Easykitchening. Inhoud Wat is Easykitchening? Hoe zijn we te werk gegaan? Wat zijn de behaalde resultaten? Wat hebben we geleerd?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
14 juni 2011 Infomoment georganiseerd door het Toelichting bij het aanvragen en afrekenen van creatie- en spreidingsdossiers door Machteld De Smedt (Vlaamse.
Advertisements

Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
“Hoe kom ik aan klanten?”
Bedrijfsvoorstelling
14 februari 2014 Ondernemersplan - Financieel plan.
PERCEPTIE -ENQUÊTE Website
Software voor Productie / Boekhouding / Facturatie / Magazijnbeheer
Vraag 1: Welk onderwijstype volgt uw kind? Vraag 2: In welk jaar zit uw kind?
Sinds 2004 biedt ALS Holland dé software voor al uw logistieke, inkoop- en verkoopadministratie. Het programma is ontwikkeld vanuit de tapijthandel en.
Kostprijzen PLATO – 5 mei 2009.
dy dx De afgeleide is de snelheid waarmee y verandert voor x = xA
Aanzet tot strategisch denken
01/10/ De handel na een jaar crisis? Dominique Michel Gedelegeerd bestuurder.
Inhoud Algemene Bedrijfsvoorstelling Producten Marketing strategie
1 De handel Dominique Michel Gedelegeerd bestuurder.
LEARNING BY DOING Leren ondernemen op VMBO, HAVO en VWO Presentatie VECON 18 maart 2010 Martine van Schaik.
BUSSINSSPLAN Anabel D’hulster Sophie Tavernier Eline Vandenberge
4 P´s en 3 R-en MK01.
inkoopprijs – verkoopprijs winst – verlies
Rekennet Regiobijeenkomst Rotterdam Woensdag 9 februari 2000.
Door Nik Van Looy & Pieter Jan Proost
Marketing presentatie
Even voorstellen CSU Total Care, Commercieel Directeur
Oprichtingsvergadering STERKE CLERCQ
Prestatiemeting en coachen van commerciële medewerkers.
Lesplanning 3.2 blz Binnenkomst Intro Nakijken 3.1, klaar? Dan alvast 3.2 maken Uitleg 3.2 Gezamenlijk lezen blz Zelfstandig werken,
Van Valckenborgh Dirk Februari Definitie “optie op aandelen” : Recht / Verplichting om een standaardhoeveelheid aandelen te kopen (call-optie –
Inhoud Hoe het allemaal begon… Wat is Easykitchening? Hoe zijn we te werk gegaan? Wat zijn de behaalde resultaten? Evenement ‘Kwistnix’ Wat hebben we.
Het wereldwijde netwerk van de Duitse economische vertegenwoordiging Susann Zuber, Communicatie & PR AHK debelux.
Duurzaam erfgoed Wassenaar Marinus Stulp
WeProtect. Tom: Gedelegeerd Bestuurder Renaat: Financieel Verantwoordelijke Maarten: Commercieel Verantwoordelijke Wim: Administratief Verantwoordelijke.
Workshop Marketing voor Dorpshuizen. Training Marketing voor dorpshuizen Landelijk project ‘Meer dan stenen’
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
BULL’S EYE Society Opendeurdag. 2 BULL'S EYE Society.
Programmering voor het hele dorp? Neem het heft in eigen hand! Kennisnetwerkdag L&G 20 juni 2014 Anja Slendebroek Gerrit Kapteijns.
Get 5 Get Rich Get 5 Rich. © 2001 Goovaerts & Menick Wat Zou u Doen of Kopen Als u Zoveel Geld Zou Hebben en Niet Op De Prijzen Zou Hoeven Letten?
(Naam bedrijf & logo) Lost het product/dienst een bestaand probleem op? 1.1 Zo ja, welke? 1.2 Zo, nee wie gaat dit product/dienst kopen? 2. Waaruit maak.
Gezondheid   1. We willen bewuster leven. 2.
Hoofdstuk 2.
Branche Analyse Drogisterij & Parfumerie
Hoofdstuk 1 Management accounting: informatie die waarde creëert.
Stap 3; Constant of Variabel?
een nieuwe LEADER periode
Elobase Kerntaak 2, Hoog Omgevingsanalyse
Balans Resultatenrekening aankopen en kosten waar is dat geld naartoe
Gezond eten Koolhydraten plm. 55% Vetten maximaal 35%
Marketing dag 1 Naran Bekh-Ochir, Lisa Hofman, Thomas Hermans
MARKETINGMIX.
5 e jaar 1. 1) Marketing & sales management 2) Financiering & financieel management 3) Logistiek & Supply Chain Management 4) Rechten 5) Wiskunde met.
Zelfgemaakte wafel en appelcake Groepsopdracht “Marketing” 1 e semester.
Hoe stel ik een ondernemingsplan op? Joost Verbeest 11u15 – 12u.
Sociale marketing Diëtist 2.0, inspiratie voor een marktgerichte aanpak Nederlands Vereniging van Diëtisten, 1 nov 2011 Jacqueline Vink, Evelyne Meynen,Yardeen.
PERSONEELSMANAGEMENT 2. 1 Onderdeel : 2. Omgeving PPT : 1
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
Mijn Webshop: Vintage Gaming Devices DOOR DAVID VANOPDENBOSCH.
JONG ONDERNEMEN op de afdeling handel & administratie.
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Positionering SEACRET SPA Catherine, Janne & Tessa.
Waarom InDrenthe? Wie kijkt er naar een livestream? Wat betekent InDrenthe voor uw evenement? Wat kost InDrenthe? Welke andere mogelijkheden biedt InDrenthe?
Wist u dat? ons cluster al jaren meer formatie krijgt dan waar we recht op hebben (1 : 25)… de krimp al een paar jaar gaande is… we ieder jaar maanden.
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
verwarring begrippen omzet of winst
Inleiding Voorstelling Unità Planning Voorstelling producten
What will you do to change the
200 = 5/8 van de aangekochte maandbladen
Dit is onze bedrijfsnaam
Hoofdstuk Kosten indelen
Transcript van de presentatie:

Easykitchening

Inhoud Wat is Easykitchening? Hoe zijn we te werk gegaan? Wat zijn de behaalde resultaten? Wat hebben we geleerd?

Wat is Easykitchening? Wie zijn wij en wat is ons product

Wie Robrecht Stevens (Gedelegeerd bestuurder) Wim Machtelinckx (Financieel directeur) Pieter Diels & Bart Smets (Technische directeurs) Tine Berrevoets, Els Magits & Maarten Van den Vreken (Commerciële directeurs)

Product Fruitilities Doel: –Vergemakkelijken van het eten van fruit –Gezonde eetgewoontes aanmoedigen

Fruitilities

Hoe zijn we te werk gegaan? Van marktonderzoek tot verkoop

Marktonderzoek Enquête –Opmerkelijke resultaten: 18% eet maximum 1 stuk fruit per week 63% heeft moeilijkheden met het klaarmaken van fruit 86% heeft geen dergelijke hulpmiddelen in huis

Marktonderzoek Samenstelling pakket –Inspelen op enquête –Research online –Afschuimen winkels/groothandels –Vergelijken van prijzen –Sterke prijs-kwaliteitsverhouding

Aankoop Keuze leveranciers –Onderhandelingen prijs producten –Leveringstermijn producten –Verpakking –Kwaliteit Leveranciers –Blokker –Metaleuven –Max&Co –Club

Promotie Face to face Posters Website (tweetalig) Facebook Kapaza ROB TV Nieuwsblad Mailing Markt

Poster

Website

Nieuwsblad

Verkoop Face to face Webshop Kapaza Markt School

Webshop

Kapaza

Doelstellingen / Resultaten

Doelstellingen Verkoop starten op 1 maart stuks verkopen Minimum 1 keer in pers verschijnen Website & webshop Winstgevend

Cijfers Aantal: 150 stuks Verkoopprijs: € 9,95 Contributiemarge: € 2,55 Omzet: € 1492,50 Winst voor belasting: € 196,29 Winst na belasting: € 141,06 Rendabiliteit: 20% Uitbetaling aandeelhouders: € 120,15

Wat hebben we geleerd? Vallen en opstaan

3 ideeën –UnderCover –Swirlout –Easykitchening Contacten leggen Onderhandelen Prijssetting Praktische toepassing van opleidingsonderdelen –Boekhouding –Financieel Beleid

Wij danken u voor uw aandacht!