DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]0826443  May Bui0819878  Dineke Delst0821185  Maarten Förster0823575.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Viktor Wieme, Kimberly Camus, Kelsey Vermeulen
Advertisements

Veel boeren werken door na 65e
Wat is Creatifs? 2-jarige post HBO opleiding theater, bedrijf, film & tv. Begeleidt artiesten naar artistiek ondernemerschap en leidt hen op tot ideeënmakers.
“Vers is van vandaag en niet van gisteren!”
14 april 2008Symposium reisagenten You gotta move!
VERVOERSAFHANKELIJKHEID IN DE GEMEENTE MEDEMBLIK LISANNE KRAAKMAN | UNIVERSITEIT VAN AMSTERDAM | 11 MEI 2012.
Comité Gennep Vrienden van de Hartstichting Maart 2008.
Nima. Wel coach. Geen heilige. Wat is het doel van coaching? Leerlingen in het primair of voortgezet onderwijs worden gedurende het schooljaar gecoacht.
Loes Meijerink Bedrijfsleidster NMEC De Höfte.  Doelstelling NMEC De Höfte; ◦ Zowel kinderen als volwassenen bewust maken van de natuur en het milieu.
Lifestyle-bladen voor de vrouw
Je bent jong & je wilt wonen En als het even kan in Vianen.
Communicatiemanagement
WELKOM Vrijwilligersbijeenkomst De WENDE Programma  20.05: Waarom deze bijeenkomst  20.10: Samen vooruit -Huidige situatie & voorstellen -Waar.
 Deel 1: Introductie / presentatie  DVD  Presentatie enquête  Ervaringen gemeente  Pauze  Deel 2 Discussie in kleinere groepen  Discussies in lokalen.
BEWONERSVERENIGING GARSTKAMP Toekomst bestendig wonen
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Welkom 1.
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
Communicatie in de Aanval op Schooluitval
Schulden in Almere Stadwijkstudies ~ 2 november 2010
Kansen Voor Jongeren Voorlichtingsbijeenkomst 26 maart 2012.
BROEDERLIJK DELEN KOFFIESTOP Vrijdag 18 maart 2011.
Arteveldehogeschool Office management
Informatie Brede Buurtschool en Leer Kansen Profiel
UA – 11 mei Missie Stichting Lezen wil brede bevolkings- groepen het plezier en het nut van lezen laten ontdekken en beleven om zo hun persoonlijke.
De Grootste Fuif enquête van Brasschaat. De Grootste Fuifenquête Jeugdraad : opstart “werkgroep Fuiven” (eind 2004) Werkgroep Fuiven: Beoordeling fuif-en.
Angelique Declercq 17/01/1213/12/2011 INTERREG IV A 2 zeeën “SUCCES” Sustainable Uplifting Client Centred Employment Support.
Project Atilla starten met certifiëring van verworven competenties Infodag Europass - Vrijdag 26 november 2010 Vicky De Roo.
Een ontmoetingsplek voor mensen met kanker of een andere levensbedreigende ziekte, hun naasten en mantelzorgers.
Basisboek marketingcommunicatie
- 1. Waar wordt u, als u naar onze jeugd en ons jeugdwerk kijkt, nu echt blij van ? Gesprekken met jongeren Samen dingen doen Veel kinderen naar de tienerdienst.
WerkGevers Service Punt Zoetermeer Jolanda Kroon
Scheefwonen & Doorstroming
Steeds Vaardiger: Marketing&Communicatie VWC conferentie 7 oktober 2008.
Doe-Mee-Pas. Waarom? Kinderen doen mee Twee kwetsbare groepen in samenleving kans geven om deel te nemen aan sport en culturele activiteiten.
Ik ben Ulrike Seynaeve en ik ben 18 jaar oud. Op 18 november 1991 werd ik geboren te Torhout, maar al men hele leven lang woon ik te Lichtervelde. En.
Macedonië Out of area Mandy Groen in ‘t Wout & Lydia Vuijk.
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
Positionering Transformationele positionering
Marketingproject-communicatieplan
Hoe financier je projecten in de toekomst?
INTRODUCTIE. ONTSTAAN Zij vond haar oorsprong vanuit de behoefte van een toen nog klein aantal kwaliteitsmanagers om contact te leggen met vakgenoten.
Onthaal en service.
QUIZTIMEHerpen. Testvraag: Hoeveel inwoners heeft het dorpengebied Herpen op dit moment? 3600 inwoners 4600 inwoners 5600 inwoners.
Vrijwilligerscentrale Haarlem e.o.
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
Conferentie Werkgeversdienstverlening 6 maart 2015
3/23/2015 | 1 Healthwise Congres ‘Kwaliteit van Leven’ E-Health workshop - Eveline Hage Over de mogelijkheden van e-Health in ouderenwelzijn On?
Marketing College 8 Hoe zat het ook al weer?. Deze week Herhaling stof tot nu toe Aanvullen “Test je kennis” Vragen Antwoorden “Test je kennis”
JONGEREN SAMEN IN ACTIE !!! Voor (mensen in) hun eigen omgeving! Daar doe je graag aan mee!
Project presentatie 1. Even voorstellen - Niek Storm - Manoli Tsigonakis - Kevin de Groot - Boudewijn de Jong.
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
Arbeidsmarkt Is een verzamelnaam voor diverse plekken waar werkzoekenden en werkgevers elkaar ontmoeten. BvB 2014.
De klant was koningin…?. Wat gaan we doen? Kort voorstelrondje De klant is / was koningin Stukje Utrechtse geschiedenis Plus Tarief Donateurs / vrienden.
Samenwerkingen festivals & ondernemers >> Inzichten vanuit onderzoek.
Introductieavond voor bestuursleden Beleidsvorming binnen een Scoutinggroep.
VETC - Voorlichting in Eigen Taal en Cultuur Drs. Robin Kaplan Medewerker Gezondheidsbevordering - VETC Kennis & Expertise Centrum (KEC)
Zaterdag 21 november 2015 Niet-leden als vrijwilligers, Een uitdaging NTB congres zaterdag 21 november 2015.
ELRC Workshop in Den Haag, Nederland, Kunt U Bijdragen? 1.
Ouderraad laat van zich horen!.
De twee cabarettheaters van Den Haag steken hun nek uit
Ouderinitiatief Wonen in Goirle
Marktsegmentatie en positionering
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Communicatie CAR Tonté Chow – Dienst Communicatie Voorstelling:
Kinderzwerfboek wil kinderen laten lezen
BoekStart en vrijwilligers in de Bibliotheek
Transcript van de presentatie:

DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster  Ronald Capelle INTRODUCTIE

DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Binnen een jaar(2010) wil theater Diligentia haar naamsbekendheid verhogen met 20% onder de jongeren vanaf 18 Jaar. COMMUNICATIEDOELSTELLING

DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Publiekgroep is op dit moment rond de 34 jaar. Diligentia wil meer naamsbekendheid en bezoekers hebben. Wij denken dat Diligentia hun communicatie doelstelling kan behalen door zich meer te richten om jongeren tussen de jaar. Dit is een groep die op dit moment een kleine deel van de bezoekers vormt. Interne publieksgroepen: 26 medewerkers Externe publieksgroepen: Klanten/bezoekers, Gemeente Den Haag(subsidies), buurtbewoners etc. Primaire doelgroep: De huidige doelgroep 34 jaar. Secundaire doelgroep: Jongeren tussen jaar en allochtonen. PUBLIEKS- EN DOELGROEPEN

DILIGENTIA |INTELLIGENTIA  Communicatiedoelgroep vanaf 18 jaar  Marketingdoelgroep Jonge ouders circa 34 jaar die graag nog een avondje uit gaan met vrienden/vriendinnen en na deze ervaring nogmaals dezelfde activiteit willen doen met hun ouders of kinderen; vandaar de keuze van 34 jaar.  Intermediairs Hogeschool Den Haag, kinderscholen, uitgaanscentra en bedrijven  Segmenteren van de jonge ouders Werkenden, kinderen bezitten die jonger zijn dan 12 jaar PUBLIEKS- EN DOELGROEPEN

DILIGENTIA |INTELLIGENTIA  Geografisch Nederland, regio Den Haag  Demografisch Werkende ouders, vanaf 22 jaar  Socio- economisch Normaal gemiddeld inkomen, middelklasse  Psychografisch Lifestyle; actief, humor en gezelligheid, bovendien niet te zuinig in uitgaven  Gebruik/verbruik Relatief middelmatig tot veel koopgedrag  Levenscyclus Samenwonend en kinderen PUBLIEKS- EN DOELGROEPEN

DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Bedankt voor uw aandacht. SLOT