Intermediair Imago Onderzoek 2014
Voorstellen Garikai van Weydom Researcher (o.a. Intermediair Imago Onderzoek) Vijf jaar werkzaam voor VNU Vacature Media Onderdeel van de Persgroep Uitgever van recruitment media
Employer Branding, het startpunt…
Onderzoeksopzet
Onderzoek Leeftijd Geslacht Werkervaring FunctiegroepenProfit / non-profit Opleiding 18 t/m 2425 t/m t/m 45 HBOWO 0-5 jaar5-10 jaar10 of meer jaar financieelM&Stechniek ICTOverig
Stap 1: Bekendheid
Stap 2: Imago – Rationele Aspecten * * * * *= significant hoger dan gemiddeld*= significant lager dan gemiddeld
Stap 2: Imago – Emotionele aspecten * * * * * *= significant hoger dan gemiddeld*= significant lager dan gemiddeld
Stap 2: Imago – top of mind
Stap 3: Voorkeur
Shell Universiteit van Amsterdam Rabobank TNO Philips FrieslandCampina Unilever UWV ING Rijkswaterstaat KLM IKEA ABN AMRO KPN GGZ Deloitte 33 9Heineken Nike Belastingdienst KPMG Ahold Ministerie van Buitenlandse Zaken ASML Bol.com Politie/KLPD/Nationale Eenheid ProRail Ministerie van Veiligheid en Justitie Aegon 39 15Google Gemeente Den Haag NS Koninklijke BAM Groep Bureau Jeugdzorg Eneco 42 18Achmea Natuurmonumenten Waterschap/Hoogheemraadschap Microsoft Universiteit Utrecht Wereld Natuur Fonds Ministerie van Defensie SNS Reaal DSM Provincie Gelderland 47 23AMC Nuon 48 24AkzoNobel Schiphol Group Apple BDO 50 Stap 3: Voorkeur – Top of Mind – Favoriete werkgevers 2014
Tips
Vragen? Garikai van Weydom