Held in zorg, ja maar……. …..als de klant mag én kan kiezen…..

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Uitleg over de politiek !
Advertisements

Marian Walstra en Irma Laméris
1 VNG VRIJWILLIGERSPOLIS Albert Meijer accountmanager overheid.
1 VNG VRIJWILLIGERSPOLIS Albert Meijer accountmanager overheid.
2008 verdriet en geluk Zegt het vaarwel 2009 Lacht u toe kijk om maar ga toch verder Het verleden geeft u sterkte in de toekomst.
BOBB (Brancheorganisatie Bedrijfsoverdracht Bemiddelaars) IJsselstein, 22 september 2008.
Pech tijdens de vakantie, wat nu? FiDiZ 8 juni 2011.
Dialoog huisartsen & ziekenhuis- medewerkers Miranda Gramser Marieke van Bommel 15 november 2012.
NBVA Congres 2008 Held van de doelgroep. Veranderende Verkoopfocus Jan van Boxtel, Directeur Verkoop Intermediaire Distributie De Goudse Verzekeringen.
Sint-Michielsdag 25 september 2013.
plan van aanpak 5 mei 2008 tijdsplanning inventariseren vragenlijst bijeenkomst vrijdag 9 mei…
Prefab Modulaire Badkamer Werkplaats IDF Berri de Jonge
Ik wil jou iets zeggen Weet je? jij bent.... Ik wil jou iets zeggen Weet je? jij bent...
onderwijsstromingen Ontwikkelingsgericht onderwijs
Wensen Van het 6de leerjaar.
Beste vriendjes, spits jullie oortjes …. Expeditie Masterchef 2012 Ann, Veronique & Chris Wensen jullie voor 2012.
Een zoon vraagt aan zijn vader : “Pap, wat is eigenlijk POLITIEK ?”
Onderwijs en kinderrechten.
Marketingcampagne. Stappen: Tabblad marketing Ga naar campagnes Klik op nieuw Onder titel algemeen: ◦ naam ‘productlancering fiets AW1234’ ◦ reden van.
Commissie Ouderbijdrage MR RKBS De Bras 30 oktober 2008.
Europese projecten in gemeenten
Naam: kelly Klas: 4a Jaar: 2008
De 10 geboden Ken je Gods gebod: woorden één tot tien?
Verleden, heden en toekomst
KBO-Brabant & IAK Zorgverzekering 2014
Kan de consument echt gaan kiezen? CKZ 24 april 2007.
Workshop ‘Is er een toekomstige rol voor verkoopvrijwilligers’ 25 mei 2013.
KLIMAATBUFFERS Technicles NVON-congres Duurzaamheid in processen Heerlen 14 maart 2008.
Uw doelgroep vinden, winnen en binden….. NBVA congres 9 september 2008 Gerard Ziedses des Plantes met Klaverblad Verzekeringen.
Business Marketing Management
Zingen Vers 1 Dank U voor deze nieuwe morgen,
Lot project-opdracht 2 Vragen van opdracht 2 en de antwoorden De 3 meiden van groep brenda.
Individueel transitieplan (ITP) voor arbeidsintegratie
ontwikkelen en succesvol zijn
Masker.
Ontbijtservice voor Sarah
Rechtspraak.nl Woordvarianten Verder = klikken.
De VNG Vrijwilligerspolis
Wetenschappelijke revolutie
3.3 Wie zijn zorg is dat? Iedereen in Nederland is verzekerd voor kosten voor gezondheidszorg. Iedere Nederlander is voor de wet verplicht om een zorgverzekering.
Slide 1 Visie op GLB Luc Rogge 24 maart slide 2 Eerste reactie evenwichtige tekst compleet  nood aan 5-tal krachtlijnen om draagvlak te creëren.
Tweede adventszondag 4 december 2011 Rechters 9: 15 Als jullie voor een koning kiezen die zich niet met de Eeuwige verbindt, dan is die koning als de doornstruik.
Goed verzekerd in 2015? Uw Service Apotheek helpt!
Een paar vraagjes Ben je jonger dan 12 of ouder dan 97? Is dit je telefoon…..? Is dit je TV….? Is dit je computer..?
( ) Beste vriend in Muziek: The Flower Of Schotland.
Votum en zegengroet Gezang 160 vers 1 en 2 Gebed Gezang 141 vers 1, 2 en 3 Lezen: Psalm 37 vers 1 – 20 Psalm 121 : 1, 2, 3 en 4 Tekst: Psalm 37 vers.
Talent 1 Ik heb talent, ik heb talent Ja dat is algemeen bekend
Elke klant heeft een computer. De meeste computers zijn tussen de 2 tot 4 jaar.
Samenwerken En Ontwikkelen. Samenwerken Met deze mensen werk ik samen.
Welkom. Muziek en zangtalenten Meer dan 300 vrienden op facebook, maar hoe goed kennen die jou eigenlijk als je alleen maar de leuke dingen op facebook.
DOE HET ZELF PAKKET. Doe-het-zelfpakket Wat  Richtvragen  Voor (werkende) mantelzorgers  Werk- en mantelzorg zo optimaal mogelijk op elkaar afstemmen.
Transparantie op de nota Utrecht 4 maart Transparantieop de nota De klant (verzekerde) moet weten wat er door de zorgverlener gedeclareerd wordt.
LOB normen en waarden Wat wil ik?.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 6 Hoe ziet jouw product eruit?
LOB Motieven Wat wil ik?.
Wonen Bestuursstandpunt KansPlus. Het domein van de bewoner De woning is het domein van de bewoner en niet van de zorgaanbieder Het is de plek waar de.
stap 6: Unieke toegevoegde waarde bepalen
GGD West-Brabant Annemieke Noor Ornella Bilthoven, 4 september 2012 Make up your mind ! Praat, deel en doe!
Vroegtijdige zorgplanning in de thuissituatie Yolanda Hustings Kim Haesen.
Medezeggenschap Nu & Toekomst Landelijke Cliënten Raad 6 september 2014.
Brief aan jezelf in de toekomst 13 mei Verleden Bedenk voor jezelf een herinnering uit het verleden. Het kan met van alles te maken hebben FamilieSchoolreisje.
Welkom bij europeesche verzekeringen
Schadebehandelaar IAK Verzekeringen
Eigen regie bij dementie; ontwikkeling van een wensen/ waardenhulp Door Paul-Jeroen Verkade Regiomanager/casemanager Geriant.
Dilemma’s.
Gaandeweg kiezen Rob Duijker en Martha Haverkamp
Financiering van het zorgstelsel
Financiering van het zorgstelsel
Brief aan jezelf in de toekomst
Transcript van de presentatie:

Held in zorg, ja maar……. …..als de klant mag én kan kiezen…..

nbva 9 september 2008 Helden…….

nbva 9 september 2008

Als de klant mag én kan kiezen!! Wat zijn de wensen van de klant? BASISBEHOEFTE: Is het gedekt? En zo ja in welk pakket? De ondersteuning met een de Zorgconsulent!! Waar wil en kán de verzekerde die zorg afnemen? ORIENTATIE OP DE TOEKOMST (en niemand wil dat weten!!) En hoe ziet de toekomst er dan uit?? En waar wil de verzekerde die zorg dan afnemen?

nbva 9 september 2008 Held in zorg, ja maar….. …..als de klant mag én kan kiezen!! Weten wat de klant wil! –En de dekking is geregeld De verzekerde zijn zorgverlener kan kiezen, dan is zorg geen ‘commodity’ meer!!

nbva 9 september 2008