Zakelijke applicaties TOP 3 - Charlotte Panis
Top 3 1. Dropbox 2. Evernote 3. Documents to go
* Eén plek voor al je spullen * Je creëert een plek in de cloud waar je al je bestanden kunt opslaan, en waar je bij kunt vanaf je laptop, desktop of smartphone * Ook kun je gedeelde mappen maken om in te werken met meerdere mensen vanaf meerdere computers * Tot 2 GB opslag is gratis, daarboven ga je betalen per maand: voor Pro 50 (50 GB opslag) 9,99 dollar, voor Pro 100 (100 GB opslag) 19,99 per maand * Dropbox igeschikt voor alle type bestanden
* Onmisbaar voor iedere Post-itchaoot * Deze tool archiveert overzichtelijk al je aantekeningen en synchroniseert ze met je computer * Een illustratie tijdens een vergadering op het whiteboard die je graag later even wilt terugzien, je neemt er een foto van en slaat hem op in Evernote * Je kan ook snel een notitie inspreken, terwijl je net de auto instapt
* Een variant op vooral Dropbox, toegesneden op het Microsoft Office pakket * De makers ondersteunen verschillende platformen, zoals BlackBerry, Palm OS, Windows Phone, iOS en Android * Eenmaal geïnstalleerd, kunt u uiteenlopende bestandsformaten openen en bewerken; Word, Excel, PowerPoint, tekst, rtf, html, afbeeldingen (zoals jpg, png, gif en tip) en pdf * PDF-bestanden kunt u overigens niet bewerken, u kunt ze alleen maar weergeven
- Einde - Charlotte Panis