Aandeelhouders vergadering 20 september 2010. Introductie Management Harold ReitsmaCEO Bassam Abdel AlimCFO Ivo Deumens Marketing Manager Mustafa Hawadleh.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Bedrijfseconomische analyse
Advertisements

Habitatrichtlijn Wat wil ze bereiken?  Specifiek: habitats en soorten van Europees belang in een gunstige staat van instandhouding behouden of herstellen.
Duurzame energie in ontwikkeling
Meten is winnen.
Grote daling verkeersdoden in 2008 Jan Latten Hoogleraar demografie CBS 22 april 2009 Toelichting bij persbericht.
H 22: Kosten van een duurzaam produktiemiddel (dpm)
Budgettering voor KMO’s: Agenda
Management Informatie en Business Intelligence voor uw kantoor
Uitgaven aan zorg per financieringsbron / /Hoofdstuk 2 Zorg in perspectief /pagina 1.
1 PENSIOEN - INFOSESSIES - 7, 15 en 22 november 2011 Pensioen INFOSESSIES en 22 november 2011.
If you want it, come and Get-It !. Inleiding •VLAJO + verhaal •Bankrekening Fortis •De mini-onderneming •Naam,logo en slogan •Organigram •Producten •Leveranciers.
Aanzet tot strategisch denken
Bedrijfspresentatie Independent Advisors.  Introductie Independent Advisors  Werkzaamheden ◦ Voor particulieren ◦ Voor bedrijven  Werkwijze  Waarom.
Omzet.
Inhoud Triodos Bank (kort) Raakvlakken met mijnbouw/goud
België en de wereldhandel: Wat is de reden van de achteruitgang? Hoe kan de situatie worden verholpen? Guy Quaden Gouverneur ICC Belgium, 3 mei 2010.
Informatiemanagement 27 juni 2007 André Knulst Mens College 3/3.
BUSSINSSPLAN Anabel D’hulster Sophie Tavernier Eline Vandenberge
Verbinden, stimuleren & ontwikkelen 1 ESF informatiebijeenkomst 24 november 2010 Arie Visser Projectleider ESF.
Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen Heffingen Raadgevend Comité van 25 juni 2008.
Kabels en leidingen nabij watergangen
Gang van zaken in het jaar 2000 en resultaten eerste kwartaal 2001 Toelichting door Ir Harrie L.J. Noy, Bestuursvoorzitter Algemene Vergadering van Aandeelhouders.
Hoofdstuk 2: § 2.1: Procenten
BZ voor de Klas 3 juni 2010.
Door Nik Van Looy & Pieter Jan Proost
Agenda  Lessen (6)  tot  hs 30
Inkomen bij ziekte en arbeidsongeschiktheid
Oud Amsterdamsche Fietsfabriek.
1 © GfK 2012 | Supermarktkengetallen | GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Hoe ontwikkelt het aantal kassabonnen zich?’ ‘Wat is de omzet van de supermarkten.
Product/marktmatrix Producten en markten waarop we actief zijn
BSN - Financieel Management Executive A 8 april 2009
Toegevoegde Waarde Productie = inkomen.
Agence fédérale pour la Sécurité de la Chaîne alimentaire Heffingen Raadgevend comité van 25 juni 2008 Véronique Berthot Federaal Agentschap voor de Veiligheid.
SESVanderHave 30 MEI 2008.
Cijfers Zorg en Gezondheid
EURONAV recommandations (4/10/2006)
26 maanden in portefeuille (jan 2007) Totaal aankoop 5093,20 Huidige waarde : 408,80 € - 92 % Punch.
WK 2010 in Afrika. WK WK, wereld kampioenschappen 1 keer in de 4 jaar EK Europese kampioenschappen 1 keer in de 4 jaar.
1 Dutch Microfund 2 3 India De heer Mukundan Investering eigen vermogen van USD Fabriek van kooktoestellen 1. De markt van Dutch Microfund.
Groeien in rendement Hulpmiddelen om rendabeler te groeien Onderwijsdag 27 november 2012 Jelle Zijlstra, Wageningen UR Livestock Research / Van Hall Larenstein.
Easykitchening. Inhoud Wat is Easykitchening? Hoe zijn we te werk gegaan? Wat zijn de behaalde resultaten? Wat hebben we geleerd?
Sociale innovatie Theo Vervoort, Coöperatie Cehave Landbouwbelang Arnhem, 28 augustus 2008.
De Toekomst Marketing.
Presentatie: Hoe bouw ik een portefeuille op?
HOSTA 2010, Vastgoedcongres 29 september september Horwath HTL.
1. Intro & doelstellingen Algemene Vergadering van Aandeelhouders
FINANCIEEL VGN 16 april BELEGGINGSBELEID DE STRATEGISCHE PORTEFEUILLE (in %) Obligaties Aandelen ontwikkelde landen
Projectwijzer 3 H1 Accountmanagement en CRM Middenkader Engineering.
BULL’S EYE Society Opendeurdag. 2 BULL'S EYE Society.
1 © GfK 2014 | Supermarktkengetallen | augustus 2014.
Algemene Ondernemersvaardigheden
Thijs Oost en Simon Valster
Goederen en inkoop H7 Rendement inkoopbeleid Ondernemer detailhandel.
CRM H1 Accountmanagement en CRM Commercieel medewerker.
Tweede wereldoorlog Naam: Tygo Maljers
Financieel Overzicht Zeer hoge liquide middelen
Competentieproef Thibaud Steppe
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Duid het juiste land aan
1 DE CONCURRENTIEPOSITIE VAN DE BELGISCHE ECONOMIE JOHAN VAN OVERTVELDT.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Hoe als vennoot de financiële situatie van een coöperatie inschatten?
Hoofdstuk Omzet, kosten, winst
Presentatie van ondernemingsplan
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
Transcript van de presentatie:

Aandeelhouders vergadering 20 september 2010

Introductie Management Harold ReitsmaCEO Bassam Abdel AlimCFO Ivo Deumens Marketing Manager Mustafa Hawadleh Sales Manager

Missie Dutch Bikes wil kwalitatief hoogwaardige fietsen produceren, die bijdragen aan de verhoging van de levenskwaliteit.

Doelstellingen € winst tweede helft % marktaandeel tweede helft % Wereld dekking eerste helft 2008

Resultaten doelstelling 1

Resultaat doelstelling 2

Resultaten doelstelling 3 80% Wereld dekking 1 e helft 2008 Behaald Resultaat: 83.33% --> Landen waar Dutch Bikes fietsen verkoopt: Nederland, Australië, Verenigd Koninkrijk, België en Denemarken

Dutch Bikes Financiëel Kengetallen Groepsvermogen € Leningen € 0 NetProfit € Netto-omzet € Ratio analyse R.E.V. 18,65 % R.T.V. 18,50 % Solvabiliteit 100,00 % EBIT €

Winstgevendheid

Belangrijkste beslissingen Aanbouw fabrieken: -Australië (Kleine fabriek) -China (Kleine fabriek) Duurzaam Ondernemen: Research & Development: 5% van de omzet

SWOT Strenghts Weaknesses Opportunities Threaths

Groeistrategie Marktontwikkeling

Vragen