Gefelicitaart.nl.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Principes van marketing - Hoofdstuk 18
Advertisements

Marketingstrategie: segmentatie en positionering
Marketing voor ZZP-ers
14 april 2008Symposium reisagenten You gotta move!
De marketingmixstrategie
Communicatiemanagement
Marketing voor verkeerskunde
Werkcollege Marketing blok 2 week 5
SDP-Segmentatiemodel
Bedrijfspresentatie Independent Advisors.  Introductie Independent Advisors  Werkzaamheden ◦ Voor particulieren ◦ Voor bedrijven  Werkwijze  Waarom.
BlueBook, Sharing a world of Business Travel Expertise Annemieke Bossen Head of B2B Marketing Juni 2013.
Oranje is inspelen op Louise Meijer, Manager Marcom ING
‘Marktgericht fietsbeleid, een tussenstand’ Donderdag 2 april 2009 Welkom bij de themabijeenkomst.
Ford cargo T.
4 P´s en 3 R-en MK01.
Marketingmix Saskia Best, 9 oktober 2008
PRODUCTDOSSIER Casanova  gemaakt door robin jans.
Inge Bunschoten, Ronita Constantine, Benjamin Brommer en Lambert Bax
Business Marketing Sabine Vermuyten
Hoofdstuk 13 Marketing van diensten
Marketing H.2 Marketingbeleid.
Consumentengedrag bij communicatie
Cindy Van Meenen 1TRMa Inge Van Meenen 1TRMa Elke Eeckhaut 1TRMa
Marketing .
Nieuw relatiemanagement, SCRM
Marketing, een reallife-perspectief © 2008 Pearson Education Benelux H7 – Het beeld nog scherper stellen DOELMARKTSTRATEGIEËN EN KLANTRELATIEBEHEER Competentiedoelen.
Figuur 3.1 Marktanalyse, planning, implementatie en controle
Segmenteren en Positioneren
Segmentatie & Product Hoofdstuk 7 & 8.
College 4, jaar 2, Zomer 2010 Projectles Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
College 4, jaar 2, Winter 2009 Inzoomen op Businessmodellen Aangepast programma Deeltijd Jaar 2 Docent Toine Nagel.
Swot analyse
Let’s get started Marketing? Marketing!
GiffGaff.
Crowdsourcing Tim Versluijs. Inhoud Motivatie Wat is crowdsourcing? De acht stappen De vormen van crowdsourcing Voorbeelden Voordelen en gevaren Rol van.
Optimaliseren van een marketing- budget in een recessie 20 januari 2009
Business Marketing Management
Marketing vandaag en morgen
College 3 Video Kotler (15min) Bespreken video (15 min)
[Productnaam] Marketingplan
§ 1.2 Sta je samen sterker? Om de consument te beschermen is er niet alleen de Consumentenbond. Er zijn ook wetten en regels waar de aanbieder zich aan.
Studie van bedrijfsprocessen en E-business
College 3 Consumentengedrag
MARKTSEGMENTATIE EN DOELGROEPKEUZE
5 e jaar 1. 1) Marketing & sales management 2) Financiering & financieel management 3) Logistiek & Supply Chain Management 4) Rechten 5) Wiskunde met.
Online kansen in de Automotive Aftersales markt
Social media.
NorthgateArinso Nederland. Kernwaarden NGA "Onze opdrachtgevers worden ondersteund door mensen die niet alleen weten wat het is om in een bepaalde regio.
Interactieve Marketing Bob van de Geer & Chrisitian Best.
Digitalisering van kranten en magazines Tjitske de Jong.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
OWE ILSAeM613 Marketing “Verdieping van de markt” door Maurice Straatmans Principes van Marketing Hoofstuk11.
Dienstenmarketing Week 3. Planning/tentamenstof Instituut voor Bedrijfskunde CollegeOnderwerpenHoofdstukken boek 1Strategie  Wat is dienstenmarketingmanagement?
Start van een eigen Praktijk -- Eric Nak -- NBTP Congres 2014.
Indeling van hoofdstuk 4
Het beeld scherp stellen ©: Pearson: Solomon: Marketing Real Life.
College 3 Video Kotler (15min) Bespreken video (15 min) Hoeveel merken zijn genoeg (10 min) bespreken WINmodel (20 min) Theorie H 9 Segmenteren tot positioneren.
Het beeld scherp stellen ©: Pearson: Solomon: Marketing Real Life.
H7 – Het beeld nog scherper stellen
Mediaondernemerschap Workshop 3 (ga als team bij elkaar zitten) Week 1 – 2016/2017 Annemieke Boer – MO301 Eric de Boer – MO302 Richard van der Veen – MO303.
Hoofdstuk 13 Marketing van diensten
Mark: Goedemiddag allemaal, bedankt voor jullie komst naar onze presentatiesessie over het B2B Marketing Trendrapport 2017.
Present Continuous (T.T.)
Marktsegmentatie en positionering
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Presentatie en marketing
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Verkoopt en handelt verkoop af
Snel en gemakkelijk eten.
Duurzaamheid C en D Hoofdstuk 4 Profit.
Transcript van de presentatie:

Gefelicitaart.nl

Positionering

Segmentering Klantsegmenten Nichemarkt van consumenten die iets te vieren hebben B2B: Bedrijven die bijvoorbeeld een personeelsfeest houden Segment dat een taart cadeau wilt geven Segment dat voor eigen consumptie een taart koopt Demografische segmentatie Leeftijd 20-49 jaar

E-marketingmix Customer solution: snel, gemakkelijk en goed Cost to the customer: voordelig Convenience: gemak Communication: voornamelijk klant -> gefelicitaart.nl

Suggesties ter verbetering

Vragen?