Bereik mediabeslissers met de producten en diensten van Handboek Nederlandse Pers Mei 2006.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Campagne ‘Roken kan echt niet meer’ Roy Meerburg, projectleider RookvrijNL NCVGZ 4 april 2013.
Advertisements

sociale media: de nieuwe realiteit
Bereik de prospecten die uw mailing willen !. July Agendapunten Update Resultaten van de test-mailing 2005 Voorstelling van de nieuwe mailing.
Kennismakingsvergadering Standbeelden.be vzw Statua.
Inhoud presentatie Wat is glasvezel Waarom glasvezel Het aansluitgebied OnsBrabantNet De pakketten Aansluiting Vragen.
DEBAT MOBILITEIT & VERVOER Stedelijke Ouderen Commissie (SOC) 23 april 2014.
Bouwbeurs Wat is NBD-online? •NBD-online, de meest volledige en actuele kennisbank met product-, leveranciersgegevens en vakinformatie.
•2005 versus 2000 •PC panel: database met huishoudens •600 vrouwen, 100 mannen, jaar •De Nederlandse digitale vrouw in kaart brengen •Uitsplitsingen.
Branche-analyse Boekenbranche
Saleskit digitale mogelijkheden LINDA.. saleskit digitale mogelijkheden LINDA.
Aankoop van duurzame consumenten goederen: Hoe denkt de consument… Steven Van Belleghem Sr. Consultant InSites Consulting.
Kennismaking.
© Minister van Natuurlijke Hulpbronnen Canada 2001 – Inleiding voor Analyse van Schone Energieprojecten “Analyse van Schone Energieprojecten” is.
Voetbal International1 Nationale uitgeefdag 2011 Dick Holstein directeur/uitgever
Het Universitair Medisch Centrum Utrecht
NOA 2010 de Stentor. 2 NOA in vogelvlucht Het Nationaal Onderzoek Arbeidsmarkt (NOA) geeft antwoord op onder andere de volgende vragen: - hoe oriënteert.
Volkoren Wat (w)eet de consument?
Rijkswaterstaat 114 april 2009 MarktContactDag 2009 Landelijke Diensten Resultaten Eboard Podium 3.
Zlinger Media Interaction !. Zlinger Media Online concepten, creatie en executie Vergroot snel gratis je database Vergroot je omzet en winst Vergroot.
Hoofdstuk 5 Secundaire data, online databases en gestandaardiseerde informatiebronnen.
Presentatie Marktverkenning & Behoefteonderzoek Groep 2 Klas 2F.
Maakjijstraksnaam.nl Annemiek Kraaijvanger Manager Corporate Communicatie Reed Business
ClearSense the first choice in local search and advertising.
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven november Doelen Programma Dienstverlening aansluiten wensen en behoeften klant voldoen aan wettelijke eisen denken.
1 Social Media in de klas Film gebruik social media onderwijs 18 januari 2011.
PRODUCT PRESENTATIE FLIGHTDESK. Flightdesk is een nieuwe innovatief bureau Specifiek voor gebruikers van smartphones en tablets Het oogt luxe en dat is.
Bureau-informatie Alympus Personeelsadvies B.V.
Bureau informatie Alympus Personeelsadvies B.V. © Alympus.
Service Apotheek Farmaceutische zorg
De trend Duurzame verandering PRINT 2.0 Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TRENDHET CONCEPTHET BOEKPR.
Wouter Mennen & Paul van Ulft
De Hoge Kleij - Klanttevredenheidsonderzoek
1 Amsterdam, april 2005 Drs. Frits Spangenberg Rotary Extern imago.
CONNEXIE CONNECTIVITY GUIDE MEI opbouw Introductie Connexie Connectivity Guide (voorheen Jaarboek) Nieuwe concept Demo Additionele mogelijkheden.
IMAGO ZORG CONSUMENTEN 2013
Bijeenkomst EFD 29 OKTOBER 2014 LOGO KLANT OKTOBER 2014.
Inhoud Presentatie 1. Probleemstelling onderzoek 2. Wat is een search engine? 3. Geschiedenis van search engines 4. Hoe werkt een search engine? 5. Welke.
College 3 Consumentengedrag Nieuwe conservatieven
Onderzoek doen een methodische aanpak
AUTEURS drs. Marja Ruigrok Fernando McDougal MSc DATUM AMSTERDAM, Maart 2007 Een kwantitatief onderzoek naar het fenomeen webloggen in Nederland In samenwerking.
Kennismanagement & Sociale media
Internet Standaarden WG5 “ Examinations are formidable even to the best prepared, for the greatest fool may ask more than the wisest man can answer. ”
Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.
Hoofdstuk 8 Mediakeuze. Leerdoelen Beheersen van het proces om een mediastrategie te formuleren. Begrijpen welke rol mediaplanners en media-inkopers spelen.
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
1BaSWb-Eline Beernaert.  “Sociale media is een verzamelnaam voor online platforms waar door interactie en dialoog tussen gebruikers de inhoud wordt vormgegeven.”
Adviesrapport Rabobank Affiliate marketing
Ontwikkeling en uitvoer MOOC bij de Hanzehogeschool Groningen Workshop - Open en online onderwijs is meer dan MOOC's.
Welkom. Inspirerende omgeving Ruim 30 vooraanstaande bedrijven op het gebied van duurzame energie presenteren zich aan u in het Dubo Trade Centre. Uiteenlopende,
D E M O N S T R A T I E E D U C A T - B V O O R B A S I S E N S P E C I A A L O N D E R W I J S 2 Educat-B Compleet zoek- en uitleensysteem voor de schoolmediatheek.
© 2014 | pagina 1 van 8 5xbeter 28 oktober 2014 Utrecht Wiel Brand Bestuurder Metaal FNV Bondgenoten.
Improving Mental Health by Sharing Knowledge 'G' Een onderzoek naar GHB Tom Frijns, Tibor Brunt & Margriet van Laar.
Een blik in de toekomst TOP ICT 1 versus TOP ICT 2.
Printshop Services Online Copyshop, Printshop, Printen.
Get the Best Copyshop and Printshop Online. Internet Copyshop in Utrecht, Nederland is een gevestigde, individuele drukkerij. Zij zijn een van de beste.
Kia inkoper zoeken? Gebruikte Kia snel online verkocht. Kia verkopenKia verkopen site ikwilvanmijnKIAaf.nl.
De Lokale digiscan referentiekader
Magazines. Bron: NUV/GPT betaalde publiekstijdschriften telt Nederland. Ons land heeft daarmee een rijk en gesegmenteerd aanbod van titels
Mediagedrag van Millennials
Bevraging streekproducten
Bits & Bytes Magazine Media.
Doelgroep: producent van communicatiemiddelen
TERMINOLOGIE N W O Z LINKS VAN DE LEIDER WORDT UITGEKOMEN.
Bits & Bytes Magazine Media 2017.
April 2016.
Apeldoorn.nl vernieuwd live op 6 februari a.s.
Lokaal Bereiksonderzoek Contact April 2017 – November 2017
Richard West University of Georgia
VAN MAATSCHAPPELIJKE BETEKENIS
Lichen Planus Vereniging Nederland,
Transcript van de presentatie:

Bereik mediabeslissers met de producten en diensten van Handboek Nederlandse Pers Mei 2006

Media-adviseur van de media-adviseur Leidende informatiebron bij inkoopbeslissingen over media in Nederland –Print: 2 keer per jaar (april/oktober) met oplage exemplaren bij bureaus en adverteerders –Online: Dagelijks geactualiseerd toegankelijk voor gehele gebruikersgroep Database met ruim mediatitels Hoogste spontane bekendheid bij media- inkopers en adviseurs (98%) Meest geraadpleegde informatiebron bij mediaplanning

Bedrijfsactiviteit gebruiker Merendeel gebruikers is mediabeslisser of adviseur

Gebruiksdoel Handboek Meerdere opties mogelijk Handboek wordt nadrukkelijk gebruikt bij mediaselectie

Informatiebronnen bij mediaselectie Top 3 Handboek is met voorsprong de meest gebruikte informatiebron

Gebruiksfrequentie Handboek Hoge gebruiksfrequentie illustreert sterke positie bij kernbeslissers

Online gebruik Handboek Intensief online-gebruik bevestigt rol bij mediabeslissingen

Tevredenheid gebruikers 8,2 Gebruikers geven producten van Handboek Nederlandse Pers een hoog rapportcijfer

Samenvattend Handboek Nederlandse Pers producten zijn de leidende informatiebron bij inkoopbeslissingen over media in Nederland Media-inkopers en adviseurs gebruiken de print en de online versie zeer frequent en beschouwen het Handboek als de beste informatiebron Media-inkopers beschouwen de mediadatabase van het Handboek als onmisbaar hulpmiddel bij het maken van mediaplannen