KRACHT VAN AANBEVELING DOOR VRIENDEN 1
2 het bereiken van héle specifieke doelgroepen anonieme organisatie toegankelijk en ‘menselijk’ maken verspreiden van content zonder beperking van spamwetgeving WAAROM FACEBOOK B-TO-B? uw bedrijf als aantrekkelijk en dynamisch presenteren (bijvoorbeeld om het allerbeste personeel te kunnen werven)
3 groot bereik door viraal effect relatief goedkoop modern verzamelen persoonsgegevens doelgroep WAAROM FACEBOOK B-TO-C? serieus omzet genereren!
VIRAAL EFFECT FACEBOOK 4 1 FACEBOOKER HEEFT GEMIDDELD 270 VRIENDEN ALS U MET 1 ACTIE FACEBOOKER’S BEREIKT, BEREIKT U POTENTIEEL IN DE 1 e LIJN X 270= MENSEN!
WAT IS EEN FACEBOOK APP? 5 een extra functie op een Facebook pagina om en andere gegevens van uw fans te verzamelen een boodschap door viraal effect breed verspreiden business te genereren een nuttige service te verlenen (bijvoorbeeld reserveren)
VOORBEELD FACEBOOK APP 6 Bereik: géén gadget, maar krachtig marketingtool
VOORBEELD FACEBOOK APP 7 Bereik: géén gadget, maar krachtig marketingtool
8 Bereik: VOORBEELD FACEBOOK APP géén gadget, maar krachtig marketingtool
9 Bereik: VOORBEELD FACEBOOK APP géén gadget, maar krachtig marketingtool
VOORBEELD FACEBOOK APP 10 Bereik: géén gadget, maar krachtig marketingtool
11 géén gadget, maar krachtig marketingtool
12
13 Functionele Facebook APP
WAT KOST EEN FACEBOOK APP? 14 Bron: een concurrent
WAT KOST EEN FACEBOOK APP BIJ ONS? 15 Maatwerk: € DTP kosten Standaard Apps:
EN NU? 16 Wat zijn de stappen als u een Facebook APP als marketingtool wilt? Stap 3. U ontvangt een offerte voor de technische de ontwikkeling van de Facebook App. Voor een standaard App staan de prijzen op Stap 1. Ga naar Ziet u een standaard Facebook App die u bevalt of wilt u een maatwerk App? Neem contact met ons op. Stap 4. Nadat beide offerte’s zijn goedgekeurd, gaan we met u aan de slag! Stap 2. U ontvangt een offerte van de grafisch ontwerper voor de opmaak van de Facebook App.