Europees aanbesteden ICT beheer PO.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
QUICK SCAN OP KWALITEIT EN EFFICIËNTIE VAN DE SERVICES
Advertisements

Kadernotitie Participatiewet
Het profielwerkstuk Hoe maak je dat ?.
Hoe organiseer je eFactureren in je gemeente ?
Verbouwing Radboud Centraal Annet Elzenaar - Corio Bas Corstiaensen - BAM Utiliteitsbouw 18 maart 2014.
RGVO Stadhuis Almelo Betrokken partijen: Gemeente Almelo: Dhr. J.W. Spanjer Mulder Schilders Twente B.V. : Dhr. M.W.B. Jansen.
Bedrijfspresentatie Promavise
Kosten omlaag en klanttevredenheid omhoog?! KOVON Themacongres 2012
‘Groot ICT project’ Een leerlijn mediawijsheid.
Ouderavond leerjaar 4 Dinsdag 25 maart 2014.
KWALITEITSZORG IN INTERNATEN 1 september A.KWALITEIT Wat is kwaliteit in internaten ? Internaten moeten zelf instaan voor de vormgeving van een.
BI blok 1.4 EBI SLM College 4: Service Design (vervolg) Voorbeeld tentamenvragen.
Buikpijn van systeembeheer? Een praktijkvoorbeeld uit Wageningen Jan Inden uit Wageningen.
Analyse en Ontwerpen II
Dinsdag 4 april 2017 Bedrijfspresentatie Clean Concepts B.V.

CLOUD-VITAE VEREENVOUDIG UW SELECTIEPROCES. Over Cloud-Vitae Opgericht in 2013, gevestigd in Papendrecht, innovatief en snelgroeiend. 15 jaar ervaring.
Sta stil... Maak contact... Voel... Kies... 4 avonden voor jou.
17 juli 2014 pagina 1 verbindt E. De Myttenaere, BEng MBA RI Manager ICT-Automatisering.
Aanbesteding verwerking huishoudelijk restafval en gft
Examen Vmbo Coornhert Lyceum
UPGRADE PROGRAMMA WINDOWS 7 OFFICE 2010 OFFICE 365.
Innovatieve kustverdediging Maurits van der Ven, 4 oktober 2011
Het einde is in zicht. De Criteria Nulmeting - Linkaudit.
Masterintake procedure
Studie werklastmeting Werkgroep activering 18/04/2013.
Presentatie Resultatendag Digidorp/Digitale dorpscafés.
Procespad Europese aanbesteding
ScaldWIN, Internationale Scheldeweek 2011 De Schelde, rivierstroom als levensstroom.
5 HAVO informatie over het eindexamen
Postgraduaat De moderne schoolleider : de schoolmanager HUB, Brussel  - Herman Siebens.
Maatwerk in (op)scholing project 1 1. Waarom?  30% van de lessen in Rotterdams VO door onbevoegde leraren  7% nog niet compleet bevoegd  23% geheel.
Divers personeel Een aangepaste klantenservice voor een divers doelpubliek Opbouwen van een sterk imago. Verborgen talenten, creativiteit en flexibiliteit.
Nr. 3, augustus 2013 ‘Ruimte om te leven met water’ PROJECT KOSTVERLORENSTRENG en KLOOSTERZIELSTRENG Waar staan we nu? In de afgelopen periode is gewerkt.
Schildersbedrijf Hoogvliet Wageningen Uw partner in compleet onderhoud.
De Maatschappij. Wie zijn wij Een landelijk netwerk Ca 250 bijeenkomsten per jaar Met departementen in Nederland Ca 4000 leden.
Ondersteuningstoewijzing Studieochtend SWV PO RiBA 24 januari
 korte voorstelronde  principes van de OLOcoach: wat wordt van coaches verwacht?  coaches per regio  Samen.
Van ICT-coördinator naar ICOACH
Welkom welkom.
Aanbesteding deeltaxivervoer 2016
Andere schooltijden op De Wegwijzer?
Voorlichtingsbijeenkomst. 100K ontwikkelbudget voor slimme mobiliteitsoplossingen.
Prestatiemeten Herald Immink 24 juni Prestatiemeten Herald Immink 24 juni 2014.
Startbijeenkomst Netwerk Sociaal Domein
Samenwerking RWS - waterschappen
5 Gelijke dagen.
ontdek wat jij kunt bereiken
Basisteam jeugd en gezin “de basis van het nieuwe Jeugdstelsel” Voorlichting VO 22 januari 2015.
eFactureren in de praktijk bij Purmerend
P RESENTATIE TSO- TEAM (T USSEN SCHOOLSE O PVANG ) CBS De Wingerd 2014.
Vernieuwing Leidseplein Voorstel verplaatsing tramhaltes
Presentatie projectplan werkgroepen
Dag voor de zorg Zaterdag 14 september 2013 ‘Aanbesteden in de thuiszorg’
Govroam Presentatie tijdens DSA-bijeenkomst over Public WiFi 3 juni 2014, door Paul Francissen.
Van zorgen voor naar zorgen dat
OUDERBAR Bestuur ouderraad.
Eva Verstraete Studiedag “Ouders over het secundair onderwijs” 20/11/2015.
Start Inhoud introductie BiSL Informatiesysteem, gegeven Informatiebeleid Positionering: Beheer informatiesystemen BiSL als informatiearchitectuur.
Welkom Ouderbijeenkomst De Moespot 28 mei 2015 Bedoeling en programma 1. Ouders zijn geïnformeerd over: De activiteiten die team en directie hebben ondernomen.
Ouderinformatieavond Andere schooltijden Het belang van alle kinderen staat voorop!
G e m e e n t e H a r d i n x v e l d - G i e s s e n d a m Bijeenkomst Onderzoek Maatschappelijke Agenda (MAG) 1 juni 2016.
Herindeling GNL
Aanbesteding jeugdteams
Aansluiting primair onderwijs op verzuimregister
Kindcentrum 2020 in een nieuw gebouw…….
VERNIEUWING PLATFORM Leden & Gebruikers Status Waarom Scope Planning
Gemeente Nieuwkoop - Bechtle
Aan de slag met de Naam/school - Datum -.
Waarom Waarom is het HDN platform toe aan vernieuwing?
Transcript van de presentatie:

Europees aanbesteden ICT beheer PO

Samenstelling werkgroep Iwan Trouwborst (dir. J.H. Snijdersschool) – voorzitter Daan van der Meer (adj.dir sws Balans) Manfred Jansen ICT Peter Honselaar ICT Dominique Bribosia Inkoop Jetske & Danielle bureau Significant

Tijdpad aanbesteding In hoofdlijnen zag de planning er als volgt uit: Onderdeel Startdatum Einddatum Opstellen aanbestedingsstrategie + goedkeuring BMT PO en CvB 27-03-2014 18-04-2014 Opstellen selectieleidraad 07-04-2014 12-05-2014 Opstellen PvE 21-04-2014 27-06-2014 Opstellen Gunningsleidraad Selectiefase 14-05-2014 Gunningsfase 30-06-2014 22-10-2014 Voornemen tot gunnen + goedkeuring BMT PO en CvB 27-10-2014 Alcatel-termijn 18-11-2014 Definitieve gunning Contractbespreking 19-11-2014 29-11-2014 Implementatie 30-11-2014 31-12-2014 Start dienstverlening 1-1-2015 31-12-2017

Uitgangspunten Huidige SLA Beheer op techniek Huidige indeling netwerk behouden bij aanvang Beheer op gebruikersniveau Service op maat - standaardcontract voor alle Lucas-PO-scholen - verschillende opties voor plus diensten Wijze van melden – door elke gebruiker Diversiteit van hardware op de scholen Plan van aanpak vloeiende overgang van oud naar nieuw PvE – beschrijven wat je van de nieuwe partij verwacht – wat is goed en wat moet anders?

Verloop 17 geïnteresseerde partijen 8 partijen schreven in bij de selectiefase 6 partijen voldeden niet aan de gestelde eisen 2 partijen uitgenodigd voor de gunningsfase Eerste beoordeling op kwaliteit - min. ‘4’ (5-puntsschaal) Inrichting helpdesk Implementatieplan Rapportage Visie Tweede beoordeling op de prijsstelling Eén partij voldeed niet aan de ‘4’ norm

Nieuwe (oude) partner minder kosten– meer service…

Wat verandert er? Alle goede dingen blijven 24/7 dienstverlening op mail en thuiswerk Pluspakketten - snellere afhandeling storingen - zaterdag/zomerschool - smart boarden Openingstijden (eerder open, later dicht, ook weken in vakanties) Duidelijke afspraken over snelheid van afhandelen Contractbesprekingen over praktische invulling van o.a. - Wijze van hulp buiten werktijden - Afhandeling van problemen – heel duidelijk in kaart brengen - Wanneer welke dienstverlening verwacht kan worden Informatie richting scholen over verschillende contracten Communicatielijnen - direct tussen school en ITS - helpdesktool / email / sms-dienst / telefoon /schoolbezoek - rapportage op de diverse niveaus op vastgestelde momenten

Prijsstelling Basisdienst : helpdesk op werkdagen van 7.30 uur tot 17.00 uur 8% lager dan huidige contract Plusdienst 1: hersteltijd verkorten 2454,- per jaar Plusdienst 2: helpdesk zaterdag en zomer 1437,- per jaar Plusdienst 3: Third party management 0,- per jaar

Vervolgstappen Contractbespreking nov Informatiepakket scholen opstellen dec Informatiebijeenkomsten (ICT-ambassadeurs en directie) jan