Social Media.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Social Media marketing
Advertisements

Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Experts/Blogs & Social Media Reed Business 29 augustus 2011 Alex Beishuizen.
Wordt klein elektrische vervoer een succes? Jan Schoormans TUDelft/IO.
© ReputatieKoning.nl. The Online Marketing Game Has Just Changed Your Company Name / Branding.
Marnix Suilen – Niek Giesen – Noes Aaltink – Ties Liedekerken
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
 QI&feature=related QI&feature=related.
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
- - - Social Media.
Arteveldehogeschool Office management
Hoe kan het jou veranderen?
Social media Door Niels Verheyden en Aaron Saam (V4C)
MULTICHANNELING CE / SPM week 5. De DIGITALE wereld in 60sec.
EMEG-LIJST BEZOEK DE SITE WAT IS Een site waar je allerlei informatie kan vinden overal alles wat ook maar een beetje.
Tips voor de blogger in spé.
 Introductie  Hoofdstuk 1 t/m 4 en 7 & 8  The Filter Bubble en online marketing  The Filter Bubble en de toekomst  The Filter Bubble en organisaties.
Social media Gemaakt door: Hassie en Sanne. 1.De rol van social media in marketing & internetstrategie De rol van social media in marketing & internetstrategie.
SOCIALMEDIA X. TOPIC 1 SOCIALMEDIA X SocialMedia Mening ? X.
Wouter Mennen & Paul van Ulft
Social Media Door Dyonne en Yanthe
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
De transparante organisatie Lezing voor Alliander 2 februari 2012 Lezing voor Alliander 2 februari 2012.
Door Oscar & Jochem Door Oscar & Jochem.
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
Social media presentatie
Kennismanagement & Sociale media
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
Made by: BadBoysBroekhin
Ouderavond Social Media Basisschool De Meerhoef
Methoden, technieken en media voor interne communicatie
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
Marketing H2 Marketing Commercieel medewerker. Alle activiteiten van een bedrijf die tot doel hebben de (huidige en verwachtbare) wensen en behoeften.
OMAR EZZAT SHALAAN & SALAHEddine aithakki
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
 Wat is het?  Mogelijkheden  In praktijk  Opgericht in februari 2005  Platform waar iedereen video’s kan uploaden  In 2006 overgenomen door Google.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Kan een offline winkel als aanvulling op uw e-shop een meerwaarde bieden? Kenny Van Paesschen Zaakvoerder.
Iedereen gebruikt social media.
Naam: Priya, Aradhana & Jamie.  Intro Dia 3 t/m 23  FacebookDia 24 t/m 57  TwitterDia 58 t/m 95  HyvesDia 96 t/m 125  AfsluitingDia 126.
Robin Uters Digitale trends & Social Media. Muziek Robin Uters.
Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.
Social media.
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
Methoden & Technieken van Onderzoek
SOCIAL MEDIA De rol van social media in marketing & internetstrategie
Thema jongeren en de publieke ruimte : social media/de digitale leefwereld.
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Sociale Media als hulpmiddel voor communicatie binnen en buiten de Reuzenfederatie.
SOPHIE BREEMAN MARC DREU LENNARD LANTING JASPER MORS Bedwing het monster social media Aanpak voor mens en bedrijf Jeroen Bertrams.
Salesforce Partner van Ordina Flexibel 3 Schaalbaar van 1 tot gebruikers Gebruik naar behoefte Eenvoudig aan te passen.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Digitale dienstverlening gemeente Oss Resultaten van het digitaal Burgerpanel September 2012 Team Onderzoek & Statistiek.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
Presentatie ZMC Door Daniël Seton – 1D. Doelstelling Met deze presentatie wil ik het publiek de kracht van het social media laten zien.
Klanttevredenheidsonderzoek
Social media Namen: Leigh Cairo & Savannah Esajas Klas: 4FD
Presenteren van gegevens
Presentatie ZMC Door Daniël Seton – 1D.
Opsporing digitaal plagiaat
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Sociale media Door liam van den ende.
over verbouw en nieuwbouw
Oost west thuis best Netwerken doe je zo..
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Viral Marketing Groep A.
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Transcript van de presentatie:

Social Media

Wat is social media? Social media is een verzamelnaam voor alle internet toepassingen, zoals twitter en facebook, waarmee het mogelijk is om informatie met andere mensen te delen. http://broekhinformatica.files.wordpress.c om/2012/04/social-media-cheat-groot.png

Sterke kanten Social media sites vaak erg actueel Inhoud deelbaar en makkelijk te verspreiden Geschikt voor het benaderen van marketeningsniches Snel doorzoekbaar en relatief objectief Consumenten voldoen makkelijk aan basis- behoeften van Maslow

Zwakke kanten social media Resultaten social media vertoond op basis van gemiddelden  goede initiatieven komen zo niet goed naar boven. Consumenten en medewerkers kunnen zorgen voor slechte publiciteit. Social media niet altijd betrouwbaar.

De rol van social media Basisbehoeften van Maslow Marketing Vertrouwen

Korte Samenvatting

The End