DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]0826443  May Bui0819878  Dineke Delst0821185  Maarten Förster0823575.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
sociale media: de nieuwe realiteit
Advertisements

Even voorstellen... Gertjan Zevenbergen Zuidland
Online strategie - Websites in 2012 Info dag - 15 Maart 2012.
Communicatieplan. Inhoud  Streeklift  Doelgroepen  Hoe gaan we het aanpakken?  Website ( concept )  Conclusie.
Experts/Blogs & Social Media Reed Business 29 augustus 2011 Alex Beishuizen.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Creatieve workshops om de Nederlandse taal te stimuleren bij jongeren
1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan vindbaarheid Doelgroep.
Marketingcommunicatiemix
Relatiegeschenken Maaike Hanoulle 6 OP 11.
I-did slow fashion. Debriefing I-did -> Duurzaam merk Webshop loopt niet zo lekker Klanten -> via workshops.
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
De Digitale Week 2013 Infomomenten De Digitale Week is een initiatief van LINC vzw.
Marketing & Communicatie Barry Jung & Alexander van der Mije.
Wat is Customer Relationship Management?
PRESENTATIE: IRIS KUSTER EN MARTE TRA DATUM: 22 OKTOBER 2009 Wat Zou Google Doen?
Project “Efteling Defense”
Marketing 1.1 Introductie 12 november Marketing Wat is marketing? Schrijf voor jezelf 5 kernwoorden op die te maken hebben met marketing.
Online Conferentie Nederland 8 oktober Welkom allemaal! Onderwerp: “Urban Culture”
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
God de Vader zendt Jezus
Positionering Transformationele positionering
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
KETELMANIA NAJAARSACTIE 1 oktober – 31 december 2014.
Inbound Marketing Plan
InleidingInleiding Internet… wat is dat ?. InleidingInleiding Internet… wat heb ik daarvoor nodig ? 1. Een computer (uiteraard) 2. Een modem Waarvoor.
Mobile Marketing. Wat is Mobile Marketing? Welke vormen zijn er? De toekomst... De doelgroep en het effect Wat zijn de wettelijke regels? De voor en nadelen...
Uit in Brabant Doel: stimulering cultuurparticipatie Initiatief van: Brabants Bureau voor Toerisme Provinciale Bibliotheekcentrale Omroep Brabant Provincie.
4. Online strategie Internet scorecard
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
TEAM TASTE Phillip Hannaart – Jesse Pesulima - Roy Osterholt - Jip van Zoest – Frans Jogchems – Anouck Steenken – Annieke den Boer.
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Marketing Strategie Lukas Vandecruys&Maxim Oeyen.
MAGNUSKERK RESULTATEN ENQUETE AANTAL VERSPREID IN ANLOO 150.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
2 Is alles waar? Groep 5 3 Wat doe jij op internet?
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
“Podium Cadeaukaart” Podium Cadeaukaart Ralf Moerman (traffic coördinator SPTC) Rikkert Kremer(operationeel directeur SPTC)
Marketing voor Starters GRONINGEN, 9 NOVEMBER 2011 Welkom! 1.
Hoofdstuk 18 Direct en online marketing: directe klantrelaties opbouwen.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Agenda Introductiefilm Presentatie Waarom kiezen voor glasvezel? Ons plan in Leudal Hoe ziet zo’n glasvezelnetwerk eruit? Wat zijn de kosten? Vragen.
Veilig Online. Wat als Facebook een dag niet werkte?
Clerkx Britt Knops Montilla Peeters Dimitri 1BM8Quintens Sofie.
Marketing Noorderzon Performing Arts Festival Groningen Mark Hospers Presentatie 25 maart Assen.
Voorkom deze bedreigingen voor jouw website. Je hebt de kenmerken kunnen zien. Ze zijn niet erg duidelijk, maar toch zijn ze duidelijk genoeg voor jouw.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Digitale marktplaats: Vitaliteitshuis
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Een goed product maken is niet genoeg …
Rolf Winter 30 maart
De twee cabarettheaters van Den Haag steken hun nek uit
Waarom deze Nieuwsbrief?
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
Prijssystematiek versie 9.3
Marketing Week 5 Het promotieplan Les 1.
Project display Julia obdeijn mtd1a4.
Welkom! Kennisbijeenkomst ‘Free publicity en social media’
BoekStart en vrijwilligers in de Bibliotheek
Transcript van de presentatie:

DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster  Ronald Capelle INTRODUCTIE

DILIGENTIA |INTELLIGENTIA SLOGAN

DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Het creatief concept van theater Diligentia is gebaseerd op het associatieconcept. Een aantal factoren spelen hierin een belangrijke rol. Zo waarborgt het theater een chique uitstraling, maar beoogt het tevens een huiskamergevoel teweeg te brengen. De uitstraling kan de drempel tot bezoek beletten, maar door een goed concept wil Diligentia zich van hun gemoedelijke, familiaire kant laten zien. Hun diversiteit in aanbod speelt hierin een essentiële rol. Ook de lage prijzen begunstigen dit proces. Een andere ondersteuning en associatie doet zich online voor: de website. Dit medium gaat uiteraard gepaard met talrijke mogelijkheden. Hier valt nog veel zieltjes te winnen. Een andere orde is de educatieve houding van Diligentia. Door middel van een breed cultureel aanbod willen ze een cultuurportaal vormen en inhaken op de integratieontwikkelingen. Het gaat dus om een aantal waarden. CREATIEF CONCEPT

DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Internet  Twitter, Youtube, Hyves > Kan beter!  Website moet geoptimaliseerd worden Slecht te vinden op Google Direct Marketing  Bestaande klanten goed onderhouden  Adressen bestand verhogen  In theater flyeren tijdens de pauzes, voor en na de voorstelling PR  Lokale kranten, radio en tv Sales Promotion  Kortingen voor bezoekers voorbeeld: volgende keer 15% korting 2 e kaartje gratis  Geef je op en ontvang volgende keer 10% korting  Groepskorting MARKETINGCOMMUNICATIEMIX

DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Bedankt voor uw aandacht. SLOT