Aandeelhouders vergadering 20 september 2010
Introductie Management Harold ReitsmaCEO Bassam Abdel AlimCFO Ivo Deumens Marketing Manager Mustafa Hawadleh Sales Manager
Missie Dutch Bikes wil kwalitatief hoogwaardige fietsen produceren, die bijdragen aan de verhoging van de levenskwaliteit.
Doelstellingen € winst tweede helft % marktaandeel tweede helft % Wereld dekking eerste helft 2008
Resultaten doelstelling 1
Resultaat doelstelling 2
Resultaten doelstelling 3 80% Wereld dekking 1 e helft 2008 Behaald Resultaat: 83.33% --> Landen waar Dutch Bikes fietsen verkoopt: Nederland, Australië, Verenigd Koninkrijk, België en Denemarken
Dutch Bikes Financiëel Kengetallen Groepsvermogen € Leningen € 0 NetProfit € Netto-omzet € Ratio analyse R.E.V. 18,65 % R.T.V. 18,50 % Solvabiliteit 100,00 % EBIT €
Winstgevendheid
Belangrijkste beslissingen Aanbouw fabrieken: -Australië (Kleine fabriek) -China (Kleine fabriek) Duurzaam Ondernemen: Research & Development: 5% van de omzet
SWOT Strenghts Weaknesses Opportunities Threaths
Groeistrategie Marktontwikkeling
Vragen