Leasen van comfort. 3/09/2014pagina 02 I Probleemstelling Energie = emissies (CO2, fijn stof, …) Gezondheid = binnenklimaat vaak slechter dan buiten Producten.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Schilderijen gemaakt door parochianen van de
Advertisements

Samen Energie Besparen Cees F. Jonker Projectleider Energie a.i.
Op zoek naar een ondernemingsmodel dat werkt
DÉ PORTAL VOOR ISOLEREND NEDERLAND
PRESENTATIE AM GROEP SZW DAGEN 2011 Een praktijkvoorbeeld
‘VAN INITIATIEF NAAR MAINSTREAM’ UPDATE & VOORUITBLIK FSC NEDERLAND Bert van Veldhuizen Partnerdag The Amazone Alternative Utrecht, 24 November 2011.
PTI Eeklo Autocad 2013 Downloaden & Installeren Schooljaar Studentenversie.
LEERPROCES UITBREIDING ONDERNEMERSCENTRUM MEETJESLAND 12 oktober 2012 Ingrid Deherder.
November 2013 Opinieonderzoek Vlaanderen – oktober 2013 Opiniepeiling Vlaanderen uitgevoerd op het iVOXpanel.
Duurzaamheid Bert van de Merwe.
Goudsmidatelier Jaasma De strategie – deel 1. Wat hebben we vorige week besproken?  De vraag en uitdaging  Hoe ziet u zichzelf als goudsmid?  Waarom.
B C A E Carrousel Op de AC-lijn met tweeën halve volte ½ baan rechts: mars! gevolgd door 2x afwenden (rechts) en weer een ½ volte ½ baan.
Proefpresentatie CV206b Britt Koning Marielle Amahorseja Katja Pravnik
Welkom Doel van dit event 3 geteste criteria  Brandstofefficiëntie gemeten aan de hand van de rolweerstand  Grip op nat wegdek  Extern rolgeluid.
WELL-BEING AND PERFORMANCE Duidelijkheid over Ticket EcoCheque
“Techniek een “vak” om trots op te zijn." mensen.
Toegankelijke voorstellingen voor personen met een verstandelijke beperking Vorming publieksbemiddeling Lasso – Faro – 21/11/2011.
Bouwstenen Duurzaam Bereikbaarheidsplan Doelstelling: 1.Structurele verbetering van de bereikbaarheid van de regio 2.Structurele vermindering van CO2-emissies.
Concept Opdrachtgever: Agentschap Ondernemen (AO). In het kader van ondernemingsplanwedstrijd (OPW) Vlaanderen, dé officiële ondernemingsplanwedstrijd.
Dorine Pluimers Greetje de Kleuver
WERKPLAATS KANSRIJK PLATTELAND SAMEN AAN HET WERK VOOR EEN DUURZAAM EN KANSRIJK PLATTELAND.
Marketing H.2 Marketingbeleid.
Opbouw ISS Vanaf tot ‘Klein maar fijn’,
01/09 1 ste schooldag! 06/09 Info-avond 10/09 Parochiefeesten 11/09 Parochiefeesten 24/09 Veldloop.
Afvalcongres 1 Toetsingskader selectieve inzamelingen Zin of onzin van selectief inzamelen.
Marketing presentatie
Innovatief Aanbesteden: DE VLAAMSE OVERHEID ALS ACTIEVE INNOVATOR Kenniscentrum Innovatief Aanbesteden Christophe Veys – Peter Thevissen 28 juli 2014.
Presentatie VSC,De toekomst van de technische arbeidsmarkt IV, Dossier Duyvis, 19 maart 2013 p. 01/12 Dossier Duyvis Best practice.
Comtell B.V. Welkom Inleiding
Uitgeverij en boekhandel: actuele vraagstukken Keuzevak IBW 2010−2011 « Introductie tot het boekenvak »
[passende afbeelding]
JAVI is een jeugdorganisatie die onafhankelijk en pluralistische internettelevisie maakt met een focus op nieuws over jeugd, jeugdwerk en jeugdbeleid.
STIMULERINGSPROGRAMMA HET GROENE LEERTRAJECT KICK OFF
Dames (1e peleton) F-G-M rechts-om-keert (binnendoor) Heren (2e peleton) M-G-F links-om-keert (buitenom) Bij F met.
B C A E Carrousel We zijn nu met enen op de rechterhand. 1e pel. dames bij E volte ½ baan. 2e pel. Heren B naar E ½ grote volte. We zijn.
B C A E Carrousel De draaischijf. Bij E en B beginnen grote volte, openen en doorlaten. Na deze volte schuin naar de middenlijn en met drieën.
KUNNEN WIJ SUBSIDIE AANVRAGEN?
The Floor is Yours de beursvloer van HET Instrument 2010 wat er staat, wat er gebeurt Petra Kortenoeven Projectmanager beurzen & relatiebeheer.
Herbalife Outer Nutrition
The force WE GOT IT!.
Met taal versta je elkaar
Marketing College 13 Wat weten we nog?.
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
Markthal in Amersfoort
Duurzaamheid – energieneutraliteit
Welkom bij les 06 van de training Internet & Commercie.
Het Maastrichts Uitburo Een initiatief van het Theater aan het Vrijthof en de VVV Maastricht.
Gemeentestichting Den Haag Siebrand Wierda.
Informatiebijeenkomst omwonenden KEC Weert
Presentatie Dorpsraad 01 SFEER VAN HET DORP. 02 OMGEVIING presentatie Dorpsraad.
1410 voorlopig ontwerp Informatiebijeenkomst omwonenden KEC Weert VOORLOPIG ONTWERP 27 januari
Welkom les Internet & Commercie. Waarom Internet & Commercie Onderdeel van het leven Toekomstgericht Toepassingen bedrijfsleven Algemene kennis kan beter.
The Creative ones 3 concept ideeën David Kimpel Laura Prins
HR NETWERK 2015, EEN ANDERE AANPAK. Wat willen we bereiken ? HR netwerk ’15 2 Verdere versterking van het HR netwerk als spil – instrument rond.
TEAM VOODODO – CREATIVE MARKETING – 15 MEI 2014 PRESENTATIE CAMPAGNE ANALYSE ‘RAYMAN RAVING RABBIDS’ DAMLA ÇETIN, DENVER ASENCE, THOMAS VAN VEELEN & GIANNI.
Prestatiecontracten Rotterdam Ard den Outer / Gert Jan de Looze Stadsontwikkeling, Gemeente Rotterdam Oktober 2015.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
}. } Welkom Presentation: Transformatie van een mediabedrijf met data als grondstof PIM, 19 mei 2015 May 2015 Tim Klein
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Triggers wat bereik je er mee? 92 deelnemers kWh 25% gas € ,- 27% elektra m deelnemers € ,-
SOPHIE BREEMAN MARC DREU LENNARD LANTING JASPER MORS Bedwing het monster social media Aanpak voor mens en bedrijf Jeroen Bertrams.
Waarde creëren door samenwerking sociale en reguliere economie
Small Business Innovation Research
Sociale economie & welzijn
Duurzaamheidsweek klas 11
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Waarom wordt uw gemeente ook leeftijdsvriendelijk?
Bob D’hondt, Laura Van Endert & Alessandro Royens
Presentatie van: Logo van je bedrijf.
Transcript van de presentatie:

Leasen van comfort

3/09/2014pagina 02 I Probleemstelling Energie = emissies (CO2, fijn stof, …) Gezondheid = binnenklimaat vaak slechter dan buiten Producten = compatibiliteit - afval – materialenschaarste

3/09/2014pagina 03 I Probleemstelling Comfort is een combinatie van : T° + O2 + gedrag EN € Economische meerwaarde <> sociale en ecologische meerwaarde. Groen moet rendabel zijn.

3/09/2014pagina 04 I Uitdaging: Een service driven businessmodel opzetten dat comfort aanbiedt en financieel haalbaar is voor iedereen. Met als doel: -Daling van energieverbruik (o.a wegnemen van barrières en bereiken van doelgroepen die je normaal niet bereikt) -Stijging van kwaliteit van het binnenklimaat. -Daling van materialenverbruik.

3/09/2014pagina 05 I

3/09/2014pagina 06 I Onze doelgroep We richten ons op de renovatiemarkt/ de bestaande gebouwen

3/09/2014pagina 07 I Het consortium Greenforce open innovation map NV BBL Jaga NV Trekker en aanbrenger vna het Idee: Katja Craeghs

3/09/2014pagina 08 I Te beantwoorden vragen binnen het PG onderzoek? Hoe verloopt de socio-economische aanpak van dit project? Hoe kan het uitgerold worden over heel Vlaanderen? Hoe verloopt de communicatie? Een platform aanbieden voor de consument waar ze mekaar ontmoeten is erg belangrijk- hoe gaan we dat sturen? Community? Hoe gebeurt de marketing van deze dienst? Hoe gaan we het in de markt zetten?

3/09/2014pagina 09 I Vragen die opkomen?