Www.klantbeleving.nl Marco Gala 14 mei 2014.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Doorstromende loopbaanbegeleiding; hoe maken we er samen werk van?
Advertisements

Wilt u meer weten over Regelhulp.nl? Kijk op of stuur een naar
Regie in Eigen hand Hans van der Knijff 15 mei 2013.
STRAK/S FIT SUCCESVERHAAL S. BAUWENS ▪ Door me gepassioneerd op mijn hobby te hebben gestort, ben ik door het bier drinken in geen tijd.
∩ CCR Amsterdam Center for Career Research Paul Jansen Amsterdam Center for Career Research ( Vrije Universiteit Amsterdam i.s.m.
Emancipatie op internet in Nederland
Werkt dat wel? Het Nieuwe Werken.. Krijn Nagtzaam, consultant
Taekwondo is een zelfverdedigingssport waarbij veel aandacht gaat naar zelfbeheersing.
De klantreis van touch point naar journey Verschillende journeys 50% Van transacties zijn multichannel journeys Journeys correleren 30% sterker.
Wij stellen ons graag aan u voor!
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
Retail- & telecom (e-)marketing en communicatie specialist
Werk(ver)Delen NovaWork
Kamer van Koophandel Haaglanden
BERENSCHOT | VAN DOOREN ADVIES | CHARISTAR
De Utrechtse Servicenormen
Bedrijfsinformatie Arbo Maskelyn Bekijk de presentaties op Bent u op zoek naar een andere presentatie.
Feedback de sleutel tot teamontwikkeling
Alle kaarten op de bestuurstafel! Workshop Dataland congres 13 juni 2013 Marco van der Meij Jacqueline Meerkerk – Jacqueline Meerkerk Management (Pieter.
prestaties, plezier en passie.
Implementeren doe je samen
Doorbreekt de impasse “ontwikkeling vergt focus, moed en motivatie”   Dit is een presentatie van Transcend Advies & Coaching.
Klantgericht werken, Kanalen in balans
Uw eigen paaswens geprint op een vers ei
1 Masterclass Talentmanagement 22 september 2011.
Wereld Jamboree 2015.
- 1 - maandag 21 juli 2014 OPDIC | | OPDIC het fundament onder uw bedrijfsvoering.
Medezeggenschap vanaf 2015
jonghva Verbinden van jonge HvA-medewerkers
Competentiecatalogus Mechatronica
Marco Leeuwerink Politie Hollands Midden Openbaar of gesloten?
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 1: Wat is Google Analytics?
Workshop Kennisdelen Wilma Kossen 16 januari 2014.
Duurzame innovatie leiderschap en maatschappelijke legitimatie Inleiding door Leo Lenssen Boardroom 21 januari 2010.
Digitaal wedstrijdformulier junioren en senioren.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing CRM contentmanagement Website applicaties marketing.
Branche in Zicht Kantoorpresentatie Juli september Inhoud  Wat is Branche in Zicht (BiZ)?  Wat levert BiZ ons kantoor op?  Wat levert.
Branche in Zicht (BiZ) Kantoorpresentatie Maart
Toekomst – Welke kant gaat u op?. Klant i.p.v. patiënt/cliënt; Output financiering; Marktwerking; ……………………… Waarom.
Intramuraal, voeding, Pediatrie, pooler, ontkoppelen, vocht, helpende, Immunotherapie, verzorgende, hostmanship, bejegening, Arteriële trombose in.
Welkom bij Pyoen Specialisatie in strategie ontwikkeling en communicatieaanpak Verbindt organisatiebeleid en de communicatiestrategie Praktische vertaling.
Welkom!.
Boerhaaveplein. Van wie komt de vraag om een aanpassing van het plein?  Van buurtbewoners met kinderen  Van buurtkinderen  Van schoolkinderen  Van.
“Passend onderwijs op maat”
| Dé werving & selectie specialist voor de sport! Uw vacature, onze uitdaging!
Verdienmodel anno 2014 De gunst om de klant vraagt meer dan alleen het bieden van producten en diensten. Vanuit de visie van de klant leert de ervaring.
Dwaande met je bedrijf Ondernemersvaardigheden
Het nieuwe solliciteren:
Collandbijeenkomst 3 maart 2015 Math Creemers
Visie & Strategie.
NETWORK MARKETING. KOPER Aangebracht 1 ste level Aangebracht 2 e level Aangebracht 2 e level 3e level Aangebracht 2 e level Aangebracht 2 e level Aangebracht.

Beter en concreter 14 januari 2015 Duco Stadig. Leegstand in miljoen m2 Kantoren: 8 (2014; 17% van 50) Bedrijven: 2-4 (2014, schatting) Winkels: 2 (2014)
Pedagogische interventie PEP-poli
Extra coaching niveau 2 studenten ‘Hoe lastige klanten hun weg vinden op school.’ 29 januari 2015.
Customer Relationship Management (CRM) Strategie Systemen Presentatie MSC-Consultancy Prior Adviesgroep werkt samen met Ingrid E. Römer
In het publiek belang Hoe verder met de toekomst van accountants?
Gastvrij Apenheul Kick-off, Ilse de Krosse.
Major DesignThis! Daniel Eusebio Roque CMD 4A Internal Branding.
Het Rijk van Koning Klant
Ondernemend gedrag Hoofdstuk 2 Kan het ook beter? Signaleer mogelijkheden voor verandering.
Gebaseerd op o.a. Situationeel leiderschap volgens Hersey en Blanchard
Titel Hospitality experience. Klantreis Bij Hospitality zetten wij de klantbeleving centraal. Wij ondersteunen klanten in de optimale gastvrije klantreis.
Startbijeenkomst Veilige Publieke Taak Noord-Nederland Naar een nieuw evenwicht in de omgang met klanten die over de grens gaan Wanneer de klant van links.
Mobiliteitsbevordering vanuit medewerkerswens. Stelling Het is goed als medewerkers 10 jaar of langer in dezelfde functie blijven.
HOE OPTIMALISEER JE DE (B2B) CUSTOMER JOURNEY?
KAM – Integrale kwaliteitszorg
KAM – Integrale kwaliteitszorg
Transcript van de presentatie:

www.klantbeleving.nl Marco Gala 14 mei 2014

Wie is dat?

Marco Gala Wij begeleiden bedrijven in het realiseren van: onderscheidende gastvrijheid, een klantgedreven ‘mindset’ spraakmakende klantbelevingen. Meer info? - www.klantbeleving.nl - LinkedIn: marcogala

Passie

Zoeken naar latente behoefte

T. V. Waar ligt de lat? Klantgedrevenheid Pro-actief en Creatief Gedrag Klanttevredenheid Passief en Reactief Gedrag

Het begint met de juiste mindset Spullen weg- of rechtzetten Schoonmaken Bijvullen Inventariseren Invoeren

Andere MINDSET = Ander GEDRAG

T.V. momenten scoren

Creëer een klantgedreven cultuur TRAINING TRAINEN VAN MEDEWERKERS TRAINEN VAN LEIDINGGEVENDEN & COACHING KLANTBELEVING RAPPORTEN KLANTEN-ONDERZOEK

www.klantbeleving.nl

Bedankt voor uw aandacht Marco Gala Kantoor: 010-2223548 Mobiel: 06-10885977 E-mail: marco@b-e-s-t.nl LinkedIn: marcogala