DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie Sebastian Schipper[c] May Bui Dineke Delst Maarten Förster Ronald Capelle INTRODUCTIE
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Binnen een jaar(2010) wil theater Diligentia haar naamsbekendheid verhogen met 20% onder de jongeren vanaf 18 Jaar. COMMUNICATIEDOELSTELLING
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Publiekgroep is op dit moment rond de 34 jaar. Diligentia wil meer naamsbekendheid en bezoekers hebben. Wij denken dat Diligentia hun communicatie doelstelling kan behalen door zich meer te richten om jongeren tussen de jaar. Dit is een groep die op dit moment een kleine deel van de bezoekers vormt. Interne publieksgroepen: 26 medewerkers Externe publieksgroepen: Klanten/bezoekers, Gemeente Den Haag(subsidies), buurtbewoners etc. Primaire doelgroep: De huidige doelgroep 34 jaar. Secundaire doelgroep: Jongeren tussen jaar en allochtonen. PUBLIEKS- EN DOELGROEPEN
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Communicatiedoelgroep vanaf 18 jaar Marketingdoelgroep Jonge ouders circa 34 jaar die graag nog een avondje uit gaan met vrienden/vriendinnen en na deze ervaring nogmaals dezelfde activiteit willen doen met hun ouders of kinderen; vandaar de keuze van 34 jaar. Intermediairs Hogeschool Den Haag, kinderscholen, uitgaanscentra en bedrijven Segmenteren van de jonge ouders Werkenden, kinderen bezitten die jonger zijn dan 12 jaar PUBLIEKS- EN DOELGROEPEN
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Geografisch Nederland, regio Den Haag Demografisch Werkende ouders, vanaf 22 jaar Socio- economisch Normaal gemiddeld inkomen, middelklasse Psychografisch Lifestyle; actief, humor en gezelligheid, bovendien niet te zuinig in uitgaven Gebruik/verbruik Relatief middelmatig tot veel koopgedrag Levenscyclus Samenwonend en kinderen PUBLIEKS- EN DOELGROEPEN
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Bedankt voor uw aandacht. SLOT