Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 5 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 6 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Advertisements

Kijk op praktijk zó moet het!.
2/3 betekent; je deelt iets in 3 stukken en jij krijgt er 2 van.
Elske Revelman de Vries
Studieloopbaancoaching
MEDMEC02 Media en creativiteit les 5 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 4 Identiteit
Marketing Werkgroep 6.
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Media en Creativiteit 6 - Identiteit
Media & Creativiteit Jaar 1 les 8 Het creatieve proces.
Jaar 1 les 8 Het creatieve proces
MEDMEC2 - Identiteit Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 2 Identiteit.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 2.
MEDMEC02 Media en creativiteit les 6 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 8.
Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit Identiteit les 2
Trends Research Medmec01-5 les 2 Thema: Rubriceren
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit les 1. Onderwerpen in de lesHuiswerk voor komende les 1 o Toelichting op de module en de werkwijze. o Toelichting.
Identiteit MedMec02 les 7 Mail: Wiki:
Identiteit MedMec02 les 1 (3) Mail: Wiki: vakgroep:
Identiteit MedMec03 en 04 les 2(1) Mail: Wiki:
Media en creativiteit Identiteit les 1
Media en Creativiteit MEDMEC01 Roelof de Vries Les 6.
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 4 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Media en creativiteit Identiteit
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 2 Identiteit
Onderzoek en publicatie voor het lectoraat
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Media & Creativiteit Pia Terstroet
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
NIOC 2002 Corrie Huijs 18 april Corrie Huijs en Nico van Diepen Uitdagen en oriënteren op ICT competenties met webdesign E-mission  emotion.
Bijeenkomst ‘Leefbaarheid’ Rabobank Zuidwest-Drenthe (2) Frans Thissen Afdeling Geografie, Planologie en Internationale Ontwikkelingsstudies.
Lokale voorzieningen: voorwaarde of resultaat van leefbare en vitale dorpen? Frans Thissen Afdeling Geografie, Planologie en Internationale Ontwikkelingsstudies.
Geld verdienen met trends Les 1. Start Daniella Hefter
Varkens Vandaag Het echte verhaal in de media. Zo maar wat voorbeelden John van Paassen, varkenshouder in Deurne.
Door Berdien de Wilde & Jacinta Hebers
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 1.
Programma Doel van vanmiddag Uitgangspunten HGW Opdrachten Evaluatie.
OPTIMAAL ONDERWIJS VOOR ÉLKE STUDENT!
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Docent: Ans Sarianamual - oktober 2014
MEDMEC2 - Identiteit Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Identiteit.
‘NLP Vervolgcursus Je ongekende vermogens nog beter ontwikkelen’
Media en creativiteit Identiteit les 7
10 nov. MedMec01 les 5 DT Mail: Wiki: vakgroep: Media.
X-stream les 4 WELKOM. Wat gaan we deze les doen?  Korte terugblik vorige les  Doelen van deze les  Digitale identiteit  Online samenwerken  Eindopdracht.
Identiteit MedMec02 les 6 (8) Mail: Wiki: vakgroep: Media.
De eerste mensen § 1.1 & 1.2.
Communicatie 2 Docent: Johan v.d. Sloot Kwartaal: 1 Les: 3 – week 4 Kamer: L
Hoofdstuk 1 VP15 Begeleidingskunde Carin Hogenbirk Augustus 2015.
Klanttevredenheidsonderzoek
Havo-4 Les 1 Wie ben ik? Keuzebegeleiding.
Copyright © Dale Carnegie & Associates, Inc.
Sociaal Maatschappelijke Dimensie – 1.1 Jezelf zijn
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Module 1: Verkennen Basisstof 1: Kijken naar jezelf
Kritiek geven en krijgen
Doelen Aan het einde van de les weten jullie:
Taallab 3.0 Online geletterdheid
Publicatie en presentatie
Transcript van de presentatie:

Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 5 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel

Vandaag Korte presentatie Challenge 2A Uitwisselen formulieren Challenge 2A Uitvoeren Challenge 2B Korte presentatie Challenge 2B

Opdracht 2 - Challenge Doelstelling:  inzicht krijgen en ervaren wat aspecten zijn van een identiteit en welke effecten dit heeft  het meten en rapporteren van de effecten

Opdracht 2 - Challenge 2A: Definieer je eigen identiteit  Lichaamskenmerken mode, consumptiegedrag, culturele achtergrond, sociale omgeving (zie modulewijzer)‏ 2B: Geef het formulier aan je buurman/vrouw  Verander 3 belangrijke aspecten van de identiteit  Geef het formulier terug  Verhaal, lekker kort, over een zaterdagavond uit het leven van dit individu

Opdacht 2 - Planning 15.40u – 15.55u: Korte presentatie's 15.55u – 16.10u: Wijziging 3 kenmerken 16.10u – 16.40u: Achtergrondonderzoek(je)/Verhalen 16.40u – 17.10u: Korte presentatie's nieuwe identiteit 17.10u – 17.20u: Challenge 2C Neem iedere stap op in je procesverslag

Opdracht 2 - Challenge 2C: Breng je nieuwe identiteit tot leven  Resultaat: Ervaring en inzicht in het je verplaatsen en de meetbare effecten in kaart brengen  Hoe: Publiceer het individu zo geloofwaardig mogelijk op een online community, onderhoud deze en zoek grenzen op.

Opdracht 2 - Challenge Geheugensteuntjes:  Achtergronden nieuwe identiteit onderzoeken Wat maakt deze persoon 'echt? Wat is het innerlijk/uiterlijk/gedrag van deze persoon?  Maak een profiel van deze persoon  Geef deze persoon een online identiteit  Probeer iedere dag aan deze persoon te werken (10 min max)‏