketing is een vorm van online marketing waarbij de adverteerder (merchant of webwinkelier) de affiliate (uitgever/webmaster)
A Brave New Workforce | 19 juli ExpertPlaza “ Freelancing per minuut” ExpertPlaza.nl Tacit knowledge in (netwerk) organisaties Case: ABVAKABO.
Vertegenwoordiging landelijk netwerk en relatie regionale netwerken Sessie B NOV Conferentie 7 oktober 2008.
 QI&feature=related QI&feature=related.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Henk van Rijssen ROC Midden Nederland Social bookmarking in Blackboard.
Social media voor (ouderen)organisaties Scholingsochtend SBOG ‘Kennismaken met social media’ Maandag 5 maart 2012.
Deze presentatie Over het WERKbedrijf De arbeidsmarkt in de regio
Presentatie nieuwe media
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
1 Weblogs, RSS en tweets zoeken Jeroen Bosman VOGIN, 20 mei 2010 Wageningen.
Wauw!!! Google Panda update WAUW !!!!. Google Panda update Plots geen bezoekers en/of omzet meer? In de US had deze update een impact op bijna 12% van.
Commercieel Manager totaljobs.nl
1 realtime and social: blogs & tweets, FB & G+ Jeroen Bosman VOGIN, 17 november 2011 Wageningen.
De nieuwe, razendsnelle manier om vakkennis te delen een kapitaal aan kennis De nieuwe, razendsnelle manier om vakkennis te delen een kapitaal aan kennis.
Social Media ‘Talk of the town’. De bekendste: Twitter, Youtube, Flicker, Facebook, Linkedin en Hyves.
Crowdsourcing Tim Versluijs. Inhoud Motivatie Wat is crowdsourcing? De acht stappen De vormen van crowdsourcing Voorbeelden Voordelen en gevaren Rol van.
1 Social Media in de klas Film gebruik social media onderwijs 18 januari 2011.
Tips voor de blogger in spé.
Effectief adverteren op Marktplaats.nl Gericht communiceren met een relevant publiek.
Wouter Mennen & Paul van Ulft
Social Media Door Dyonne en Yanthe
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
Meer bekendheid via je Website
Opschaling weblectures: Eerste stappen Bas Bergervoet en Stijn van Laer Onderwijstechnologen bij LIMEL en DOO SURF SIG Media & Education
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Meetup Toptaken-website 29 januari 2015, Deventer – Michiel van Straalen, Adviseur nieuwe media.
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
Online marketing Expert (in een week)
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
Iedereen gebruikt social media.
Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.
Social media.
Alle toepassingen direct toegankelijk op één startscherm naar eigen keuze Eenvoudig Iedereen kan het Dus snel registreren Het kost niets! Het kan echt.
Platform primair voor deelnemers aan het leafs-project.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Verbeter de vindbaarheid van je verenigingswebsite Samantha van der Werf.
5 praktische tips voor een betere vindbaarheid van uw bakkerij.
SEO Kateryna Glushak en Saartje Van Broeckhoven. Wat?  Search Engine Optimization  Zoekmachineoptimalisatie  Techniek om website hoger te laten scoren.
WebdesignWebdesign, linkbuilding, zoekmachine marketing en het ontwerpen van webshopslinkbuilding zoekmachine marketingwebshops.
 Blogs  Toepassing  Goede/slechte blogs  Kosten  Samenvatting.
6/3/ Waarom Facebook? Wie zit er op? Grootste sociale netwerk in België Bijna 4,5 miljoen accounts in België Sneeuwbaleffect Opleiding: Facebook.
Operationeel plan DIMAGINI
2017 – Digital Pixel Marketing
Welkom bij GO.
Communicatie Christel
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
Digitale zichtbaarheid dmv Chat, WhatsApp en Facebook Messenger
Online Marketing voor het MBO
Workshop 2 Technische tips voor gevorderden
Social media voor statenleden/politici
Marketing en zoekmachines
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

Het community platform bestaat net als een winkelstraat of (vak)beurs uit belevingsvolle en inspirerende bedrijfspresentaties.

Met gecombineerde groepskracht en zoekmachine optimalisatie, trekken alle bedrijven geïnteresseerde publieksgroepen aan.

Eenmaal op het belevingsvolle platform profiteren bedrijven optimaal van elkaars bezoekers – net als op die drukke winkelstraat.

hoe werkt de bezoekersmagneet Toelichting

Het platform bestaat uit allemaal verschillende community sites. Ieder zendt uiteenlopende bedrijfsinformatie uit.

Iedere site geeft zoekmachines ook automatisch relevante zoek- en trefwoorden door (tags).

Zoekmachines geven hoge waardering aan video’s. Het veelvuldig gebruik van video op de community optimaliseert de vindbaarheid.

Community deelnemers kunnen logo’s uitwisselen en onderling community namen koppelen. Linken en netwerken verhogen de vindbaarheid via ziekmachines

Met groepskracht wordt de vindbaarheid op internet geoptimaliseerd. Uit de meest uiteenlopende richtingen worden bezoekers- stromen aangetrokken.

Eenmaal op de community, ziet de bezoekers regionale of branche georiënteerde bedrijven. Die zijn herkenbaar, vertrouwd en authentiek.

Op de community surf je op een dynamische pagina. Bij iedere muisklik komen er ook nieuwe, relevante suggesties.

Op de vertrouwde community worden bezoekers verleid om ook andere (herkenbare) bedrijven te bezoeken. Zo profiteert iedereen ook van elkaars bezoek.

Via subgroepen wordt de bezoekersoriëntatie nog gebruikersvriendelijker. Dat verbetert vindbaarheid en zichtbaarheid voor bezoekers en verlengt hun verblijfsduur.

Een (geautomatiseerde) voordeelbrief geeft actueel nieuws en voordeel. Regelmatig klantcontact versterkt bekendheid en zet aan tot herhaalbezoek.

Nieuwe filmpjes, aanbiedingen, vacatures enz. kunnen vanuit de community direct verder worden verspreid. Dit trekt extra publiek via social media en verbreedt bekendheid.

Last but not least : Internetters verlangen massaal (88%) levendige en actuele platformen met lokaal- of branche gerelateerd aanbod. (onderzoek Hogeschool Zuyd).

Het bezoek aan een community site loopt snel op naar 40 per dag! Dat loopt voor een deelnemend bedrijf op naar extra internet- bezoekers per jaar.

Het groepskracht komen producten en diensten bij veel meer mensen onder de aandacht. Community deelname draagt zo dus bij tot meer bekendheid, meer klanten en meer omzet.