Festival van Vlaanderen Vlaams- Brabant in 2016 Een blik in de toekomst.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
Advertisements

BOEKHANDEL EN BIBLIOTHEEK V2.0 In een digitale wereld Geert Joris, gedelegeerd bestuurder.
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Moderne stadsbibliotheek én Communicatiehuis van en voor de (Nederlandstalige) gemeenschapsvoorzieningen in Brussel Gemeenschappelijk initiatief van VGC.
Het klaslokaal 2.0.
Mijn IT-Biografie Elysha Ronde.
Delen van kennis Interactie Social Media TED Print 2.0 De trend 2.0 Print Het Concept Duurzame verandering.
De Digitale Week 2013 Infomomenten De Digitale Week is een initiatief van LINC vzw.
Denktank van Nederland Krijn van Beek, dec
Arteveldehogeschool Office management
Gaat u mee op reis? Sasja van
V1 Kern Technologie & Innovatie Hoorcollege 6: Trends in technologie.
Nieuw relatiemanagement, SCRM
Nieuw relatiemanagement / scrm
Sociale media op school
Personal branding jongeren Recrutering 2.0
Social Media.
De toekomst van het vmbo
Trends in de evenemtenbranche. Trend #1 Crowdfunding Financieren van project (evenement) Onvoldoende kapitaal Online platform Sponsoren en subsidies.
* FHK Docent Dans * Media: - TV, internet, smartphone, radio * Social Media: Facebook, WordPress, Whatsapp, Skype.
Een online werk- en leeromgeving voor uw kind.
Digitale samenwerking Hummelo (digitaal dorpsplein) Harold Pelgrom Jan Klein Kranenburg Hummelo, 3 juni 2013.
@albertschot ICT in het onderwijs. Trends Digital Native.
ICT in het onderwijs Inspiratie dag ICT in het
Cultuurforum Herent Donderdag 26/3 Tim Guily Tikke1.
Being There - 1 KERN: Sociale Media zijn kennisbronnen voor de Sociale Beroepspraktijk Social Work en Sociale Media matchen!
Robin Uters Digitale trends & Social Media. Muziek Robin Uters.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Webleren, webinars, digitale infosessies en andere online tools in de zoektocht naar werk Doeworkshop voor arbeidsconsulenten Nathalie Aegten, Erendiz.
Welkom Jaarvergadering Vereniging Vrienden van het Asserbos.
Hoe bereiken we Stadse Alleseters?. Kenmerken Stadse Alleseter jaar -Vrije tijd : uit eten, winkelen, terras, bioscoop -Zijn oververtegenwoordigd.
Samenwerkingen festivals & ondernemers >> Inzichten vanuit onderzoek.
Uitgeven anno 2015 Rudy Vanschoonbeek. wikipedia 1981 Germaanse Filologie & aggregaat UIA Docent OLVC & Normaalschool, Contact, Dedalus 1988 Uitgeverijen.
Het Digitaal Educatief Produkt Waar haal je dat vandaan?
1BaSWb-Eline Beernaert.  “Sociale media is een verzamelnaam voor online platforms waar door interactie en dialoog tussen gebruikers de inhoud wordt vormgegeven.”
Internet Legacy woensdag 9 december Internet Legacy Wat wordt bedoeld met Internet Legacy? Informatie over jou op internet Aanmeldingen op sociale.
HISTORIEK ‘45: Hervorming pensioenstelsel Werknemers bouwen tijdens hun loopbaan een pensioen op Ziekenfondsen en arbeidsorganisaties krijgen meer oog.
Star Style Webshop van Sarah Nelissen. Marktanalyse Web + Beter overzicht + Sneller en efficiënter + niet buiten komen VS Store + Mogelijkheid tot Passen.
Olympic Moves. 2 Wat is Olympic Moves? Grootste schoolsportcompetitie van Nederland Olympic Moves staat voor samen sporten en plezier beleven Meer dan.
Minor digital marketing Esmé van der Klei Laura Niessen Hotel-eventmanagent TIO Amsterdam.
Bring Your Own Device OUDERAVOND BS D’N HEIAKKER DEURNE 3 JUNI 2014.
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Digitaal literair lezen – doen we het al? Een eerste inventarisatie van het digitale literaire leesgedrag onder de Nederlandse bevolking Niels Bakker,
Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Digitale dienstverlening gemeente Oss Resultaten van het digitaal Burgerpanel September 2012 Team Onderzoek & Statistiek.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
MIDDELEN OM TE PRESENTEREN.
Opfrisbeurt nodig – waarom ? Basis plan Nu verder …
Bevraging streekproducten
Streaming Media woensdag 5 april 2017.
Doelgroep: producent van communicatiemiddelen
Inspiratielunch Liedekerke
Toekomst van de autonome voertuigen
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Computer / Tablet / touch-screen
Sociale media.
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Inspelen op Innovaties
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Slotevent Duaal optimaal Workshop 2 Werkplekcomponent
organiseert speciaal voor u een …
Studiefinanciering: dat regel je zo
Studiefinanciering: dat regel je zo!
Enquête VGEO 2019 Korte samenvatting Jeroen Hogendorp.
Transcript van de presentatie:

Festival van Vlaanderen Vlaams- Brabant in 2016 Een blik in de toekomst

blijvend

in beweging ‘de communicatiemedia’

10 jaar retour - 5 jaar verder Gedrukte brochure en ergens een website. Nieuwsbrief (digitaal) Facebookgroep Twitter De website en sociale media en ergens een gedrukte brochure? Informatie in the cloud/website Social media als kern Publiek kiest middel computer, tablet, smartphone, gedrukte brochure.

Wirwar en geheel

2016 De bevlogen inleidingEen gestroomlijnd onthaal

2016 Programmaboek = hebbedingProgramma en lastminutes

2016 TomTom en in real timeTe laat?

2016 en naderhand…

concentratie

applaus

passie

beleving

overgave

interactie

sensatie