Rianne Reichardt. Waar vindt u Muiswerk? Muiswerkgebruik binnen het Albeda College Rijnstraat 3 Fazantenlaan 1c De Vloot 207Baljuwstraat 2 Breitnerstraat.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De gemiddelde leerling
Advertisements

‘Over taal en rekenen gesproken…’ September/oktober 2010.
Snelheid op een bepaald tijdstip
Doublet deel 1 – de basis.
Standaard-bewerkingen
Stelling van Pythagoras
2/3 betekent; je deelt iets in 3 stukken en jij krijgt er 2 van.
(heeft niet als doel om winst te maken = overheid)
vergelijkingen oplossen
1 Resultaten marktonderzoek RPM Zeist, 16 januari 2002 Door: Olga van Veenendaal, medew. Rothkrans Projectmanagement.
November 2013 Opinieonderzoek Vlaanderen – oktober 2013 Opiniepeiling Vlaanderen uitgevoerd op het iVOXpanel.
Verwarming Zet de verwarming een graadje lager
27 februari 2014 Bodegraven 1. 1Korinthe 12 1 Ten aanzien van de uitingen des geestes, broeders, wil ik u niet onkundig laten. 2.
Sportmarketing vs.Internet Resultaten onderzoek Resultaten onderzoek Sportmarketing vs. Internet PauwR Internetmarketing wie wat.
Wat kost dat wel niet? Heb jij enig idee?.
 Deel 1: Introductie / presentatie  DVD  Presentatie enquête  Ervaringen gemeente  Pauze  Deel 2 Discussie in kleinere groepen  Discussies in lokalen.
Resultaten bevraging voorzieningen “participatie ouders”
SAMENVATTING SMS LEERLINGEN TEVREDENHEIDSCIJFERS Onze schoolReferentiegroep Deze peilingVorige peilingAlle scholen 1.Kunstzinnige oriëntatie
De voorbereiding Opzet gemaakt voor de inplementatie van oefenen.nl voor het MT Plan van aanpak Tijdslijn Kostenplaatje.
Hoofdstuk 8 Regels Ontdekken Sebnem YAPAR.
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Wat zou jongeren aan kunnen spreken? Hoe spreek ik jongeren aan? Etc.? Wat heb ik jongeren te bieden? Hoe kan ik vormgeven aan de MAS? Hoe de MAS inrichten.
Vanaf oktober verkrijgbaar: Muiswerk Uitdrukkingen 1 en 2
Mode1. Cijfers  Onvoldoende 5  Matig 6  Voldoende 7  Goed 8  Uitstekend 9  Excellent 10.
God prijzen omdat je vreugde vindt in Hem Prijs de HEER, mijn ziel.
Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen Heffingen Raadgevend Comité van 25 juni 2008.
Doelstelling Wedeo Mensen aan het werk krijgen en houden in een zo regulier mogelijke arbeidssituatie. Dit is de belangrijkste basis voor het.
NOA 2010 de Stentor. 2 NOA in vogelvlucht Het Nationaal Onderzoek Arbeidsmarkt (NOA) geeft antwoord op onder andere de volgende vragen: - hoe oriënteert.
Taal en rekenen: Barrière in de Entree?
Elke 7 seconden een nieuw getal
Nationale Rekendagen 19 maart 2010
Regels voor het vermenigvuldigen
Regelmaat in getallen … … …
Oefeningen F-toetsen ANOVA.
Inkomen bij ziekte en arbeidsongeschiktheid
In dit vakje zie je hoeveel je moet betalen. Uit de volgende drie vakjes kan je dan kiezen. Er is er telkens maar eentje juist. Ken je het juiste antwoord,
Onderwijsvraagstuk Kennisnet
Werken aan Intergenerationele Samenwerking en Expertise.
De vierkantjes ! Dit is een puzzel om uw hersens eens goed te laten werken. De vraag is bij elk figuur hoeveel vierkanten u ziet.
Burgerparticipatie landschap
Meten BMI Dat is in de veilige zone, want de BMI zit tussen 18,5 en 25
Inkomen les t/m 75 plus Zelftest Kennisvragen.
De tafel van….
Inger Plaisier Marjolein Broese van Groenou Saskia Keuzenkamp
Ruimtevaartquiz De Maan De.
Blz Prioriteiten stellen betekent dat je de belangrijkste dingen eerst koopt/ betaalt. Huishoudelijke uitgaven zijn producten die je vaak koopt,
Een bakje kwark kost € 1,27. Hoeveel kosten vijf bakjes? 5 x € 1,27 = 5 x € 1,00 = € 5,00 5 x € 0,20 = € 1,00 5 x € 0,07 = € 0, € 6,35 Een.
Bevraging huisartsen /09/2005 Wat werd bevraagd? Enquête 1: verslaggeving (op naam)  Tevredenheid m.b.t de wijze van verslaggeving  De wijze.
EFS Seminar Discriminatie van pensioen- en beleggingsfondsen
De kruiscilinder.
Individuele leerlijnen
Enquête.
Op reis naar een dierentuin
Uitleg scheikundige begrippen
Workshop Stem Welkom.
Leerlingen ontwikkelen apps
STIMULANS KWALITEITSZORG juni 2014.
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
Compter en français (tellen in het Frans)
Ict in het voortgezet onderwijs Didactiek in Balans 2011 Onderzoeksuitkomsten 6 april 2011.
De vierkantjes ! Dit is een puzzel om uw hersens eens goed te laten werken. De vraag is bij elk figuur hoeveel vierkanten u ziet.
Informatie over het MBO
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
Training digitale didactiek Effectieve inzet laptop.
Ict in het basisonderwijs Didactiek in Balans 2011 Onderzoeksuitkomsten 6 april 2011.
1 Ondernemershuis Beek. 2 DSM straat 1-2 (nabij winkelctr. Makado)
IT cursus.
Transcript van de presentatie:

Rianne Reichardt

Waar vindt u Muiswerk? Muiswerkgebruik binnen het Albeda College Rijnstraat 3 Fazantenlaan 1c De Vloot 207Baljuwstraat 2 Breitnerstraat 92/94 Crooswijksekade 15 Haastrechtstraat 3 Heindijk 22 Mathenesserlaan 321 Oostzeedijk 108 Pr. Alexanderlaan 41 Rosestraat 1101 Schiehaven 17 Slingeplein 8 Sportlaan 90 Triathlonstraat 3 V. Blommensteijnweg Weena 743 Z. Hennekeplein 80 Lekstraat 2 Buys Ballotlaan 25 Westwijzer, Erasmusplein 1 Willem Beukelsz. straat 62 Albrandswaardsedijk 74 Mercuriuslaan 16 Koninginneweg 150

De volgende dia’s laten steeds van een aantal programma’s zien op welke locaties ze aanwezig zijn. Muiswerkgebruik binnen het Albeda College

Bundel Basisprogramma’s Muiswerkgebruik binnen het Albeda College Buys Ballotlaan 25 Crooswijksekade 15 Fazantenlaan 1C Haastrechtstraat 3 Koninginneweg 150 Lekstraat 2 Mercuriuslaan 321 Oostzeedijk 108 Rijnstraat 3 Slingeplein 8 Triathlonstraat 3 Willem Beukelszoonstraat 62 Zuster Hennekeplein 80 Baljuwstraat 2 Sportlaan 90 Weena 743

Bundel Nederlands Muiswerkgebruik binnen het Albeda College Breitnerstraat 92/94 Buys Ballotlaan 25 Crooswijksekade 15 De Vloot 207 Fazantenlaan 1C Haastrechtstraat 3 Baljuwstraat 2 Heindijk 22 Koninginneweg 150 Lekstraat 2 Mathenesserlaan 321 Mercuriuslaan 321 Prins Alexanderlaan 41 Rijnstraat 3 Rosestraat 1101 Schiehaven 17 Albrandswaardsedijk 74 Slingeplein 8 Sportlaan 90 Triathlonstraat 3 Weena 743 W. Beukelsz. str. 62 Z. Hennekeplein 80

Bundel nt2 Muiswerkgebruik binnen het Albeda College Buys Ballotlaan 25 Crooswijksekade 15 Fazantenlaan 1C Haastrechtstraat 3 Koningin Emmalaan 119 Koninginneweg 150 Breitnerstraat 92/94 Lekstraat 2 Mathenesserlaan 321 Mercuriuslaan 321 Prins Alexanderlaan 41 Rijnstraat 3 Rosestraat 1101 Binckhorstlaan Slingeplein 8 Sportlaan 90 Weena 743 W. Beukelszoonstraat 62 Z. Hennekeplein 80 Baljuwstraat 2 Albrandswaardsedijk 74 Oostzeedijk 108 Televisiestraat 2Y Triathlonstraat 3 Van Blommensteijnweg 75 Van Ostadestraat 110 Westwijzer, Erasmusplein 1 Willem Dreespark 312 Zichtburglaan 33

Muiswerkgebruik binnen het Albeda College Buys Ballotlaan 25 Crooswijksekade 15 Haastrechtstraat 3 Heindijk 22 Koningin Emmalaan 119 Koninginneweg 150 Lekstraat 2 Mathenesserlaan 321 Mercuriuslaan 321 Prins Alexanderlaan 41 Rosestraat 1101 Schiehaven 17 Binckhorstlaan Slingeplein 8 Sportlaan 90 Weena 743 W. Beukelszoonstraat 62 Z. Hennekeplein 80 Baljuwstraat 2 Televisiestraat 2Y Triathlonstraat 3 Van Blommensteijnweg 75 Van Ostadestraat 110 Zichtburglaan 33

Muiswerkgebruik binnen het Albeda College Buys Ballotlaan 25 Haastrechtstraat 3 Koninginneweg 150 Lekstraat 2 Mathenesserlaan 321 Mercuriuslaan 321 Oostzeedijk 108 Sportlaan 90 Weena 743 W. Beukelszoonstraat 62 Z. Hennekeplein 80 Baljuwstraat 2 Triathlonstraat 3

Gevorderden programma´s Muiswerkgebruik binnen het Albeda College Koninginneweg 150 Sportlaan 90 W. Beukelszoonstraat 62 Triathlonstraat 3

Muiswerkgebruik binnen het Albeda College Sportlaan 90

Muiswerkgebruik binnen het Albeda College Crooswijksekade 15

Muiswerkgebruik binnen het Albeda College Fazantenlaan 1C

Testprogramma’s Nederlands Muiswerkgebruik binnen het Albeda College Fazantenlaan 1CVan Blommensteijnweg 75Baljuwstraat 2

Gebruikt u Muiswerk al en hoe dan? Hoe gebruikt u Muiswerk? Muiswerkgebruik binnen het Albeda College Antwoorden van de aanwezigen:

Vragen bij uw aanmelding Muiswerkgebruik binnen het Albeda College Hoe is Muiswerk in te zetten en te gebruiken? Welke programma’s zijn er en wat hebben we in huis? Hoe kan ik op een makkelijke manier bijhouden hoe er geoefend is? Zijn er mogelijkheden voor het toetsen van het niveau? Welke mogelijkheden zijn er voor docenten? Hoe bepaal ik de beginsituatie? Ik zou graag ervaringen van anderen met deze programma’s horen? Hoe kun je er het beste mee werken? Hoe kan ik Muiswerk inzetten bij een tekort aan pc-ruimtes? Hoe kan ik met Muiswerk meer ondersteuning bieden?