Battle of the radio’s. Vergelijking 18-09-12Jeffrey van den Wildenberg - CO1B2 - Aanbod - Doelgroep - Variatie - Onderscheid / uniek.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
3 voor 12 Succesfactoren. • Interessante nieuwsfeiten • Alle muziek in één oogopslag • Social media.
Advertisements

Op zoek naar emotie Gemaakt door: Chantal en Carlijn.
Branche: music.
Een beknopte SWOT S = Strengt W= Weakness O= Oppurtunities T= Threats.
Effect I-Pod op radio luisteren. Effect I-Pod op radio I-POD’s en Podcasting hot topic MP3 spelers zijn populair en worden steeds vaker geintegreerd in.
Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
Welkom op de Informatieavond Paschalisschool Schooljaar Groep 8B – 3 september 2013 Informatieavond Paschalisschool groep 8B.
GMP ‘Is er wat veranderd?’
Binnen het vak ‘Kunst’ (CKV2,3) dat bestaan uit
NS biedt “Slimme Tijd”! Conceptpresentatie: Willeke van Wijk.
T1. Wat is biologie? B1. Levend – dood - levenloos
EP ‘’Statue’’ Recensie.  Half Limburgs, Half Vlaams  8 bandleden, allemaal 20-ers  Postrock> Instrumentale muziek  Uitgekozen van 3 voor 12, geheel.
T7. Bloemen, vruchten, zaden.
T6. Erfelijkheid en evolutie
2D/E. T5: Stevigheid en beweging.
Karin van Gorp (ZonMw) Yvonne Benard (ZonMw)
The Moon is Big Rats on Rafts. Recensie over het album Recensie niet verkeerd, kwam overeen met eigen mening. Ik kon de band alleen van naam, niet van.
De geo basisboek Hoofdstuk 1.
Informatica Hoofdstuk 1 Basisvaardigheden
Welke terminologie wordt gehanteerd in welke kaders ?
Aventus Digitaal.
Thema 3: Erfelijkheid B1: Chromosomen.
Thema 5. Voortplanting B1. Je verandert....
HEO –CO1 ABP3 ABP3 OM HEO –CO1 ABP3 week 6 Strategisch handelen.
EMEG Lijst. Opdracht 1.. Inhoudsopgave What? Why? Wat is Musicfrom? Eerste indruk Wat is de succesfactor?
Henk de Kok Wouter van den Wildenberg Willem Heineke Congres Maatschappelijk Vastgoed Elba Media 17 april 2013 Zonder financiële sturing geen gemeentelijk.
Door:Liliane de Voogd Klas: CO1K Datum: 17 september 2012.
Door Mathijs van Zantvoort CE2C. Ik heb 15 maart 2013 de bands Lookapony en the Mad Trist gezien in PopEi in Eindhoven. Na afloop heb ik mijn eerste recensie.
Analyse door middel van methode “Tzonis en Steadman” Plan documentatie Neue Staatsgallerie Stuttgart HTS-schakelsemester Najaar 2005 Lindsey Hermans
Als vrijwilligerswerk bij mij in de wijk heb ik geholpen bij de organisatie van Woensel Westival. Een wijkfestival waar we alle bewoners van deze ontwikkelingswijk.
3VOOR12 Analyse. Pluspunten: Veel recent nieuws Professionele journalisten, ze schrijven recensies van hoog niveau en weten waar ze over praten Vele albums.
Denktankgroep Anne van den Berg.  ASPD (psychopathie) verklaren vanuit psychologisch ontwikkelingsmodel  Als verklarend model is gekozen.
What? Bezoek een festival van minimaal 5000 bezoekers en minimaal 3 podia. Why? Maak een beknopte SWOT en geef 3 adviezen.
Presentatie studiecoaching
BAVARIA ZO. FESTIVAL 22 september Wie? Wat? Waar?  Bavaria presenteert 1 e editie Zo. Festival 2012  Lieshout 22 september 2012  Meer dan 3000.
Omgevingsanalyse, doelgroepen, doelstelling, strategie, moodboard
Streetlab Campagne Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
Gert Brinkman Mark Tempelman Mei 2014
Bezoek Musicfrom.nl Breng de advertenties rondom in kaart.
BEZOEK DE WEBSITE MAAK EEN BEKNOPTE SWOT ANALYSE EN GEEF 3 ADVIEZEN.
Pleased to meet you… in Stadsbibliotheek Zottegem.
3voor12.nl.

Music Mijn verwachting.. Bij het woord Billboard dacht ik als eerst aan grote reclame borden met de beste artiesten / reclames erop. De hottest items.
Sitebezoek Laura Marling Wie is Laura marling? Engelse sing en songwriter Engelse sing en songwriter Folkscene Folkscene 3 albums, eerste.
Verband In Bijbel geen onderscheid tussen 'gewone' en 'bijzondere' verschijnselen van de Geest.
2C. T5: Stevigheid en beweging.
Muziek: op zoek naar emotie
Video opdracht Video maken met de smartphone
Stichting Beeldverhaal Nederland en de Stripdagen Haarlem Hoofdwacht Haarlem, 14 februari 2007 Bestuur Stichting Beeldverhaal Nederland en belangstellenden.
Nieuw relatiemanagement SCRM Nieuw relatiemanagement SCRM.
Voedingsstoffen.
ARTIEST 2.0. ATIESTEN Pete Philly Dennie Christian MC Biggah.
Het Maastrichts Uitburo Een initiatief van het Theater aan het Vrijthof en de VVV Maastricht.
Anouk van Dijk CO1C. Appelpop valt onder de categorie events. 3 podia: Het hoofdpodium Het brunottipodium Het McBlossompodium.
Karst Hoogsteen & Tim Joosten.  Werkgevers van bedrijven waar de medewerkers muziek luisteren die onbedoeld ook door de omgeving gehoord kan worden (bijvoorbeeld.
Branch Music.  Ga naar  Lees een recensie en reageer daar op  Mijn recensie: Album, Maskerade Fresku  Recensie geschreven.
Downloaden van muziek en films woensdag 26 maart 2014.
Tom Driessen, Tristan Melissen, Shauni Mulder, Joy Verstegen, Lisette Wiegers,
Wat zijn de verwachtingen van de doelgroep vooraf en in hoeverre zijn die uitgekomen?  Welke verwachtingen hadden de bezoekers?  Hoe goed heeft de organisatie.
Project ‘The medium is the message’
I skateboarden Hou vol. De aanhouder wint.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 4 Waar is het gat in de markt?
Vergelijking rechtstaat NL en VS
Marketing Noorderzon Performing Arts Festival Groningen Mark Hospers Presentatie 25 maart Assen.
Iris Koele Pieter Manager ? Dag Pieter, Mag ik je Pieter noemen? Maak het jezelf makkelijk, ga rustig zitten en…… geniet van deze klantbeleving… In deze.
E-boeken, en nu? DDD e-boeken 17 maart Geleerde lessen Technisch Collectie Betaalmodel Doelpubliek Praktijkontwikkeling.
Claire van Emmerik. Hoe zet je een stad op de kaart door middel van citymarketing? Deel 1  Het gebruik van citymarketing Deel 2  Dordrecht: Het citymarketingbeleid.
Centrum voor Duurzaamheid en Innovatie Provincie Antwerpen
Transcript van de presentatie:

Battle of the radio’s

Vergelijking Jeffrey van den Wildenberg - CO1B2 - Aanbod - Doelgroep - Variatie - Onderscheid / uniek

3voor Jeffrey van den Wildenberg - CO1B3 AanbodDoelgroep Albums Lokaal Nieuws Radio Festivals Luisterpaal Video DJsets “Liefhebbers van alternatieve muziek”, zo omschrijft Leonieke Daalder de doelgroep van 3VOOR12.

3voor Jeffrey van den Wildenberg - CO1B4 VariatieOnderscheid / uniek 1.Breed aanbod 2.Alternatieve muziek 3.Geen specifieke doelgroep Breed aanbod van muziek / video / nieuws

Musicfrom.nl Jeffrey van den Wildenberg - CO1B5 AanbodDoelgroep Nieuws (Magazine) Releases Artiesten Concertagenda Muziek Luisteren Muzikantenbank Rustige / alternatieve muziek

Musicfrom.nl Jeffrey van den Wildenberg - CO1B6 VariatieOnderscheid / uniek Varriërende muziek / breed aanbod Luisteren wat je zelf wil Muzikantenbank

Overeenkomsten Jeffrey van den Wildenberg - CO1B7