Easykitchening
Inhoud Wat is Easykitchening? Hoe zijn we te werk gegaan? Wat zijn de behaalde resultaten? Wat hebben we geleerd?
Wat is Easykitchening? Wie zijn wij en wat is ons product
Wie Robrecht Stevens (Gedelegeerd bestuurder) Wim Machtelinckx (Financieel directeur) Pieter Diels & Bart Smets (Technische directeurs) Tine Berrevoets, Els Magits & Maarten Van den Vreken (Commerciële directeurs)
Product Fruitilities Doel: –Vergemakkelijken van het eten van fruit –Gezonde eetgewoontes aanmoedigen
Fruitilities
Hoe zijn we te werk gegaan? Van marktonderzoek tot verkoop
Marktonderzoek Enquête –Opmerkelijke resultaten: 18% eet maximum 1 stuk fruit per week 63% heeft moeilijkheden met het klaarmaken van fruit 86% heeft geen dergelijke hulpmiddelen in huis
Marktonderzoek Samenstelling pakket –Inspelen op enquête –Research online –Afschuimen winkels/groothandels –Vergelijken van prijzen –Sterke prijs-kwaliteitsverhouding
Aankoop Keuze leveranciers –Onderhandelingen prijs producten –Leveringstermijn producten –Verpakking –Kwaliteit Leveranciers –Blokker –Metaleuven –Max&Co –Club
Promotie Face to face Posters Website (tweetalig) Facebook Kapaza ROB TV Nieuwsblad Mailing Markt
Poster
Website
Nieuwsblad
Verkoop Face to face Webshop Kapaza Markt School
Webshop
Kapaza
Doelstellingen / Resultaten
Doelstellingen Verkoop starten op 1 maart stuks verkopen Minimum 1 keer in pers verschijnen Website & webshop Winstgevend
Cijfers Aantal: 150 stuks Verkoopprijs: € 9,95 Contributiemarge: € 2,55 Omzet: € 1492,50 Winst voor belasting: € 196,29 Winst na belasting: € 141,06 Rendabiliteit: 20% Uitbetaling aandeelhouders: € 120,15
Wat hebben we geleerd? Vallen en opstaan
3 ideeën –UnderCover –Swirlout –Easykitchening Contacten leggen Onderhandelen Prijssetting Praktische toepassing van opleidingsonderdelen –Boekhouding –Financieel Beleid
Wij danken u voor uw aandacht!