Social Media Door Dyonne en Yanthe

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
Advertisements

Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Veilig Internet Volgende
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Marnix Suilen – Niek Giesen – Noes Aaltink – Ties Liedekerken
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
Wij horen altijd “de vrouwen-regels"
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
De kracht van MySolution
Op naar je ideale baan. wat wilde je later worden? even voorstellen Erno Mijland 2008.
- - - Social Media.
Presentatie nieuwe media
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
Hoe kan het jou veranderen?
Paragraaf 3+4. Hoe kan het dat je besluit een nieuwe telefoon te kopen?  De mening van vrienden en familie  De eigen smaak en leeftijd  De financiële.
Toegepaste scenario, wat te doen TAIDA Tracking Analysing Imaging Deciding Acting De controle handelingen voor het schrijven van een goed scenario.
Taak 5a: CRM vs. SCRM Tina Tavernier 3 OFM (AL). Infografiek In welke mate verschilt 'traditionele CRM' van 'SCRM' indien we kijken naar de domeinen van.
PRESENTATIE: IRIS KUSTER EN MARTE TRA DATUM: 22 OKTOBER 2009 Wat Zou Google Doen?
Huil niet om iemand, die niet om jou zou huilen.
Hoofdstuk 16 Reclame en public relations.
Social media versterkt eigen kracht ouders! Astrid van Lieshout.
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
Social Media.
Social media.
Social media Gemaakt door: Hassie en Sanne. 1.De rol van social media in marketing & internetstrategie De rol van social media in marketing & internetstrategie.
Beelden van teambuilding
SOCIALMEDIA X. TOPIC 1 SOCIALMEDIA X SocialMedia Mening ? X.
Wouter Mennen & Paul van Ulft
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Door Oscar & Jochem Door Oscar & Jochem.
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
Kennismanagement & Sociale media
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
Made by: BadBoysBroekhin
Ouderavond Social Media Basisschool De Meerhoef
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
OMAR EZZAT SHALAAN & SALAHEddine aithakki
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
Steven van Belleghem. - Inspirator bij B-Conversational - Frequente spreker op congressen en binnen bedrijven. - Business coach en geeft advies omtrent.
Wat willen werkgevers? Uitdagingen voor het onderwijs Rolf van der Velden Research Centre for Education and the Labour Market.
OPDRACHT B. ING BANKIEREN APP Omschrijving: Altijd en overal uw particuliere en uw zakelijke bankzaken regelen via uw mobiel of tablet. Download deze.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Iedereen gebruikt social media.
ThemaTeam Bijeenkomst?
Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.
Social media.
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
SOCIAL MEDIA De rol van social media in marketing & internetstrategie
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Jongeren en de digitale wereld. Halt Halt levert een bijdrage aan het voorkomen en bestrijden van jeugdcriminaliteit door middel van: De Halt-straf. Voorlichtingen.
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
Onze school is zich ervan bewust dat sociale media een onlosmakelijk onderdeel zijn van de huidige samenleving en de leefomgeving van haar leerlingen,
Waarom? Iedereen heeft sterke en zwakke punten. Met je sterke punten kun je heel ver komen en het is dan ook van belang om deze in te zetten.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Copyright 2008 – Morningstar Systems – All rights reserved 1.
SOPHIE BREEMAN MARC DREU LENNARD LANTING JASPER MORS Bedwing het monster social media Aanpak voor mens en bedrijf Jeroen Bertrams.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Presentatie ZMC Door Daniël Seton – 1D. Doelstelling Met deze presentatie wil ik het publiek de kracht van het social media laten zien.
Willem van Oranje Margaretha van Parma Filips II Hertog van Alva Willem van Oranje Margaretha van Parma.
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Social media Namen: Leigh Cairo & Savannah Esajas Klas: 4FD
Onderzoek in Apps.
Presenteren van gegevens
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Presentatie ZMC Door Daniël Seton – 1D.
Social media Door: Eloise Post Docent: E. Louisse
Sociale media Door liam van den ende.
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
Transcript van de presentatie:

Social Media Door Dyonne en Yanthe

De rol van social media in marketing & internetstrategie: Met behulp van social media kunnen bedrijven reclame maken bij alle doelgroepen. Tegenwoordig heeft bijna iedereen wel een account op minstens één social media netwerk. Nieuwe bedrijven kunnen hierdoor ook makkelijker van start gaan. Tevens kunnen bedrijven de mening van klanten over hun producten zien via social media, hierdoor weten ze ook beter wat mensen willen en niet willen, en wat ze moeten veranderen aan hun producten.

De sterke kanten van social media: Via social media kan je relaties onderhouden en nieuwe relaties aangaan. Je kan makkelijk en snel communiceren. Meningen kunnen makkelijk gedeeld worden met de wereld. Je bent altijd op de hoogte van het nieuws. Je kan je kennis verrijken met de informatie die op sites staat. Bedrijven kunnen reclame maken.

De zwakke kanten van social media: Mensen communiceren minder in het echt. Negatieve dingen verspreiden makkelijker en staan meer in de ‘spotlight’. De betrouwbaarheid van informatie kan onzeker zijn. Mensen kunnen zich voordoen als iemand anders. Alles wat je op social media plaatst gaat nooit meer écht weg.