Tabel 5.1 Reclamestrategieën voor het oplossen van het ontastbaarheidsprobleem
Figuur 5.1 Capgemini promoot haar kwaliteiten om strategie om te zetten in duurzame resultaten
Figuur 5.2 Klanten hebben belang bij een onafhankelijk financieel advies
Figuur 5. 3 Snelverzekeren Figuur 5.3 Snelverzekeren.nl van Delta Lloyd legt de nadruk op de snelheid, waarmee de klant geholpen wordt
Tabel 5.2 Veelvoorkomende doelstellingen op het gebied van voorlichting en promotie in dienstverlening
Figuur 5.4 De marketingcommunicatiemix voor diensten
Figuur 5.5 Bronnen van de door de beoogde klant ontvangen boodschappen
Figuur 5.6 Het AIDA-model
Figuur 5.7 Singapore Airlines promoot de SpaceBed van de Raffles Class als ‘het grootste bed in business class’ (overgenomen met toestemming van Singapore Airlines).
Figuur 5.8 Het ADOF-model