CENTRU M ? GLASHELDER? ONLINE? UNIVERS UM? MULTIMEDIALE? COMMUNICATIE?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoe ga je om met LinkedIn?
Advertisements

Ebook Library – Eenvoudig zoeken. In deze demo EBL Eenvoudig zoeken: •Snel zoeken •Browsen op categorie of onderwerp •Volledige tekst doorzoeken NB: EBL.
Workshop ter voorbereiding van de 2 e Beursvloer IJmond Noord 15 november 2012.
Wat doe je allemaal op facebook?. VRIENDEN... aanbevelen terugvinden opsporen uitnodigen.
Gyor, Joyce, Sherida, Michael & StephanCMD1C. Doelgroep Verdieping Iedereen is zeer actief op het internet Voor sommige is fotografie niet alleen een.
Lets Learn.  Wat is een elektronische leeromgeving ?  Website  Inloggen  Eigen werk staat klaar  Computerwerk  Wordt nagekeken.  Mediatheek  Agenda.
Henk te Ronde ICT coördinator CSV. Inleiding  Onderwijs concept “Levensecht leren” Meer zelfwerkzaamheid minder doceren Samenwerken van leerlingen Combinatie.
Mindmap De kinderen hebben eerst per groepje een digitale mindmap op het bord gemaakt om uit te zoeken wat ze al wisten en waar ze moesten gaan zoeken.
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
Voorjaarscampagne eTwinning Meld u aan op het Bureaublad.
Organisatie cursus. WELKE opdrachten maken? WELKE opdrachten maken? HOE die opdrachten maken? HOE die opdrachten maken? Hoe worden de PUNTEN verdeeld?
OPDRACHTEN VISUELE COMMUNICATIE 2011/2012 Visuele Communicatie college 1.
Naam van de Auteur 7 januari 2008 Voorwaarden voor succesvol gebruik van de ELO H-P Köhler
Grammar Chapter 1 Grammar Chapter 1 Who en What met een voorzetsel.
-140 tekens berichten sturen -Je deelt deze berichten met je volgers -Deze berichten heten een ‘Tweet’ -Volgers zijn twitteraars die zich hebben aangemeld.
Rotary in Nederland LinkedIn Group Wat is het ? Wat kan ik ermee ? Hoe meld ik me aan ?
7 januari 2009 Enquête resultaten Door Paul Koole.
Social media.
Wat kan Linkedin doen voor jou? Peter Lakeman HvA Mens en Technologie.
Sjabloon Opdracht 2 Naam: Klas:. Plaats hier de foto Naam: Voornaam: Functie: Geboren op: Geboren te: Overleden op: Overleden te:
Qompas ProfielKeuze De online gids voor profielkeuze en loopbaanoriëntatie Informatieavond voor ouders.
Compositie Opdracht 3.
Proefwerken en s.o.’s voor Kurzweil leerlingen
Een online werk- en leeromgeving voor uw kind.
Presentatie Website Oldtimer Caravan Club
Ik zie… Ik zie… wat jij niet ziet
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 5 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Kennis op peil – nieuwe media voor medewerkers en klanten Bianca Kramer Kees Hopstaken.
Instructie systeem: organisatiedeel Klik op button ‘aanmelden organisatie' op
GOOGLE & YOUTUBE MADE BY MARC VLENDRÉ Z1D
Gyor, Joyce, Sherida, Michael & StephanCMD1C. Het Concept Een on- en offline community voor de fotografen van Pieter de Hoochweg. Deze community zal “Photogeniek”
SLB FLP FLP-2 SLB “Wat gaan we doen”  8 klassikale SLB lessen  1 individueel voortgangsgesprek  Groepsbijeenkomsten  Hoe is afgelopen.
Uw eigen App Communiceer via uw website de App aan al relaties. Uw klanten beschikken altijd (ook offline) over uw en andere geregistreerde gegevens.
Being There - 1 KERN: Sociale Media zijn kennisbronnen voor de Sociale Beroepspraktijk Social Work en Sociale Media matchen!
#kennisdelen | #samenwerken | #durftevragen
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Niets is wat het lijkt.
Major Leerdoelen - Onderzoek Maya en 3D * Boek en internet - Uitwerking onderbouwen * Verslagen - Maya 3D * 3 Tutorials - Combinatie maken.
Onze school is zich ervan bewust dat sociale media een onlosmakelijk onderdeel zijn van de huidige samenleving en de leefomgeving van haar leerlingen,
Het online loket van gemeente Bergen De Sanderij, Schoorl Lynn Noppen & Britt Noppen.
Sessie 4: Opdrachten krijgen met 1. Wat gaan we doen? #lift Aan de slag met Twitter Oefening Geavanceeerd gebruik Twitter succesvol toepassen Toelichting.
Aan de slag met haarlemmermeervoorelkaar.nl een praktische handleiding Stap 1. Aanmelden Ga naar
 ‘Hoe maak ik een goed filmpje?’ En hoe kan ik hem gebruiken?
Online Muziekschool New Media Skills 15 sep 2009 Jeroen Bouman.
Bijeenkomst 4.  Toepassen van Directe Instructie in een deelles.  Toepassen van het ABCD-model in het logboek.  Digitale interactie in de praktijk.
3 categorieën: Vraag Klacht Huismeester Contactpagina Op de contact pagina staat een formulier dat ingevuld kan worden. Dit formulier.
Hernieuwde kennismaking in vogelvlucht. Registratie.
Sociaal Maatschappelijke Dimensie – 1.3 Verschillende culturen
Operationeel plan DIMAGINI
Presentatie EduCheck SOML
Qompas ProfielKeuze De online gids voor profielkeuze en loopbaanoriëntatie Informatieavond voor ouders.
Welkom bij GO.
Welkom bij GO MEI 2016.
Sociale media.
‘Mobile Guidelines’ DO’s
Van Opdracht tot Website
Over de opdrachtgever.
Bussines Model Innovator
Welkom in deze kerkdienst
Inspelen op Innovaties
LinkedIn Wat moet ik ermee?.
Klassiekers Vwo 2 – project periode 4.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Basisstof 2 In je vrije tijd.
Social media Wat deel je wel en niet?.

Leden VC Tesla Lint Twizzit is een bron van informatie!
Informatieavond voor ouders
Transcript van de presentatie:

CENTRU M ? GLASHELDER? ONLINE?

UNIVERS UM? MULTIMEDIALE? COMMUNICATIE?

THUISPLANEET Profiel Lessenrooster Berichten Opdrachten Deadlines

PROFIELEN Visitekaartje Portfolio Contact

MEDIA Mediatheek Solo’s/Eindwerken Klassiekers Voorbeelden Tutorials

CURSUS Per vak Lesmateriaal Contactpagina Opdrachten

ZOEKER Zoekertjes Plaatsen Lezen Shoutbox

Planeet Zoeker IK ZOEK IK KAN Cameramensen SHOUT

IK ZOEK Cameramensen DIT ZIJN ONZE GEREGISTREERDE CAMERAMENSEN Filip Klutskes Arnaud Huppeldepup Guy Camera Cois Fellen IS DIT NIET WAT JE ZOEKT? PLAATS HIER EEN ZOEKERTJE: Planeet Zoeker