KRACHT VAN AANBEVELING DOOR VRIENDEN 1. 2 het bereiken van héle specifieke doelgroepen anonieme organisatie toegankelijk en ‘menselijk’ maken verspreiden.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
BUREAU VOOR i-COMMERCE
Advertisements

‘Ga jij over de rooie’? GGD Hollands Noorden
Bereik de prospecten die uw mailing willen !. July Agendapunten Update Resultaten van de test-mailing 2005 Voorstelling van de nieuwe mailing.
Transitie Ouderenzorg
Marketingstrategie: segmentatie en positionering
Analyse klantgerichte websites
Markten in het zuiden Waar begin je ?. De eerste vragen •Wat is de lokale vraag ? Zijn alle groepen hierbij betrokken (m/v; GO/NGO/bedrijven etc) •Wat.
kaarten op internet publiceren
Hoofdstuk 1 Verkooptraject
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Jan van Goch. Waarom loyalty? Hoe… • Loyalty moet leuk en simpel zijn • Deelnemers willen iets krijgen • Het moet iets opleveren • Gratis is belangrijk.
Sportmarketing vs.Internet Resultaten onderzoek Resultaten onderzoek Sportmarketing vs. Internet PauwR Internetmarketing wie wat.
Sociale Netwerksites Summerschool Social Media – Augustus 2010.
Social media als kwaliteitsinstrument voor de eerstelijn: ‘Verbeterjezorg’ November 2012 Olof-Jan Smits Voorzitter Stichting XS2CARE.
Marco Oving Projectleider
Kennismaking.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Internet (websites, webshops) Intranet (interne website, CRM, databases, digitaalarchief) Mobiele Marketing (sms, mobiel internet,
Bussink Kerstbrochure 2009
Waarom op afstand samenwerken? Omdat het ….. Ronald Scherpenisse Information Worker Microsoft B.V.
© Flipside On-Line Reserveringssysteem Reserveren via uw eigen site, snel en eenvoudig.
Welkom bij de cursus Handig met Internet! Handig met Internet -Wat doet u al met internet? -Wat wilt u nog meer met internet doen? -Hoe kunt u beter.
Active ageing en social media Evert jan de Voogt.
Social media voor (ouderen)organisaties Scholingsochtend SBOG ‘Kennismaken met social media’ Maandag 5 maart 2012.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Zelf aanmelden Hoe doet u dat?.
TALENT SCORION Handleiding Scorion Peer Evaluatie
Werken aan Intergenerationele Samenwerking en Expertise.
Breuken-Vereenvoudigen
Huurprijzen excl. 60€ vaste kosten 380€ 18 WC douche -1.8 Gemeenschappelijke ruimte.
Chantal Kenens, Anneke Risselada, Merel Schutten
Waarom applicatie rationalisatie een slimme keus is
H4 Differentiëren.
Titel ESF: bijdragen tot de ontwikkeling van de werkgelegenheid door inzetbaarheid, ondernemerschap, aanpasbaarheid en gelijke kansen te bevorderen, en.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing (sms, mms, mobiel internet, bluetooth)
350€ WC -1.1 Huurprijzen excl. 50€ vaste kosten 350€ WC € WC € WC € WC € WC €
Uw merkcommunicatie in de juiste context Hoe zet u het vernieuwde Livios.be optimaal in binnen uw content- en conversatiestrategie? Erwin Vanherle Algemeen.
Liquid Internet is dé nieuwe manier van online zaken doen. © Copyright IQNOMY 2010.
Hoeveelheidsaanpassing II
Workshop Natuurlijk, een netwerkcoach
Commercieel beleid 2 H1 Assortimentbeleid Filiaalmanager.
Middenstandsvereniging Heusden-Zolder vzw heet u welkom
bereik nationaal, adverteer lokaal
Commercieel beleid 1 H1 Marketing voor de winkelformule en retailmix
Instructie inloggen docent
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
Welkom bij digiDUIF! Jouw school heeft gekozen om gebruik te maken van digiDUIF. Deze korte animatie helpt je met het aanmaken van jouw account en het.
Commercieel beleid 2 H1 Assortimentbeleid Ondernemer detailhandel.
groep 5 16 groep 6 11 groep 7 3 groep 8 13 "Wij zien in ICT een oplossing om tot SlimFit te komen." groepsleerkrachtstagiaireklassenassistent ratio 1.
Kennismanagement & Sociale media
Tot 10 tellen in geloof -samen oefenen om leerling van Jezus te zijn-
Tot 10 tellen in geloof -samen oefenen om leerling van Jezus te zijn-
 Leiden van een organisatie  ontwikkelingen sturen en beïnvloeden  beheersen van processen.
Commercieel beleid 1 Filiaalmanager
Commercieel beleid en recht
Commercieel beleid 2 H4 Presentatie- en promotiebeleid Filiaalmanager.
Opstellen begroting Openingsbalans.
Flyer maken (
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
6/3/ Waarom Facebook? Wie zit er op? Grootste sociale netwerk in België Bijna 4,5 miljoen accounts in België Sneeuwbaleffect Opleiding: Facebook.
Facebook. Agenda Cijfers Facebook Facebook pagina – Likes & checkins – Resultaten – Tips Facebook berichten – Afbeeldingen / video’s – Evenementen / aanbiedingen.
Titel Stap 1 Aanleiding Stap 2 Als we niets doen Stap 4 Aanpak
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Internetmarketing en oefentoets
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Retail Hoeksche Waard Communicatie.
MFO met RIZIV budget Een goedgekeurd lokaal project ontvangt een vergoeding van EUR: 500 EUR na aanvraag en administratieve goedkeuring ervan Opmerking:
Transcript van de presentatie:

KRACHT VAN AANBEVELING DOOR VRIENDEN 1

2 het bereiken van héle specifieke doelgroepen anonieme organisatie toegankelijk en ‘menselijk’ maken verspreiden van content zonder beperking van spamwetgeving WAAROM FACEBOOK B-TO-B? uw bedrijf als aantrekkelijk en dynamisch presenteren (bijvoorbeeld om het allerbeste personeel te kunnen werven)

3 groot bereik door viraal effect relatief goedkoop modern verzamelen persoonsgegevens doelgroep WAAROM FACEBOOK B-TO-C? serieus omzet genereren!

VIRAAL EFFECT FACEBOOK 4 1 FACEBOOKER HEEFT GEMIDDELD 270 VRIENDEN ALS U MET 1 ACTIE FACEBOOKER’S BEREIKT, BEREIKT U POTENTIEEL IN DE 1 e LIJN X 270= MENSEN!

WAT IS EEN FACEBOOK APP? 5 een extra functie op een Facebook pagina om en andere gegevens van uw fans te verzamelen een boodschap door viraal effect breed verspreiden business te genereren een nuttige service te verlenen (bijvoorbeeld reserveren)

VOORBEELD FACEBOOK APP 6 Bereik: géén gadget, maar krachtig marketingtool

VOORBEELD FACEBOOK APP 7 Bereik: géén gadget, maar krachtig marketingtool

8 Bereik: VOORBEELD FACEBOOK APP géén gadget, maar krachtig marketingtool

9 Bereik: VOORBEELD FACEBOOK APP géén gadget, maar krachtig marketingtool

VOORBEELD FACEBOOK APP 10 Bereik: géén gadget, maar krachtig marketingtool

11 géén gadget, maar krachtig marketingtool

12

13 Functionele Facebook APP

WAT KOST EEN FACEBOOK APP? 14 Bron: een concurrent

WAT KOST EEN FACEBOOK APP BIJ ONS? 15 Maatwerk: € DTP kosten Standaard Apps:

EN NU? 16 Wat zijn de stappen als u een Facebook APP als marketingtool wilt? Stap 3. U ontvangt een offerte voor de technische de ontwikkeling van de Facebook App. Voor een standaard App staan de prijzen op Stap 1. Ga naar Ziet u een standaard Facebook App die u bevalt of wilt u een maatwerk App? Neem contact met ons op. Stap 4. Nadat beide offerte’s zijn goedgekeurd, gaan we met u aan de slag! Stap 2. U ontvangt een offerte van de grafisch ontwerper voor de opmaak van de Facebook App.