INDEPENDER De gebruikswaarde van de CQ-index voor Independer 24 april 2007.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
OverEindse dagen 2013 Venetië, 17 april 2013 Jan Harm Zwaveling
Advertisements

Hoofdstuk 4 Verkooptraject deel 2: voorbereiding verkoopgesprek
© Prof.dr Jouke van Dijk Steenwijk, 19 juni “Arbeidsmarktontwikkelingen van Steenwijkerland in relatie tot Noord-Nederland” Onderzoek in opdracht.
groei met TTW witlof uien aardappelen granen bloembollen chicory
René / #knab Knab, Fit for the Future René / #knab.
SAN themabijeenkomst patiënttevredenheid ‘Door Cliënten Bekeken’ Jan Benedictus, sr beleidsmedewerker ’12.
Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.
•2005 versus 2000 •PC panel: database met huishoudens •600 vrouwen, 100 mannen, jaar •De Nederlandse digitale vrouw in kaart brengen •Uitsplitsingen.
SAUNAVOORDEELPAS Jamal Atide
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Openbaarheid van meetresultaten Jon Schaefer 24 april 2007.
Jan van Goch. Waarom loyalty? Hoe… • Loyalty moet leuk en simpel zijn • Deelnemers willen iets krijgen • Het moet iets opleveren • Gratis is belangrijk.
1 Wat is microfinanciering ? 2 1. De financiële behoefte.
Verwachtingen van consumentenorganisaties Bijeenkomst Meten van klantervaringen in de zorg Iris van Bennekom Directeur NPCF 24 april 2007.
Info Support Max Cornelisse
Bedrijfspresentatie Independent Advisors.  Introductie Independent Advisors  Werkzaamheden ◦ Voor particulieren ◦ Voor bedrijven  Werkwijze  Waarom.
“De Bewuste Sportkantine”
Ziekenhuisfysiotherapie Helen Andersson Voorzitter NVZF 2013 en verder Themabijeenkomst; HartOK’s up to date.
Slachtoffers Iatrogene Nalatigheid-Nederland en Iatrogenic Europe Unite-alliance op de bres voor patiëntveiligheid! Wie zijn wij en waar staan we voor?
Vraagsturing en marktwerking
Verbinden, stimuleren & ontwikkelen 1 ESF informatiebijeenkomst 24 november 2010 Arie Visser Projectleider ESF.
Zorg voor Klanten Brenda Mark - van Haarst
Waarom doen wij wat we doen ! Toekomst visie Observatie systeem AchterAchter KantKant Uw Adviseur Dienstverlening Aan u als consument Uw Adviseur Back-office.
Technologie ten dienste van de gezondheidssector Michel De Coster, Country Manager BT BENELUX Op weg naar de e-maatschappij – Senaat – 3 juni 2005.
Agenda – Kennismakingsrondje
Hoe kom je er achter hoe gezond een product écht is?
SANOMA MEDIA en de SOCIAL CUSTOMER: praktijkcases dinsdag 11 december 2012.
Agenda Inkoopprofessionalisering
Monitoring en Benchmarking Maarten Zemann & Arie Uyttenbroek 1 april 2009.
7 februari 2007Benchmark Publiekszaken 2007, Driebergen1 Het ABC van publieke dienstverlening : Altijd de Burger Centraal (met de BurgerServiceCode) drs.
BPR van het Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
23 mei 2007JEMH van Bronswijk, Technische Universiteit Eindhoven 1 Harmonie of conflict? Wetenschappelijke kring Tilburg Leeftijdsbestendig wonen prof.dr.
De beste gemeenten En hoe het begon Na Fortuyn, Volendam, Enschede: veiligheid!
PLAYBOY Kalender 2006 Dit is wat mannen boeit!.
Benchmarking Publiekszaken 2006 Benchmarking Publiekszaken Stuurgroepbijeenkomst 2 juni 2006 Den Haag.
Benchmarking Publiekszaken 2006 Benchmarking Publiekszaken Kringbijeenkomst III 5 september 2006 Noordwijk.
Benchmarking Publiekszaken 2006 Benchmarking Publiekszaken Kringbijeenkomst III 5 september 2006 Zeewolde.
Benchmarking Publiekszaken 2006 Benchmarking Publiekszaken Kringbijeenkomst III 6 september 2006 Assen.
Benchmarking Publiekszaken 2006 Benchmarking Publiekszaken Kringbijeenkomst III 7 september 2006 Enschede.
De kracht van de ervaring
© Significant Meten met de CQ-index Klantervaring telt, 24 april 2007, Rotterdam.
Presentatie van resultaten van de CQ- index Diana Delnoij 20 maart 2008.
CQ en empowerment. Joop Gillissen, directeur DVN 24 april 2007.
Ervaringen cliënten cruciaal voor verantwoorde zorg Marielle Rompa, 24 april, Rotterdam.
24 april 2007 Klantervaring telt ANBO voor 50-plussers.
Trimbos-instituut De Consumer Quality Index Stand van zaken Bob van Wijngaarden Studiedag Het Binnenste Buiten 26 maart 2008.
LeerWinst indicator van prestatieverbeteringen. LeerWinst-methode ontwikkeld door De Loos Monitoring uw toegevoegde waarde op basis van historisch toetsresultaten.
Commercieel Manager totaljobs.nl
Weerslag van de crisis op de arbeidsmarkt Studie Hoge Raad voor de Werkgelegenheid.
MEELWORMEN-MUFFIN MET JAM? Wat eet de wereldbevolking in 2050?
Verduurzaming Voedselketen Wat eet de wereldbevolking in 2050? Centraal Bureau Levensmiddelenhandel Marlijn Somhorst Consument en Kwaliteit Duurzaamheid.
De Internationale activiteiten van De Post Peter Somers 5 september 2007.
Naar de top Loopbanen van leerlingen met een beschikking praktijkonderwijs 25 september 2009.
Het KB e-Depot Waarom, wat en voor wie
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven november Doelen Programma Dienstverlening aansluiten wensen en behoeften klant voldoen aan wettelijke eisen denken.
Effectief adverteren op Marktplaats.nl Gericht communiceren met een relevant publiek.
DÉ SUCCESFACTOR… BILLBOARD.COM. ONDERZOEKSVRAAG: WAT IS DE SUCCESFACTOR? Dat ben ik gaan onderzoeken…
MKB-NL 1 april 2009 Benchmarkonderzoek In de wonen- en modebranche.
24 april 2008 | 1 › / Henk Druiven Repository-gebruikersdag donderdag 24 april 2008.
EMuziek Stand van zaken rond digitale muziek diensten voor bibliotheken Middelburg, 12, 13 en 14 december, Sander van Kempen (Bibliotheek.nl) en Margreet.
ontdek wat jij kunt bereiken
Welkom Arie Jongejan directeur Carans / Scoop
Samenvattingen van de EU- wetgeving: een inleiding 2009.
Samenvattingen van de EU- wetgeving: een inleiding 2008.
Informatiebijeenkomst Zichtbare Zorg Ziekenhuizen Femke Vlems Deelprojectleider Zichtbare Zorg Ziekenhuizen VIKC, 12 februari 2009.
Competitive Intelligence bij Bouwfonds Jan de Kleijn Directeur Concernontwikkeling 6 april 2004 Competitive Intelligence bij Bouwfonds Jan de Kleijn Directeur.
Bijeenkomst Overlegtafel Leidse regio 1 oktober 2015.
Auteur: Paul Poortvliet Datum: 22 februari 2011 Informeren van de patiënt Ervaringen uit Nederland.
De index … …niets meer dan een cijfer ?. Consumptieprijsindex de prijsevolutie van goederen en diensten consumptie gezinnen indexkorf stijging prijzen.
Transcript van de presentatie:

INDEPENDER De gebruikswaarde van de CQ-index voor Independer 24 april 2007

INDEPENDER 1 Kernwaarden Independer Volledig Transparant Onafhankelijk Persoonlijk Klantgericht

INDEPENDER 2 Positionering Independer Actieve bewuste consument Betrouwbare gids bij het nemen en uitvoeren van belangrijke beslissingen Veelheid aan data en mogelijkheden terugbrengen tot praktische informatie 100% onafhankelijk en op basis van persoonlijke situatie en wensen.

INDEPENDER 3 Kerncijfers Independer Lancering februari 2000 – Financiële Producten Inmiddels: > 5 miljoen bezoekers per jaar 10 mln+ vergelijkingen per jaar telefoongesprekken 170 medewerkers Uit de rode cijfers Sinds eind 2005 verbreding naar Gezondheidszorg

INDEPENDER 4 Independer: 2 business units Independer Financiële Diensten Gezondheidszorg

INDEPENDER 5 Independer Gezondheidscentra

INDEPENDER 6 Geïntegreerd aanbod Independer Gezondheidszorg Website –Keuze-informatie Zorgverzekeringen Huisartsen Ziekenhuizen/Klinieken –Informatie over aanbod Independer Gezondheidszorg Gezondheidscentra –Huisartsen –Apotheek –Fysiotherapie –Psycholoog –Prikpost

INDEPENDER 7 Bezoek aan site Independer Gezondheidszorg naar Thema

INDEPENDER 8

9 CQ-index Zorgverzekeraars versus Independer Consumenten Monitor Independer Consumenten Monitor Beneden gemiddeld GemiddeldBoven gemiddeld Beneden gemiddeld 650 Gemiddeld 290 Boven gemiddeld 027 CQ- index

INDEPENDER 10

INDEPENDER 11 Contact Mieke van Os Independer.nl Snelliuslaan TE Hilversum

INDEPENDER 12 Independer wenst het Centrum Klantervaring Zorg heel veel succes !

INDEPENDER 13 Independer wenst het Centrum Klantervaring Zorg heel veel succes !