 Wat is Augmented Reality?  Toepassingen van Augmented Reality  Augmented Reality mobiel  Augmented Reality in games  De toekomst van Augmented Reality.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
BUREAU VOOR i-COMMERCE
Advertisements

Hybriditeit De Souza e Silva: • Het vervagen van de grens tussen fysiek en digitale ruimten • Het intreden van virtuele communities in de fysieke ruimte.
Marketing voor ZZP-ers
1 Samenwerkend leren met Google Docs Werking en mogelijkheden van online tekstverwerken.
Augmented Reality in het groen onderwijs Peter Stadhouders Yvette van den Bersselaar.
Cross Media. Opleveren! •Cross Media communicatieplan 15 oktober •Campagne presentatie 4 en 5 november.
MOBILE MARKETING. Definitie  “Alle activiteiten die men onderneemt om via mobiele toestellen met klanten te communiceren met als doel de verkoop van.
Consumenten elektronica Consumenten elektronica Wat gaan we behandelen? Telefoneren Fotograferen Radio en Muziek Televisie kijken Video/Film.
3D-interactie en virtuele omgevingen Project bomontmanteling Pieter De DeckerSeppe Magiels Dimitri ScarlinoRoy Vandeven.
Marco Ligtvoet MSc Aardrijkskunde IOL 14 mei 2010
Hans Slender Lectoraat Sportwetenschap
Theo Burghout Week van de techniek We hebben bij.
Workshop door: Martijn 1Workshop Augmented Reality.
Smartphone integratie Kristof Brams 23 juni 2009.
15 jaar onderwijs & ict in vogelvlucht
1.Ga naar 2.Kijk rustig rond. 3.Laat een foto van je trekken. 4.Ga naar
Cross Media.
Marianne Spier Manager Content & Communicatie
CROSS MEDIA. CROSS MEDIA Grenzen tussen media vervagen 3 trends Any time, any place any where (onafhankelijk van tijd, plaats, of ruimte gebruik maken.
Advergames Door: Max van Zeeland, Jeroen Hoebe, Michael Nigbur, Jesse Eikema, Rick Borgeld.
Iris, Twann, Isa en Thomas
Mayte Lesley kinderarbeid Raiko Noah Nina.
ICT voor de klas Hoofdstuk 1: ICT in de wereld om je heen.
Demo: Personal Competence Manager (PCM) Ruud Lemmers (LogicaCMG - Nederland)
Reclame.
Foto’s archiveren woensdag 27 november 2013.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing (sms, mms, mobiel internet, bluetooth)
Crowdsourcing Tim Versluijs. Inhoud Motivatie Wat is crowdsourcing? De acht stappen De vormen van crowdsourcing Voorbeelden Voordelen en gevaren Rol van.
Research. Over Forte Solutions Concurrentie Interactieve Boeken Onze Mogelijkheden Hoe inzetten? Welke uitgever? Voor- en nadelen.
Wat gaan we doen?  Iets over mij  Iets over leren van tools binnen IAM  Iets over gamemaker.
KRACHT VAN AANBEVELING DOOR VRIENDEN 1. 2 het bereiken van héle specifieke doelgroepen anonieme organisatie toegankelijk en ‘menselijk’ maken verspreiden.
Lokaliseren en volgen van personen en objecten met behulp van camera’s Informatie Scriptieprijs November 2007 Sofie De Cooman.
Willeke Blom | Gerben Lof | Daan Nijboer | Mary-jane Snelders
Nike + Vera, Martje en Gaby.
Augmented Reality Kans voor het onderwijs?. Wat is Augmented Reality (AR)? De wereld om je heen verrijken door er extra digitale informatie (lagen) aan.
Trends en ondernemen Maaike Rijnders Docent trendwatching Fontys ACI Kenniskring Lectoraat Trendwatching o.l.v. Dr. Carl Rohde.
Augmented Reality NIOC 18 april 2009 Mohammed Abdelghany en Adrie van der Padt Hogeschool Rotterdam Opleiding Technische Informatica.
MobiLab Mobiele Innovatie. MobiLab Mobiele applicaties Mobiele innovatie (‘laboratorium’) Klantgericht Jong bedrijf Ruime ervaring (> 15 jaar) Betrouwbaar.
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
Mini-college Computer Graphics Erik Jansen Van abstractie tot realisme 1. het model 2. het algoritme 3. de wiskunde 4. het programma 5. de computer.
Mark Overmars Universiteit Utrecht
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
OCULUS RIFT JESSE MONTEYNE. Inhoud 1. Over Oculus Rift 2. Oculus producten 3. Voor- en nadelen 4. Gebruik 5. Competitie 6. Prijs.
EVEN VOORSTELLEN… Je kan een inschatting maken van de prijs van een product. Je beseft dat reclame invloed heeft op wat je besteedt. Je weet wat een.
Handleiding lesprogramma Docenten Voortgezet Onderwijs.
Handleiding lesprogramma leerkrachten middenbouw Basis Onderwijs.
Luci-platform. Online hulp bij je studiekeuze Maart 2015: Luci-test = oriënteringstest Oktober 2015: Uitbreiding naar het Luci-platform Vragen?
Online Sampling K.BijsterboschW.HoevenbergT.Otjir.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
With the support of the Lifelong Learning Programme of the European Union
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Onderzoek naar App. Iphone apps instagram Reclame = komt er soms in voor Nuttig = je kunt foto’s naar elkaar sturen Leuk= je ziet mensen raar doen op.
Sijbrand Dijkstra ICT-Informatiemanager Ambionholding.
AR ‘Het interactief combineren en daarmee verrijken van beelden uit fysieke wereld met kennis en data uit de virtuele wereld, waardoor een extra informatielaag.
Het effect van Direct Mail
Handleiding lesprogramma leerkrachten middenbouw Basis Onderwijs
Het effect van Direct Mail
Naam van bedrijf Ondernemingsplan.
AR/VR maakt de les echt leuker Én leerzamer!
Pokémon Go Mediabegrip week
AR/VR maakt de les echt leuker Én leerzamer!
Handleiding lesprogramma Docenten Voortgezet Onderwijs
KATAPULT Welke belangrijke technologische ontwikkelingen
Internetmarketing en oefentoets
Wat doet media? Hoe wordt media gebruikt?
Inspelen op innovaties
Handleiding lesprogramma Docenten Voortgezet Onderwijs
Media ICT en Design College – ROC Midden Nederland
Transcript van de presentatie:

 Wat is Augmented Reality?  Toepassingen van Augmented Reality  Augmented Reality mobiel  Augmented Reality in games  De toekomst van Augmented Reality  Augmented Reality als MC tool  Demo  Conclusie  Case

 Augmented reality is het zo realistisch mogelijk toevoegen van virtuele computergemaakte beelden aan rechtstreekse, reële beelden.

 Reclame  Navigatie  Visualisatie  Toerisme  Samenwerking  Entertainment  Onderwijs  Militaire diensten  Events  Simulatie

 Als technologische ontwikkelingen verder zijn  Aantal Smartphones moet toenemen  Wanneer er meetbare resultaten zijn van bedrijven die meer omzet genereren dmv AR  Als medici, het leger en het onderwijs AR nuttig kunnen toepassen

 Ikea

 Als viral om een product te promoten (Kip nuggets)  Drempel verlagen voor een online aankoop (Ray Ban, Fashionista)  Als innovatiekracht (Uitgeverij)  Extra dimensie geven aan een product voor consument (Lego)

 “Toepassingen van Augmented Reality zijn leuk en aardig, maar echt nuttig zijn ze nog niet.”

Ga naar en probeer een zo’n leuk mogelijk filmpje te maken met je snack.