Critical Design! Bob Visscher Mitchell Calmão Baptista Wouter.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Natuur en natuur beleving in de BSO 2
Advertisements

PUBLIC DESIGN Bas van der Lans, Henno van de Hee en Sanne Schumacher.
Bas van der Lans Sanne Schumacher Henno van de Hee “The BIGGER picture” Public design – concept 3.
Experimenteren met ict in het mbo Loek Nieuwenhuis, Irma van der Neut, Kirsten de Ries IVA, Tilburg University 23 april 2012.
Public design - Concept 1
Individuele loopbaanbegeleiding
Eefje Buys 1BaTP C = leerling dient zelfstandig te werken, zelfstandig te leren en kan daarbij rekenen op begeleiding.
VAN EEN LEERTEAM KOMT EEN LEERTEAM !!
Ruimtelijke vormgeving II IAD 2 28 November 2013.
Nederland leeft met water & AGV verkiezingscampagne.
Tegen de stroom in Investeren in mensen, juist in krappe tijden Werkconferentie Bedrijfsvoering 2 november 2011.
Public design – Concept 2 Pascal Burggraaf Pim Donkerlo Joris van Laernhoven Wakker worden!
Public design – Concept 1 Pascal Burggraaf Pim Donkerlo Joris van Laernhoven Binnenhofje.
Public design - Concept 2 Rob Oudejans Tom Dekker Sascha Magendans.
1 Inspiratie | Ideeën | Haalbaarheid
Natuurbegraven Toegevoegde waarde DLG Peter Wichman.
Public design Farhana, Elroy en Saskia. Publieke ruimte Singelgrachtgebouw, verdiepingen van IAM.
Eerste Concept Tweede Concept Defenitief Concept Onderzoek Concept Ontwerp Uitvoering the Movie.
Workshop Vrijwilligerswerk Het hoe en wat Door Timbo.
MBO Oosterhout Onderdeel van ROC West-Brabant
Virtueel kantoor Boekhouding
Deze prenten van de communicatieset IK+JIJ=WIJ van het VVKBaO zijn polyvalent inzetbaar: -Als aanzet tot een gesprek -Als de student/leerkracht zijn/haar.
Willeke Blom | Gerben Lof | Daan Nijboer | Mary-jane Snelders
Nike + Vera, Martje en Gaby.
Vraaggericht aanbod creëren. Lage Mierde, 13 november 2012Albert van Schendel 1.
Gemaakt door: Rico En Mitchell H2A
Ik ben naam, functie Wie zijn jullie? bedrijfsnaam Welkom bij.
VU Masterclass Game Development maart 2006 Masterclass Game Development Practicum Kin Hung Cheng.
Presentatie Fontys Pabo Limburg 30 november jaar 4C-ID model
NTC “Het Nest”  Resultaten Ouderenquête Samenvatting Resultaten Ouderenquête Enquête wordt eens in de 2 jaar afgenomen 20 ouders hebben de enquête.
• Debriefing • Voorgaande campagnes • Hoe hebben wij dit aangepakt?
 Wij zijn eerste jaars studenten van hogeschool Amsterdam.  Onze groep bestaat uit Selcuk Kilic en Yusuf Acar.
Team Bravo Just be! CMD1A – team 5 Rick Droger Rasha Farhadi Jonathan Oron Jason Tjin Frenk Trouw.
3Ducation HUB Groningen. Visualisatie Rapid Prototyping Toegankelijkheid van de wetenshap.
Antwerpen Europese Sporthoofdstad 2013 Presentatie eindejaarsactie.
Communicatie & Multimedia Design Janke Broeksma, Sabrina van der Sloot & Anne Heijkoop.
+ FC GRONINGEN De trots van het Noorden Hier je naam.
Eindpresentatie Digital Marketing
Maak foto’s van kinderen die tegenstellingen uitbeelden. Opdracht: 1. De kinderen gaan in tweetallen een tegenstelling bedenken die zij willen.
Motivatie stage Marketing en Communicatie V.O. Patents & Trademarks Djéla Hania.
Welkom X-STREAM. Terugblik vorige les  Wat vonden jullie ervan?
6/3/ Waarom Facebook? Wie zit er op? Grootste sociale netwerk in België Bijna 4,5 miljoen accounts in België Sneeuwbaleffect Opleiding: Facebook.
Wonen in Amsterdam Presentatie WOUW-Amsterdam Madelien, Maria, Hanne, Hermien, Binky, Marjan 16 september 2016, Helsinki, Sacioni.
HAN Centrum voor Valorisatie en Ondernemerschap
Ondernemingsplan.
Nederlands Blok 5.
Chris Rijkenberg & Demi Schipperijn
Welkom Mitchell van der Donk.
FC GRONINGEN De trots van het Noorden
Probeer dit beter te krijgen
Werken met online toepassingen VVSG trefdag – 30 mei 2017
Workshop 26 januari 2017, Utrecht
Conceptversterking Conceptversterking kun je inzetten om een bestaand concept te versterken. Om een concept te versterken moet je het concept eerst.
Kunst op school Robin, Koen, Fieke.
Sterk met je eigen sociaal netwerk
Product Design & Engineering
Direct les 4 C-propedeuse, studiejaar , blok 2
FC GRONINGEN De trots van het Noorden
SUCCESFACTOREN BINNEN TOEGANKELIJKE VRIJETIJDSBESTEDING
Zero afval Donderdag 22 november 2018 Met de steun van.
Let’s dance Een danseducatieve/ therapeutische werkwijze, gericht op empowerment bij kwetsbare jongeren. KenVak 10 juni 2013.
Het onderzoek Onderwijs principes In de praktijk conclusie
Wandeling naar Begijnhof
Project backpack Amber Wetemans MTD1B4.
Tussenpresentatie Project Tas
Sterk met je eigen sociaal netwerk
Social media Wat deel je wel en niet?.
EEN FANTASTISCH FEEST DOOR JULLIE INZET
Transparantie over Toegang master
Buigbare zaklamp Tom Oerlemans
Transcript van de presentatie:

Critical Design! Bob Visscher Mitchell Calmão Baptista Wouter

Inhoud Opdracht Concept 1 Concept 2 Concept 3

Concept 1 Issue: Onnodig Liftgebruik Locatie: Singelgrachtgebouw Interventie: D.m.v. Fotos in de lift van een mooie trappenhal een bewustzijn creëren bij de studenten

Concept 2 Issue: Het park is niet geschikt genoeg als recreatiegebied voor studenten Lokatie: Oosterpark Amsterdam Interventie: Stickercampagne Miniatuur inzetten

Concept 3 Issue: Zero tolerance beleid Locatie: Dance events Interventie Videobeelden maken op locatie Virale campagne lanceren

Bedankt voor jullie aandacht