 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Social Media Strategy Model
Advertisements

De kansen én valkuilen van nieuwe media
Heerlijk Wonen marketing
Social media, een introductie. 70% van de Nederlandse kinderen tussen negen en twaalf jaar heeft minimaal één persoonlijke pagina op een social netwerksite.
Communicatie door de NVVN: meer digitaal Eenvoudiger, meer informatie, meer toegang, meer verbinding, beter bereikbaar Paula Harte, 27 maart 2014.
SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Sponsorwerving Schoolprojecten.
Billboard.com Wat zijn de trends op de website
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Marnix Suilen – Niek Giesen – Noes Aaltink – Ties Liedekerken
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Social media als kwaliteitsinstrument voor de eerstelijn: ‘Verbeterjezorg’ November 2012 Olof-Jan Smits Voorzitter Stichting XS2CARE.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Kent u ze ook? Die eigenlijk passé vinden ? Via de PC? Houd toch op! Die zich niet kunnen wegrukken van hun mobiel..... De generatie.
Social Media (Wat is dat & Wat kan de kerk daar mee?)
Strategie Social Media.  Waarom iets met Social Media gaan doen?  Waarom is het belangrijk eerst een strategie te ontwikkelen?  Schakel een deskundige.
Nieuw relatiemanagement, SCRM
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
Nieuw relatiemanagement / scrm
Taak 5a: CRM vs. SCRM Tina Tavernier 3 OFM (AL). Infografiek In welke mate verschilt 'traditionele CRM' van 'SCRM' indien we kijken naar de domeinen van.
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
Woensdagochtend presentaties 2012/2013 Woensdag 17 oktober 2012 Overzicht Sociale Media.
1 Social Media in de klas Film gebruik social media onderwijs 18 januari 2011.
Werkgroep Communicatie Jaarvergadering 24 mei 2014.
Online Media Plan LOHC Nieuwe media commissie
De generatie Y De nieuwe generatie, nu tussen de 20 en de 30 99% is online… Kent u ze ook?
Wouter Mennen & Paul van Ulft
(social) media monitoring bij De Nederlandsche Bank
Social Media Audit. Deel 3 Concurrenten – XXXLutz Group.
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
Social Media Fleur van Scharenburg 1. Opzet voor vanavond Snelcursus Social Media Social Media gebruiken 2.
Door Oscar & Jochem Door Oscar & Jochem.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
ARTIEST 2.0. ATIESTEN Pete Philly Dennie Christian MC Biggah.
Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.
Hoofdstuk B. Whatsapp Voorwaarden: Beveiligd Heel nuttig Categorie: Sociaal netwerken App Stores: App store: Apple Play store: Android Het gebruiken van.
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
Facebook Hoe facebook te gebruiken?. Tot nu toe Hebben een bedrijfspagina Deze slaat nog niet echt aan Mensen komen niet naar onze facebookpagina toe.
Spaar ze allemaal, want jou sparen ze niet! Mike Wolffgramm & Jesse Holle Klas: Blauw.
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Social Media 1 maart 2011 Vissen in je netwerkvijver.
Training voorbeeld voor
Robin Uters Digitale trends & Social Media. Muziek Robin Uters.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Social media.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
WAT HEB IK AL? -Logo -Mijn eigen website - Daan Wolfs Music - Facebook pagina (zowel privé als zakelijk) - Facebook prive - Facebook zakelijk -LinkedIn.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
Ara & Social Media.... Debriefing Probleemstelling 1.Hoe zou social media effectief ingezet kunnen worden voor ARA als merk? 2.Welke netwerken zijn voor.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
Operationeel plan DIMAGINI
Sociale media inzetten
Social Media & Sport Deel I
Op social media. op social media volgers volgers +/- 700 volgers volgers.
Onderzoek in Apps.
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Transcript van de presentatie:

 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube

 Facebook & Hyves worden niet actief bijgehouden  LinkedIn wordt alleen ingezet voor medewerkers  Twitter wordt zeer actief gebruikt. Vacatures, Acties, interactie met klanten en foto’s  OAD heeft een eigen Youtube kanaal met daarop video’s van huidige acties en reclame video’s.

 De informatie die ze offline communiceren komt overeen met de informatie online. Acties worden gecommuniceerd in kranten, brochures en op de reisbureaus.

 Op de hoofdpagina is er niks te vinden van het gebruik van Social Media. Dit is jammer, want op Twitter en Youtube zijn ze erg actief.  De informatie van de acties op Twitter en Youtube komen overeen met wat er staat op de hoofdpagina