Exposantentool Handleiding
Stap 1: Start ! Ga naar de link die u via ontving van Sylvie Buydaert. Login met uw: Gebruikersnaam Wachtwoord
Stap 2: Welkom Indien u voor de eerste keer een bestelling plaatst, klik dan op “Gegevens aanpassen”
Stap 2: Welkom Hebt u al een bestelling geplaatst, klik dan meteen op “Start” om een volgende bestelling te plaatsen.
Stap 3 - Uw gegevens Controleer uw gegevens Bevestig met “Opslaan” Klik op de vraagtekentjes indien u meer informatie wenst.
Klik hier om uw vooraf opgeladen gegevens te tonen (enkel van toepassing wanneer u een eerste keer inlogt). Pas uw gegevens aan indien nodig. Ontvang een telkens iemand, die door u werd uitgenodigd, zich registreert. Vink het vakje aan indien u dit wenst. ❶ ❷
Vul zeker uw naam en voornaam in. Deze gegevens worden onderaan uw begeleidende brief of gepersonaliseerd. Klik eerst op “Browse” om uw logo op te laden (enkel jpeg, png of gif bestanden). Klik daarna op “Opladen” Sla uw gegevens op ❸ ❶ ❷
Stap 4 - Uw bestellingen Automatische stap na opslaan gegevens Bestellen van uitnodigingen
Stap 4 - Uw bestellingen Geef een omschrijving voor uw bestelling. Zo kunt u later makkelijk uw bestellingen in het overzicht raadplegen. Kies de door u gewenste kaart. Wenst u meerdere types kaarten, plaats dan meerdere bestellingen. ❶ ❷
Stap 4 - Uw bestellingen Kies de gewenste leveringswijze: u hebt verschillende mogelijkheden
Stap 4 - Uw bestellingen Preview enkel te bekijken na het kiezen van uw leveringswijze.
Optie 1 – Gedrukte uitnodiging (centraal geleverd) Geef het aantal gewenste uitnodigingen in. Opgelet: het aantal is beperkt om exclusiviteit te behouden (zie info van uw beursorganisator).
Duid op de kalender aan wanneer u de kaarten wenst te ontvangen. De verzenddatum is steeds een maandag. Optie 1 – Gedrukte uitnodiging (centraal geleverd)
Klik op “Preview” om een voorbeeld van uw logo en personalisatie op uw type uitnodiging. Optie 1 – Gedrukte uitnodiging (centraal geleverd)
Deze preview is een indicatie van de te verwachten finale lay-out. Deze kan lichtjes verschillen van de uiteindelijke lay-out. Uw logo zal correct geschaald op de uitnodiging worden gedrukt.
Klik op “Bestellen” om uw bestelling af te ronden. Optie 1 – Gedrukte uitnodiging (centraal geleverd)
Duid op de kalender aan wanneer u de kaarten naar uw klanten wenst te versturen. De verzenddatum is steeds een maandag. Optie 2 – Gedrukte uitnodiging (direct naar klant)
Selecteer via “Browse” het door u gewenste klantenbestand en klik op “Opladen”. Belangrijk! Artexis Benelux heeft geen toegang tot uw klantenbestanden. Deze bestanden worden strikt vertrouwelijk behandeld. Optie 2 – Gedrukte uitnodiging (direct naar klant)
Tips: voorbereiding opladen klantenbestand Bestand moet een Excel of CSV zijn Verplichte velden zijn: naam - taal – straat – nummer – postcode – gemeente – land Opteer voor kolomtitels
Optie 2 – Gedrukte uitnodiging (direct naar klant) Bestand met hoofding = uw bestand begint met een kolomtitel. Opgelet: als uw bestand data heeft in de eerste rij en deze optie is aangevinkt dan gaat deze data verloren. Selecteer voor dergelijke bestanden de optie: “Mijn bestand heeft geen hoofding”.
Link uw klanten- bestand (kolom 1) met de standaard bestandsindeling (kolom 2). Nederlands en Frans bestand apart opladen. Per bestand maximum records. Optie 2 – Gedrukte uitnodiging (direct naar klant)
Controleer de bestandsindeling en klik “Wijzig indeling” indien u een fout opmerkt. Klik “Bestellen” om bestelling te bevestigen. ❸ ❶ Klik “Preview” om een voorbeeld van uw logo en personalisatie op uw type uitnodiging te zien. ❷
Deze preview is een indicatie van de te verwachten finale lay-out. Deze kan lichtjes verschillen van de uiteindelijke lay-out. Uw logo zal correct geschaald op de uitnodiging worden gedrukt. Personalisatie op basis van uw gegevens en klantenbestand. Gepersonaliseerd volgens uw klantenbestand
Duid op de kalender aan wanneer (en welk tijdstip) u de naar uw klanten wenst te versturen. Optie 3 – uitnodiging (direct naar klant)
Selecteer via “Browse” het door u gewenste klantenbestand en klik op “Opladen”. Belangrijk! Artexis Benelux heeft geen toegang tot uw klantenbestanden. Deze bestanden worden strikt vertrouwelijk behandeld. Optie 3 – uitnodiging (direct naar klant)
Tips: voorbereiding opladen klantenbestand Bestand moet een Excel of CSV zijn Verplichte velden zijn: naam - taal – Opteer voor kolomtitels Optie 3 – uitnodiging (direct naar klant)
Bestand met hoofding = uw bestand begint met een kolomtitel. Opgelet: als uw bestand data heeft in de eerste rij en deze optie is aangevinkt dan gaat deze data verloren. Selecteer voor dergelijke bestanden de optie: “Mijn bestand heeft geen hoofding”. Optie 3 – uitnodiging (direct naar klant)
Link uw klanten- bestand (kolom 1) met de standaard bestandsindeling (kolom 2). Nederlands en Frans bestand apart opladen. Per bestand maximum records. Optie 3 – uitnodiging (direct naar klant)
Klik “Preview” om een voorbeeld van uw logo en personalisatie op uw type uitnodiging te zien. Controleer de bestandsindeling en klik “Wijzig indeling” indien u een fout opmerkt. Klik “Bestellen” om bestelling te bevestigen. Optie 3 – uitnodiging (direct naar klant) ❶ ❷ ❸
Deze preview is een indicatie van de te verwachten finale lay-out. Deze kan lichtjes verschillen van de uiteindelijke lay-out.
U ontvangt één pdf met daarin een code. U kunt deze pdf via naar uw klanten versturen. Optie 4 – pdf (door u te verdelen)
Klik “Bestellen” om bestelling te bevestigen. U ontvangt binnen enkele minuten een met daarin de pdf. Een “Preview” van de pdf is beschikbaar.