DE GROTE REGIOBEURS Stadskanaal. TRENDS Vergrijzing Vergrijzing Social media Social media Mobiele telefonie Mobiele telefonie.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Monitoring. Monitoring  Wat ‘zegt’ men over je website?  In blogs, op twitter, op een website, in een andere applicatie  Gebruik software om dat op.
Advertisements

Communicatieplan. Inhoud  Streeklift  Doelgroepen  Hoe gaan we het aanpakken?  Website ( concept )  Conclusie.
Billboard.com Wat zijn de trends op de website
Nieuws, activiteiten en meer. Wat is •Dorpsportaal •Informatie •Nieuws •Reportages •Aankondigingen •Dorpsagenda •Vermaak •Vereniging!
Concept Voorstellen. De Concepten  Website & QR Code  Website & Mobile App  Website & Advertising.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Branche-analyse Boekenbranche
INTERNET het communicatie-instrument voorbij Mobiele marketing.
SaMBO ICT Conferentie 19 januari 2012 Vertrouwelijk.
Het klaslokaal 2.0.
Schatten van Stadsarchief Amsterdam 12 april 2011
Active ageing en social media Evert jan de Voogt.
Van social media naar social CRM Social media audit Strategie Implementatie Plan.
Minicollege Bedrijfsbezoek
Social Media (Wat is dat & Wat kan de kerk daar mee?)
“UW MERKNAAM DOOR ANDERE OGEN"
Strategie Social Media.  Waarom iets met Social Media gaan doen?  Waarom is het belangrijk eerst een strategie te ontwikkelen?  Schakel een deskundige.
Claudia Locatelli – 3 OFM EPM 3 Taak 5b Het landschap van (S)CRM software.
Social media in de Zorg Evert Jan de Voogt.
Sociale media en integriteit Tim Vanheers / integriteitsdag 10 april 2014.
Hoe wordt de ranking bepaald?. 3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 hoofdfactoren die de Ranking bepalen 2. Duur op website + social.
Poppodium de ‘DRU’. Bezoek een poppodium SE7EN  nieuw danceconcept DRU = meer dan poppodium alleen - Theater - Schaftlokaal - Zalen verhuur Opdracht:
1 Social Media in de klas Film gebruik social media onderwijs 18 januari 2011.
Media-ego Marissa Intveld.
Werkgroep Communicatie Jaarvergadering 24 mei 2014.
EMEG-LIJST BEZOEK DE SITE WAT IS Een site waar je allerlei informatie kan vinden overal alles wat ook maar een beetje.
Trends in de media Speelgoed <50 jaar
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
|Datum bureau van de universiteit next careers advice 1 Jos Karssies Studentendecaan en Loopbaanadviseur NEXT Careers Advice Met alumni om de.
Webinar 22 april 2011 start: uur fondsenwervende internet tools Stichting GeefGratis gratis* aangeboden (gedoneerd) en te gebruiken door non-profits.
B1 – CROSS CHANNEL: OFFLINE NAAR ONLINE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Taak 2 Nieuw relatiemanagement
Voorbeeldpresentatie voor in het basisonderwijs
Les 2 – Jouw media.
Startsessie ICT designteam Kunst en cultuur
ARTIEST 2.0. ATIESTEN Pete Philly Dennie Christian MC Biggah.
Lisa Kerssens en Marlous Bakker MM1A
Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.
Commercieel beleid en recht
Flyer maken (
1 Bijblijven met het web: attenderingen en spionnen Jeroen Bosman VOGIN, 6 november 2014 Wageningen.
Smart Business Consultants ‘We turn questions into solutions’
Sociale media in je les
ONZE BLOG Louise en Maya. Hoe het begon: We zaten via Skype te babbelen en we begonnen over maya haar blog en na een tijdje had Louise het idee om ook.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Sessie 5: Business strategie. Programma Extra: Facebook Special Bespreken persoonlijke actieplannen Een strategische blik in de toekomst: – Beeldmarketing.
Robin Uters Digitale trends & Social Media. Muziek Robin Uters.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Webleren, webinars, digitale infosessies en andere online tools in de zoektocht naar werk Doeworkshop voor arbeidsconsulenten Nathalie Aegten, Erendiz.
Het Digitaal Educatief Produkt Waar haal je dat vandaan?
Het Digitaal Educatief Produkt Waar haal je dat vandaan?
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Special. Startpagina Profiel.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.
GGD Dichtbij Idee Marta Pape Verpleegkundige soa / sense.
Digitale dienstverlening gemeente Oss Resultaten van het digitaal Burgerpanel September 2012 Team Onderzoek & Statistiek.
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Sociale media.
Sociaal media DESIGN BY TALHA.
Social media Door: Eloise Post Docent: E. Louisse
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
DESIGN BY TALHA Klas j1a Docent P. Broekhuizen
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
INZET VAN DIGITALE MEDIA VOOR PUBLIEKSBEREIK
Workshop Verander en blijf trouw aan jezelf !
MyBEnefits zo’n 2 miljoen burgers hebben minstens één sociaal statuut bv. laag inkomen / leefloon handicap, fysieke of mentale beperking kind met specifieke.
Sociale media Beeldgebruik
Transcript van de presentatie:

DE GROTE REGIOBEURS Stadskanaal

TRENDS Vergrijzing Vergrijzing Social media Social media Mobiele telefonie Mobiele telefonie

VERGRIJZING Zo’n 80% van de doelgroep was 65+ Zo’n 80% van de doelgroep was 65+ Aanbieders waren op leeftijd Aanbieders waren op leeftijd Aankleding van de zaal was in ouderwetse sfeer Aankleding van de zaal was in ouderwetse sfeer

SOCIAL MEDIA Veel aanbieders hadden een Facebook of Twitter pagina Veel aanbieders hadden een Facebook of Twitter pagina De beurs is te vinden op Facebook: De beurs is te vinden op Facebook:

MOBIELE TELEFONIE Mobiele websites beschikbaar bij veel aanbieders Mobiele websites beschikbaar bij veel aanbieders QR codes QR codes Apps van aanbieders Apps van aanbieders